A Ponti per Yandex Browser: a publicazione di i dischi cu a "mela" in u VC

Si sapi chì a parte di software di ogni router svolge un rol ugualmente impurtante quandu un dispositivo esegue e so funzioni di i so cumpunimenti hardware. U firmware di u funziunamentu di u dispositiu di cuntrollu hà bisognu di una manutenzione periodica, chì spessu hè svolta da l'utente indipindente. Considerà i modi per reinstallà, aggiornà, declassà, è ripristinà u firmware di un router comune creatu da a famosa compagnia TP-Link - modello TL-WR740N.

L'operazione nantu à u firmware TL-WR740N, è quant'è tutti i altri router TP-Link, da u metudu ufficiali hè una procedura simile. Durante a reiniziziunazione di u firmware cù istruzzioni attenti, hè assai raro chì anu i prublemi, ma hè sempre impussibile di garantisce u prucessu prucchiale. Allora, prima di custruisce a manipula u router, bisogna tene in considerazione:

Tutte e istruzioni di stu materiale sò eseguite da u pruprietariu di u dispositiu à a so propria discrezione, à u vostru risicu peru! Responsabilità di i pussibuli prublemi cù u router, nascenti durante l'esecuzione di u firmware o di u so risultatu, l'utente quessa da solu!

Preparazione

Indipindendu da u scopu di reinstallà u firmware di TP-Link TL-WR740N, prima di interferisce cù u prugrammu, dà studiatu certi aspetti chì sò relativi à a prucedura, è ancu fà parechji passi preparatori. Questu evitarà l'errori è i fallimenti mentre travagliavanu cù u router, è assicurerà una ricezione rapida di u risultatu desideratu.

Amparà u campu

Quelli chì fighjenu a definizione di i parametri TP-Link TL-WR740N sapè solu chì tutte e manipolazioni riguardu à a configurazione di stu router sò effettuate via l'interfaccia web (pannello amministrativu).

Se truvate un router è i so principii per a prima volta, si consiglia di leggere l'articolo da u ligame sottu, è, à u minimu, impari a entrà in a zona di amministrazione, postu chì u firmware di u router hè implementatu cù questu interfaccia web cù u metodo ufficiale.

Per di più: Configurate u router TP-Link TL-WR740N

Revisioni di hardware è versioni di firmware

Prima di reinstallà u prugramma in u router, avete bisognu di capisce ciò chì esiste avè à trattà. Nel corso di l'anni, durante i quali u mudellu hè statu liberatu TL-WR740N, hè statu miglioratu da u fabbricante, chì ha determinatu à u liberamentu di quantu di 7 modifiche hardware (revisions) di u router.

U firmware chì controlla u travagliu di i router differisce secondu a versione hardware è ùn sò micca intercambiabili!

Per scopre a modificazione di TL-WR740N, cunnessu per l'interfaccia web di u router e fighjate e informazioni specificate in sezione "Condition"punto "Versione d'hardware:"

Quì pudete ancu ottenere informazioni nantu à u numeru custru di u firmware chì controlla l'operazione attuale di u dispositivo - articulu "Versione di Firmware:". In futuro, questu aiuta à determinà a scelta di u firmware, chì hà u sensu di stallà.

S'ellu ùn hè micca accessu à u pannellu di amministratore di u router (per esempiu, a password hè stata dimenticata o u dispositivo hè inoperable in programmaticu) pudete truvà a versione d'hardware guardendu l'adesiu nantu à a parte inferiore di u casu TL-WR740N.

Marcatu "Ver: X.Y" Punti da rivisizione. U valore ricercatu hè X, è u numeru dopu u puntu (s)Y) micca impurtante per determinà ulteriormente u firmware adeguatu. Hè cusì, per esempiu, per i router "Ver: 5.0" è "Ver: 5.1" utilizza u listessimu software di sistema - per a quinta revisione di l'hardware.

Backup

A configurazione adatta di u router per ghjunghje u so funziunamentu ottimale in una rete particulare à casa necessita in certi tempi assai tempu, è certi cunniscenze. Cum'è in qualche situu prima di lampi, pò esse necessaria di resettà tutti i parametri di u dispositiu à l'usu di a fabbrica, hè cunsideratu di creà una copia di backup di e cunfine in anticipu, copiandandu in un file particulare. Ci hè una opzione curretta in u pannellu di amministrazione di TL-Link TL-WR740N.

  1. Accedi à u pannellu amministrativu, aprite a sezione "Strumenti di sistema".
  2. Facemu clic "Backup è Restore".
  3. Pulsante "Backup"situatu vicinu à u nome di a funzione "Salvà l'impostazione".
  4. Selezziunu u caminu chì permette a salvà a copia di salvezza è (opzionalmente) specificà u so nome. Spingi "Salvà".
  5. U schedariu chì cuntene e informazioni nantu à i parametri di u router sò salvati longu u percorsu di sopra, guasgi immediatamente.

Se in l'avvene avete bisognu di ripristinà l'impostazioni di u router:

  1. Accussì cum'è chì salvanu a copia di salvezza, andate in a sezione interfaccia web. "Backup è Restore".
  2. Poi, premete u bottinu accantu à l'iscrizzione "File di impostazione", sceglite a strada nantu à a quale hè situata a copia di salvezza. Aprite u bin-file precedentemente creatu.
  3. Spingi "Ripristinare", dopu allora ci sarà una quistione nantu à a pronta à restituisce tutte e impostazioni di u router per i valori conservati in a copia di salvezza. Avemu rispondendu affermativamente cliccendu "OK".
  4. Aspemu chì u router hè ruminatu automaticamente. In u pannellu di amministrazione ci vole à rializaccà.

Reset

In qualche situu, per assicurà o ripristinà u funziunamentu normale di u router, hè più necessariu à ùn lampeggia micca u dispositivo, ma per configurà u so. Per configurà da zero, pudete rimborsà u router à u statu di fabbrica, è poi ridefinisce i so paràmetri in cunfurmazione cù i requisiti di a rete, u centru di cui TP-Link TL-WR740N hè destinatu à diventà. L'utenti di u mudellu sò dispunibuli dui metodi di reset.

  1. Tramite l'adpanpanel:
    • In u admin TL-WR740N aprite a lista di opzioni di menu "Strumenti di sistema". Facemu clic "Impostazioni di a fabbrica".
    • Cliccate nantu à u solu pulsante nantu à a pagina aperta - "Ripristinare".
    • Confirmemu a richiesta ricevuta di inizializà a procedura di ripristinamentu cliccendu "OK".
    • U router sarà riaviatu automaticamente è sarà carregatu cù a regolazione di u firmware predefinita.

  2. Usendu u pulsante di l'hardware:
    • Disponiu u dispositariu in un modu chì permette di osservà l'indicatori nantu à u so corpu.
    • Nantu à u router annantuu, cliccate nantu à a tasta "WPS / Reset".
    • Fighjate "Reset" è guardate i LED. Dopu à 10-15 secondi, tutte e luci di u WR740N lamperanu simultaneamente, è poi rilassi u pulsante.
    • U dispositiu si riavene automaticamente. Apri u pannellu di amministratore, accede in da a combinazione standard di login è password (admin / admin). Dopu, configurate u dispositiu o restituite e so impostazioni da una copia di backup, se unu avia prima creatu.

Raccomandazioni

Per reinizallà cù successu u firmware di TP-Link TL-WR740N è riduce à minimizà i rischi chì inevitabilmente si presentanu in stu prucessu, aduprà parechji consigli:

  1. Eficiemu u firmware cunnessendu u router è l'adattatore di rete di u computer cun un cavu. L'esperienza mostra chì a reinstallazione di u firmware cun una cunnessione Wi-Fi, chì hè menu stabile ch'è quella cunfirmata, hè più risicu di aduprà è questu tipu di operazione più spesso fallisce.
  2. Offuremu una fornitura fiduciale di energia elettrica per u PC è u router. A megliu soluzione hè di cunnesse dui dispositivi à l'UPS.
  3. Sò assai attenti à sceglie u file di firmware per u router. U puntu più impurtante hè a conformità di a revisione hardware di u dispositivo è di u firmware da installà in ellu.

Procedura di Firmware

U lugiziale di sistema TL-WR740N TP-Link, chì i prupietarii di i mudelli ponu svolà indipindente, hè reinstallatu cù dui strumenti di basa - una interfaccia web o un prugrammu specializatu TFTPD. Dunque, ci sò dui metodi di manipolazione, a seconda di u statu di u dispositiu: "Metudu 1" per macchine efficienti, "Metudu 2" - per i router chì anu perse a capacità di boot è travaglià in modu normale.

Metudu 1: Pannellu Admin

Per a maggior parte di l'utenti, u scopu di u firmware TP-Link TL-WR740N hè di aggiornà u firmware, cioè di l'upgrade di a so versione à l'ultima in uscita da u fabbricante di u mumentu. L'avvicinatu di un tale fattu hè dimustratu in l'esempiu sottu, ma l'istruzione proposta pò esse usata dinò per rinnoverà a versione di u firmware o semplicemente reinstallà u firmware di u listinu assemblatu chì hè già installatu in u router.

  1. Scaricate u file di firmware in u discu PC:
    • Vai à u situ di supportu tecnicu per u mudellu à u seguente link:

      Scaricate u Firmware per u router TP-Link TL-WR740N da u situ ufficiale

    • In u listinu in goccia, selezziunate a revisione di a TL-WR740N esistente.
    • Pulsante "Firmware".
    • Scorri giù a pagina cù u listinu di fabbriche di firmware dispunibuli da scaricà, trovate a versione chì avete bisognu è cliccate nantu à u so nome.
    • Specifichi u parcorsu due si truverà l'archiu chì cuntene u schedariu di u software di sistema di u router, cliccate "Salvà".
    • Aspetta finu chì u scaricamentu di u firmware sia finitu, andate in a directory cù u pacchettu scaricatu è scunquendu l'ultimu.
    • Cusì, avemu un file di firmware prontu per installazione in u router cù l'estensione .bin.

  2. Installate u firmware:
    • Andate à u pannellu di amministratore, andate in sezione "Strumenti di sistema" è aperti "Aggiornamentu di u Firmware".
    • In a prossima pagina à fiancu à l'iscrizzione "Via di u file di firmware:" ci hè un bottinu "Selezziunu file"spingi. Dopu, specificate u parcorsu di u sistema à u file di u firmware scaricatu in precedenza è cliccate "Apertu".
    • Per avè a procedura di trasferimentu u file di firmware à u router, cliccate "Refresh", dopu u cunfermemu a dumanda ricevuta di pronta ad inizià u prucessu cliccendu "OK".
    • U prucessu di u trasferimentu di u firmware à a memoria di u router finisce abbastanza rapidamente, dopu allora hè ripartitu.
    • In nessunu casu ùn interromperete micca i prucessi in corso da qualchì azzione!

    • Una volta finita a procedura di reinstallazione di u firmware di u router, a pagina autorizazione sarà visualizata in l'interfaccia web.
    • Cusì, avemu ottenutu u TL-WR740N cù a versione di firmware selezionata durante a fase di download, da u situ ufficiale di u fabbricante.

Metudu 2: TFTP Server

In situazioni critiche, sì u prugramma di u router sia dannatu cum'è agisce di l'utente incorrettu, per esempiu, interrumpendu u prucessu di a reinstallà u firmware, stallà un firmware inappropriatu, etc. Pudete turrà a ripristinà u centru Internet via un servitore TFTP.

  1. Scaricate è preparate u firmware. Chì micca qualsiasi versione di u firmware hè adatta à ripristinà u firmware di u dispositiu cù u metudu propositu, selezziunu attentamente u bin-file!
    • Sò più currettu di scaricà tutti i archivi cun firmware, rispettu à a revisione di a so istanza di u router da u situ ufficiale di TP-Link. Dopu avete da spaccà e pacchetti è trovu u lìchjettu di u firmware in i cartulari ricettati, in u nome di ciò chì ùn ci hè Nè parola "boot".
    • Sì ùn pudete micca truvà un pacchjettu adeguatu per a riparazione via TFTP nant'à u situ web di u fabbricante, pudete aduprà soluzioni prontu da l'utenti chì avè eseguitu a risturazione di u dispositiu in questione è mettenu i file applicati in accessu aperto:

      Scaricate i file per risturà u router di TP-Link TL-WR740N di u firmware

    • Rinominà u file di firmware ricevutu "wr740nvX_tp_recovery.bin". Invece di X si pò mette u numeru chì risponde à a revisione di u router ripristinatu.

  2. Scaricate l'utilità di distribuzione chì furnite a capacità di creà un servitore TFTP. U rimedu hè chjamatu TFTPD32 (64) pò esse scaricata da a risorsa ufficiale di l'autore:

    Scaricate TFTPD utilità per ripristinà TP-Link TL-WR740N router firmware

  3. Installazione di TFTPD32 (64),

    seguendu e istruzioni di u installatore.

  4. Copia u schedariu "wr740nvX_tp_recovery.bin" in u cartulare TFTPD32 (64).
  5. Modemu le impostazioni di a scheda di rete à a quale a TL-WR740N restaurata si suppone di esse cunnessa.
    • Aprite "Pruprietà" da u menù contestuale, chjamatu cliccendu u dirittu nantu à u nome di l'adattatore di rete.
    • Selezziunate l'elemento "Versione IP 4 (TCP / IPv4)"spingi "Pruprietà".
    • Spostate u passatu à a posizione chì ti permette di entrà i parametri IP manualmente è di specificà192.168.0.66da un indirizzu IP. "Subnet Mask:" deve esse accussì cù u valore255.255.255.0.

  6. Disattivazione temporanea di u firewall è di l'antivirus installati nantu à u sistema.
  7. Ulteriori dettagli:
    Cumu disattivà l'antivirus
    Disattivà u firewall in Windows

  8. Fighjate l'utilità TFTPD. Questu deve esse fattu per nome di l'amministratore.
  9. In a finestra TFTPD, cliccate "Mostra Dir". Ulteriori in a finestra aperta "Tftpd: directory" cù a lista di file selezziunate u nome "wr740nvX_tp_recovery.bin"dopu chì cliccemu "Chiudi".
  10. Aprite a lista "Interfacce di servitore" è seleziona in quella interfaccia di rete à a quale IP hè assignatu192.168.0.66.
  11. Scollegate u cavu di l'alimentu da u router e cunnesse ogni portu LAN à u cavu di patch associatu cù a scheda di rete configurata in passu 5 di stu manuale.
  12. Appughjà nantu à a chjave "Reset" u casu di u router. Tenendu "Reset" pressed, connect the cable power.
  13. L'azione sopra cunduce tramutera u dispositivu in a modalità Recuperu, rilassa u bottu di reset quandu i lampadini sul corpu di u router "Cunsumante" è "Castle".
  14. TFTPD32 (64) rileva automaticamente TP-Link TL-WR740N in modalità recuperazione è “invia” u firmware in a so memoria. Tuttu succede subitu, una barra di prugressu compare per un pocu tempu è dopu sparisce. A finestra TFTPD ripiglia l'aspettu dopu u primu lanciu.
  15. Siamo in attesa per circa duie minuti. Se tuttu va bene, u router riavanu automaticamente. Per capisce chì questu prucessu hè finitu, hè pussibile da l'indicatore LED "Wi-FI" - s'è cuminciò à lampà, allora u dispositivu hè statu risturatu cù successu è booted.
  16. Rinvistemu i parametri di a scheda di rete à i valori originali.
  17. Aprite u navigatore è andate in u pannellu di amministratore di TP-Link TL-WR740N.
  18. Recuperazione di u firmware cumpletata. Pudete configurà è aduprà u router per u scopu previsto, o prima installate ogni versione di u firmware chì utilizanu e istruzioni da "Metudu 1"propositu sopra in l'articolo.

Cum'è si pò vede, l'operazioni di mantenimentu nantu à u firmware di u router TL-WR740N ùn sò micca particolarmente cumpleati è sò generalmente dispunibuli da implementà da ogni pruprietario di dispositivi. Benintesa, in casi "dure" è sì esecuzione di istruzioni dispunibule per u travagliu di casa ùn aiutate micca à restituite u router à a capacità di travagliu, chjamate u serviziu di serviziu.