Nero 1.11.0.27

In questu articulu analizzeremo u prugramma "Kors Smeta", chì furnisce tutte e tabelle necessarie, forme per riempisce, organizza è classifica tutte e informazioni entrate. A funzionalità di stu software hè focalizata nantu à u calculu di i costi futuri. Inizià a rivista.

Prutezzione di u profilu

Parechji utilizatori ponu travaglià in u "Kors Smeta", quandu avete principiatu, ùn avete micca bisognu di entrà password, accede cù l'amministratore. I novi utenti sò addizionati da l'administratore in l'impostazioni. Ognunu entrerà sottu à u so propriu nome inserendu a set di password.

A creazione di una nova stima

Pudete cuminciare immediatamente à creà un novu prugettu. L'aggiudicazione di e stime si trova in una finestra speciale. L'amministratore riuli i formi necessarii, inserisce infurmazioni nantu à magazzini, oggetti, clienti è materiali. Dopu avete riempitu u documentu hè prontu à stampà, basta à cliccà nantu à u bottinu pertinente.

Tutti i prughjetti sò visualizzati in una sola finestra, induve ci sò diversi attrezzi chì ponu cambià i parametri. Fate attenzione à u filtru è a ricerca, vi aiuta à truvà rapidamente a stima ghjustu à mezu à l'altri. In u fondu dirittu ci sò parechje tabelle addizionali chì si aprenu cun a pressione di un bottinu.

Operazioni finanziarie

U paghju secondo a stima hè fattu in una tavula separata. Quì l'infurmazione nantu à u rimborsu di u debitu hè aghjuntata oi fondi supplementari sò crediti. Per piacè fate una pausa - pudete aghjunghje un portafoglio, un cassiere è un articulu in u prugramma è poi aduprà i dati salvati, ciò chì aiuterà a risparmia di tempu à compie u modulo.

A vetrina successiva funziona cù i costi. U principiu di cumminamentu u modellu hè u listessu. Indicate a data, u numeru di u modulu, compili l'infurmazioni di base è aghjunghje cumenti. Un portafoglio aghjuntatu pò esse utilizatu ancu quì.

In "Kors Smeta" riempe l'infurmazioni nantu à u salariu di i salariati. U più spessu in i prucessi per i quali hè fatta una stima, un gruppu di travaglianti hè in questu, perchè sta tavula sarà certamente utile à l'administratore. Inizialmente, "Impiegatu # 1" hè statu nominatu prestatore, ma questu hè veramente modificatu, hè ghjustu cliccà nantu à u nomu è entrate u necessariu.

Cunsultendu à i cartulari

In quantu à a sistematizazione è l'ordinazione di l'infurmazioni in stu prugramma, tuttu hè implementatu in modu semplice è convenientu. L'amministratore à ogni tempu pò riferisce à i cartulari chì sò dispunibili solu in a versione cumpleta di a "Valutazione di Corsu". Ci sò più di dieci grafie è tabulazioni differenti chì cuntenenu una varietà di informazioni. Selezziunu solu l'argumentu desideratu in a stima attiva per vede tutti i dati.

Informazioni Magazziniere

In u travagliu cù magazzini spessu avè di riempe un assai di forme è vari documenti. U prugramma ùn aiutà micca solu a salvà e l'infurmazioni, ma pò furnisce parechje forme di formule di ricevuta, spese è rilocate. L'amministratore hà bisognu solu à linee necessarie, salvà è stampà u modulu. Apre a possibilità di travaglià cù i magazzini per cumprà a versione completa di u lugiziale.

A ricerca di documentu

In i grandi prughjetti, un grande numeru di documenti sò aduprati, se avete adupratu inizialmente a "Valutazione di Corsu" è salvatu tuttu, allora a ricerca di u file desideratu ùn hè micca difficiule. I documenti salvati sò raccolti in una finestra separata, induve ci hè una funzione di ricerca. Inoltre, pudete aduprà più filtri.

Virtues

  • Interfaccia semplice è intuitiva;
  • Ci hè una lingua russa;
  • In presenza di un gran numeru di forme diverse per accatastà.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • In a versione di prova, u travagliu cù magazzini è cartulari ùn hè micca dispunibile.

In sta rivista, "Kors Smeta" ghjunghje finisce. Adu avà, mi vogliu annunziari chì u prugramma merita sicuramente l'attenzione di quiddi chì elaboranu atti di spese per un prugettu particulare. Aiuta à simplificà u prucessu, organizza è ordina tutti i dati entrati. Prima di cumprà, assicuratevi di verificà a versione demo, hè disponibile nantu à u situ ufficiale gratuitamente.

Scaricate la versione di prova di Cors Estimimate

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Software di determinazione di i costi Business Pack WinSmeta Tree di a Vita

Share l'articolo in reti sociali:
Kors Smeta - un prugramma chì vi aiuterà à compilà tutti i documenti necessarii nantu à i costi è i profitti di un prughjettu particulare. Aiuta à sistematizà è ordenà l'infurmazioni salvate.
Sistema: Windows 7, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Kors Soft
Costu: $ 20
Dimensione: 2 MB
Lingua: russo
Versione: 3.3