Installazione di u Vinu in Ubuntu

Comu sapete, non tutti i prugrammi sviluppati per u sistema operativu Windows sò compatibili cù distribuzioni nant'à u kernel Linux. Questa situazione causa qualchì tempu i prublemi per certi utilizatori, a causa di l'impussibilità di stallà omi urigheri nativi. U prugramma chjamatu Wine risolverà questu prublema, perchè hè statu disignatu specificamente per assicurà u rendimentu di e applicazioni create in Windows. Oghje hà da dimostrà tutti i metudi dispunibili per l'installazione di u suddiu software in Ubuntu.

Installà u Vinu in Ubuntu

Per fà u travagliu, aduprà u standard "Terminal"ma ùn teme micca, ùn avete micca duvutu studiare in modu indipendente tutti i cumandamenti, perchè ùn parlemu micca solu di a prucedura di stallazione, ma spieghjaremu ancu tutte e azzioni. Tuttu u vostru bisognu di fà hè di sceglie u metodo più appropriatu è seguite e istruzioni dette.

Metudu 1: Installazione da u repositariu ufficiale

U mezu più faciule per installà a versione in u stabilimentu hè l'usu di u repository ufficiali. Tuttu u prucessu hè effettuatu inserendu solu un cumandamentu è simu tale:

  1. Vai à u menù è aprite l'applicazione. "Terminal". Pudete ancu lanciatu cliccendu RMB in un spaziu vacante nantu à u desktop è sceglie l'elemento corrispondente.
  2. Dopu avè aperta una nova finestra, inserisci u cumandamentu quìsudo installare stabiliziu u vinuè cliccate nantu à Enter.
  3. Inserite a password per furnì l'accessu (i caratteri saranu inseriti, ma restanu invisibili).
  4. Vi avveranu notificazioni nantu à l 'occupazione di u spaziu nant'à u discu, per cuntenere à guidà una lettera D.
  5. A prucedura di stallazione hè cumpletata quandu apparisce una nova linea in linea per specificà cume.
  6. Enteru vini - versioniper assicurà a giustizia di a prucedura di stallazione.

Ciò hè un modu abbastanza faciule per aghjunghje l'ultima versione stabili di Wine 3.0 per u sistema operativu di Ubuntu, ma sta opzione ùn hè micca adatta à tutti l'utenti, allora li propiuvule di leghje u seguitu.

Metudu 2: Usa PPA

Sfortunatamente, micca tutti i sviluppatori anu a pussibule di postà e tempu di più ultime software à tempu à u repository ufficiali (repository). Hè per quessa chì librerie speciali sò state sviluppate per archiviare archivi utente. Quandu Wine 4.0 hè liberatu, aduprà u PPA hè più adupratu.

  1. Aprite a cunsulta è appiccà u cumandamentu quìsudo dpkg - addd-architecture i386chì hè necessariu per aghjunghje supportu per i processori i386. I proprietari di Ubuntu 32 bit ponu saltà stu passu.
  2. Ora devi aghjunghje u repository in u vostru computer. Questu hè primu squadrawget -qO- //dl.winehq.org/wine-builds/winehq.key | sudo apt-key add -.
  3. Poi tippusudo apt-add-repository 'deb // // // dl.winehq.org/wine-builds/ubuntu/ bionic main'.
  4. Ùn si spegne "Terminal", perchè i pacchetti saranu ricevuti è aghjuntu.
  5. Dopu avè aghjunghendu i file di archiviazione in quantu, l'installazione stessa hè resa in entratasudo apt install install winehq-stable.
  6. Assicuratevi di confermà l'operazione.
  7. Usate u cumandamentuwinecfgper verificate a funzionalità di u software.
  8. Ci puderà dà bisognu à stallà i componenti addiziunali da fà. Si eseguirà automaticamente, dopu ciò avè l'iniziu a finestra di regolazione di u Vinu, chì significa chì tuttu u serviziu currettamente.

Metru 3: Installa Beta

Cum'è avete amparatu da l'infurmazioni sopra, Wine hà una versione stabile, cù a quale, beta hè sviluppata, testata attivamente da l'utenti prima di esse liberatu per l'usu largu. L'installazione di una tale versione in un computer hè eseguita in u mezu di u listessu modu cume una stalla:

  1. Run "Terminal" ogni modu praticu è aduprà u cumandatusudo apt-get install --install-recommends wine-staging.
  2. Assicurà l'aggiunzione di i file è aspettate chì l'installazione sia finita.
  3. Se a custruzzioni sperimentale ùn ti basta micca per qualchì ragu, cacciatelasudo apt-get purge wine-staging.

Metudu 4: Self-assemblea da i codici sorgenti

I metodi antichi per installà duie versioni di Wine ùn funzionanu micca cun a so, parechji utilizatori bisognu di duie applicazioni in una volta, o anu vulsite di aghjunghje patch è altri cambiamenti per ellu. In stu casu, a scelta migliore hè di custruisce u vostru propriu Vinu da i codici sorgenti dispunibili.

  1. Prima apri u menu è andate à "Programmi è Aggiornamenti".
  2. Qui ci vole a spuntà a casella "Codice Sorgente"dà cambiamenti in più cù u software pussibule.
  3. Per appiccà e cambiamenti necessariu una password.
  4. Avà à traversu "Terminal" scarica è installa tuttu ciò chì vi serve per mezu disudo apt build-dep wine-stabil.
  5. Scaricate u còdice sorgente di a versione necessaria aduprendu l'utilità speciale. In a console, inserite u comandosudo wget //dl.winehq.org/wine/source/4.0/wine-4.0-rc7.tar.xzè cliccate nantu à Enter. Se avete bisognu di stallà una altru versione, truvà u repository rispettabile in Internet è inserite u so indirizzu invece //dl.winehq.org/wine/source/4.0/wine-4.0-rc7.tar.xz.
  6. Scatiglite u cuntenutu di l'archivio scaricatu usandosudo tar xf wine *.
  7. Allora andate in u locu creatu.cd wine-4.0-rc7.
  8. Scaricate i file di distribuzione necessari per custruì u prugramma. In versioni à 32-bit usa u comandosudo ./configure, è in 64 bitsudo ./configure --enable-win64.
  9. Eseguite u prucessu di custru cù u cumandatu. Se ricevi un errore cù u testu "Accessu negatu", aduprate u cumandamentusudo makepurè a lancia di u prucessu cù i diritti di root. Inoltre, bisogna tene à cunnosce chì u prucessu di compilazione impiega assai tempu, ùn duvete micca spegneru a forza da a console.
  10. Custruisce u installatore à traversusudo checkinstall.
  11. U passu finale hè di stallà a assemblatura finita per mezu di l'utillizazione da intrà a lineadpkg -i wine.deb.

Avemu guardatu quattru metodi attuali di installazione di u Vinu chì funzionanu nantu à l'ultima versione di Ubuntu 18.04.2. Ùn hè micca postu difficiule d'installazione se seguite e istruzioni esattamente è inserite u cumandamentu currettu. Ùn raccomandemu micca di cunnosce l'urdinazioni chì venenu in a console, ma vi aiutanu à identificà l'errore s'ellu si capisce.