Cosa fate s'ellu si sparghje liquidi nantu à u laptop


A situazione in cui un liquidu hè versatu nantu à u laptop hè micca raro. Quessi dispositivi sò cusì ben intrattiu in a nostra vita chì parechji ùn partenti micca cun a so mancu in u bagno o in a piscina, induve u risicu di lasciene cadiru in l'acqua hè abbastanza altu. Ma più spessu, in un laptop, per negligenza si tipmanu sopra una tazza di caffè o tè, sucu o acqua. In più cù u fattu chì questu pò cunduce à un dannu à un dispositiu costoso, l'incidentu hè pienu di a perdita di dati, chì pò costà assai più di u laptop in sè. Allora, a quistione di s'ellu hè pussibule di salvà u pesante apparecchiatura è l'infurmazioni nantu à st'ellu hè molto pertinente in tali circustanze.

Risparmia u laptop da u liquidu versatu

S'ellu ci era un fastidiu è un liquidu spardatu nantu à u laptop, ùn puderete micca puderiate. Pudete ancu ripararlo. Ma hè ancu impussibile di ritardà in sta situazione, postu chì e conseguenze diventanu irreversibili. Per salvà u computer è l'infurmazioni salvate nantu à esse, devi subitu subitu pochi passi.

Step 1: Power Off

Disattivà l'alimentu hè a prima cosa da fà quandu un liquidu tocca un laptop. In listessu tempu, avete bisognu di agisce u più velocemente pussibule. Ùn esse micca distratta da u cumunamentu di u travagliu secondu e tutte e regule, da u menù "Start" o in altri modu. Ùn hè micca bisognu di pensà à u schedariu non salvatu. I secondi in più nantu à sti manipolazioni ponu avè conseguenze irreversibili per u dispositivo.

A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Tirate subitu u cavu d'alimentazione da u laptop (s'ellu hè collegatu).
  2. Rimuova una batteria da u dispositivo.

À quì, u primu passu in a salvezza di u dispositivo pò esse consideratu cumplessu.

Passu 2: L'asciugamentu

Dopu avè spegnutu u laptop da l'alimentu, smarrà u lìculu versatu di u più rapidu pussutu finu quandu si truvassi dentro. Fortunatamente per i utilizatori negligenti, i pruduttori di urdinatori moderni cunsiggianu la tastiera da l'internu cù una pellicula protettiva speciale chì pò rallentà stu prucessu per un pocu.

L'intero processo di asciugamentu di un laptop pò esse spiegatu in trè passi:

  1. Rimuete u liquidu da a tastiera scurdandulu cù un toccu o un tovagliu.
  2. Turnu u laptop in u massimu aperto è pruvate à aghjunghje fora u liquidu restante chì ùn pudete micca allargà. Alcuni esperti ùn ne dicenu micca di aghjunghje, ma hè sicuramente bisognu di mette in opera.
  3. Lasciate u dispositivo à asciugassi in u sensu.

Ùn prene u tempu per asciugà u laptop. Perchè a maghjine di u liquidu li evapuri, deve piglià almeno un ghjornu. Ma ancu dopu à chì hè megliu à micca aghjunghje per qualchì tempu.

Passu 3: Flushing

In i casi in cui u laptop hè inundatu di acqua pura, dui passi sopra descritti pò basta à salvarli. Ma, purtroppu, succede più spessu chì u caffè, tè, sucu o birra hè scurrutu nantu à sti. Quessi liquidi sò assai più aggressivi di l'acqua è a secca semplice ùn aiutà micca quì. Dunque, in sta situazione, avete bisognu di fà u seguitu:

  1. Rimuovi a tastiera da u laptop. A prugramma specifica di qui dipende da u tipu di attaccu, chì pò cambià trà diversi mudelli di dispositivi.
  2. Risciacenu a tastiera in acqua calda. Pudete aduprà qualunque detergente chì ùn cuntene abrasivi. Dopu à quellu, lascià à seccà in una posizione verticale.
  3. Per smuntà ulteriormente u laptop è esaminà attentamente a scheda madre. Sì tracce di umidità sò rilevate, asciugate li deliziosamente.
  4. Dopu tutti i particolari sò stati seccati, esaminà dinù a scheda madre. In casu di cuntatti persunalità à parechji cun un liquidu aggressivu, u prucessu di corrosione pò fà cumincià molto prestu.

    Se tali tracce sò rilevate, hè megliu à contattà u serviziu immediatamente. Ma l'utenti spertiti ponu truvà à pulisce è lavanu a scheda madre da solu, seguita da a saldatura di tutte e spazii danneggiate. U flussu di a scheda madre hè fattu solu dopu avè rimosso tutte e elementi sostituibili da u testamentu (processore, RAM, discu duru, batteria)
  5. Assumite u laptop è accendi. Deve esse preceduta da una diagnosi di tutti l'elementi. S'ellu ùn hè micca cusì bè chì ùn hè micca fattu u ordinamentu, deve esse portatu à un centru di servizii. Hè necessariu informà u maestru di tutte e azzioni chì sò state fatte per pulisce u laptop.

Quessi sò i passi base chì pudete piglià per salvà un laptop in liquidu versatu. Ma per ùn methje micca in una situazione simile, hè megliu adecchjà à una sola regula semplice: ùn pudete manghjà è mancu bè quellu chì travaglia in u computer!