Ubisoft censuratu Rainbow Six Siege

Parechji fans di u ghjocu sò stati assai insoddisfatti di sta decisione.

In a maggior parte di i paesi, u spurdu di Tom Clancy Rainbow Six Siege hè statu fattu à a fine di u 2015, ma a versione asiatica si prepara per a liberazione appena. A causa di leggi strette in Cina, hannu decisu di censurà u ghjocu eliminendu o sostituendu certi elementi di u design internu. Per esempiu, l'iconi cù un craniu chì descrivenu a morte di un caratteru saranu rifari, macchie sanguinanti scompariranu da i muri.

In listessu tempu, l'introduzione di a censura era pianificata in u mondu sanu, è micca solu in Cina, postu chì hè assai più faciule da tene una sola versione di u ghjocu. Benchì sti cambiamenti sò puramente cosmetichi è Ubisoft hà insistitu nant'à ùn ci saranu cambiamenti in u gameplay, i fan di u ghjocu attaccaru la cumpagnia francese cù critica. Quandu, in i quattru ghjorni passati nantu à Steam ci era più di duie migliaia di recensioni negative nantu à u ghjocu.

Dopu un pocu di tempu, Ubisoft hà cambiatu a decisione, è un rapprisentante di l'editore hà scrittu nantu à Reddit chì Rainbow Six avia una versione separata censurata è sti cambiamenti visivi ùn influenzerunu i lettori di paesi chì tale censura ùn hè necessaria.