L'utenti attivi di a famiglia di l'OS di Windows cum'è spessu si trovanu à i file DMP, allora vulemu presentà à l'applicazioni chì ponu aprire tali file.
Opzioni di apertura di DMP
L'estensione DMP hè riservata à i file di rigallu di memoria: istantanee di u statu di RAM à un certu momentu di u funziunamentu di u sistema o di una applicazione separata, chì i sviluppatori anu bisognu per u debugging. Stu furmatu hè adupratu da centinaia di tippi di software, è hè impussibule di prene tutti in u scopu di st'articulu. U tippu più cumunu di documentu DMP hè a cosiddetta piazzetta di memoria micca, induve i dati di u crash di u sistema sò scritti, chì portu à l'apparenza di una schermata blu di a morte, perchè noi ci focalizzeremu nantu.
Metudu 1: BlueScreenView
Una piccula utilità gratuita da u sviluppatore-appassionatu, chì a funzione primaria hè di fornisce a capacità di vede i file DMP. Ùn bisognu esse installatu in un computer - basta spaccà l'archive in un locu adattu.
Scaricate BlueScreenView da u situ ufficiale.
- Per aprite un schedariu separatu, cliccate nantu à u bottinu chà l'icona di u prugramma in a barra di strumenti.
- In a finestra "Opzioni avanzate" spuntà a casella "Caricate un solu File Minidump" è cliccate "Sfoglia".
- Cù l'aiutu di "Esploratore" Navigate versu u cartulare cun file DMP, selezziunu e cliccate "Apertu".
Una volta torna à a finestra "Opzioni avanzate" cliccate nantu à "OK". - U scopu di u contenutu DMP pò esse visualizatu in fondo à a finestra principale BlueScreenView.
Per più infurmazioni, dopu cliccate nantu à u lìculu caricatu in u prugramma.
U utilità BlueScreenView hè destinatu à l'utili avanzati, chì a so interfaccia pò sembra complicata per un principiante. Inoltre, hè dispunibule solu in inglese.
Metudu 2: Strumenti di debugging di Microsoft per Windows
U SDK di Windows include un strumentu di debugging chjamatu Debugging Tools for Windows. Una applicazione disignata per sviluppatori pò aprà i file DMP.
Scaricate u SDK di Windows da u situ ufficiale
- Per risparmi spaziu, pudete selezziunà solu Strumenti di Debugging per Windows, marcendu l'elemento corrispondente in u prucessu di carregatu di i componenti.
- Pudete dà una prova à l'utilità "Start". Per fà quessa, apri "Tutti i prugrammi"selezziunate "Kit di Windows"è dopu "Strumenti di debuggiu per Windows".
Per fà u prugrammu, aduprate u draghju "WinDbg".
Attentu! Per aprite i file DMP, aduprà solu versioni x64 o x86 di u debugger!
- Aprite DMP aduprà l'elementi "File" - "Open Crash Dump".
Dopu à traversu "Esploratore" aprite a situazione di u file desideratu. Dopu avè fattu sta, selezziunu u documentu è apriselu cliccando nantu à "Apertu". - Scaricà è leggere u cuntenutu di un schedariu DMP pò avè bisognu di qualchi tempu à causa di e funzionalità di l'utilità, dunque sia pazienti. À a fine di u prucessu, u documentu hè aperto per visione in una finestra separata.
L'utiliu di Debugging Tools per Windows hè ancu più cumplicatu di BlueScreenView, è ancu ùn hà una localizazione russa, ma fornisce infurmazioni più dettagliate è accurate.
Conclusione
Come si vede, a difficoltà principale à l'apertura di i file DMP hè fatta da i prugrammi stessi, chì sò prumetti più per spezisti chì per l'utenti normali.