A tastiera hè un dispositivo di entrata cun un gruppu specificu di chiavi disposti in un ordine strettamente definitu. Cù l'aiutu di stu dispositiu hè digitazione, gestione multimediale, prugrammi è ghjochi. A tastiera si stà nantu à una buca uguale quandu hè necessariu cù un mouse, perchè senza sti periferi hè assai prughjettu per aduprà un PC.
Vede ancu: Cumu sceglie un mouse per un computer
Linee di selezione per a tastiera
Ùn dite micca scrupuli di a scelta di stu dispositiu, quì ci vole à fà attenti à i dettagli chì faciliteranu u travagliu in u computer è chì rendenu una spettaculu più piacevuli in u digitu. Fighjà una veduta più vicina à i principii di basa di a scelta di una tastiera.
Tipu di dispositivu
I tastieri sò divisi in parechji tippi, sò stati disignati apposta per i vari gruppi di utenti, furniscenu funzioni supplementari è sò in diversi categorie di prezzi. Tra questi sò diversi tipi diversi:
- Budget o ufficiu. Hà sempre una disposizione standard, un pannellu digitale addizionale, chì sarà pratice mentre lavora in Word è Excel. I tastieri di stu tipu anu un cuncepimentu simplici, in a maghjina di i casi ùn ci sò più bottoni addizionale, u poghju hè fattu di plastica bonaria e ùn sò micca sempre praticate. L'interruttori sò solu esclusivamente membrana, postu chì a so pruduzzioni hè assai economica.
- Ergonomica. Se studite u metudu in tipu blindu o u usassi attivamente, spesso scrive u testu, allora un tastieru sarà perfettu per voi. Di solitu hà una forma curva è un spaziu spartitu. Questa forma divide u dispositivu cumu in duie parti, induve e mani sò. U svantaghju di tali dispositivi hè chì ùn sò micca adatti per tutti l'utenti, è ancu per certi, pò esse difficiule da adattà à sta layout di chiave.
- Multimedia A tastiera hè più simile à un pannellu cumpletu cù un milione di bottoni, roti è switch. Sò dotati di un gruppu di chiavi addiziunali chì, per impostazione predefinita, sò responsabile di cuntrullà u volume, u navigatore, i documenti, accumincia u lance di i prugrammi. A volte sò connette per cuffie è un microfunu. A mancanza di tali tastiere in a so larghezza è a presenza di chjavi inutili.
- Tastelli di Gaming Concepitu apposta per i gamer. Una caratteristica tipica di certi mudelli sò e frecce di primu valore è i tasti W, A, S, D. Tali switch ponu avè una superficie cauta o difforme in design da tutti l'altri. I dispositivi di gioco spessu mancanu un pannellu digitale, tali mudelli sò chjamati campionati, sò compatti è leggeri. Ci sò chjave supplementari à chì certe azzioni sò registate per mezu di u software.
Vede ancu: Cumu imparà a tipografia rapida in a tastiera
Design di case
In più di i tipi di tastiera differiscono in u tippu di cuncepimentu di u casu. Quì vari materiali, tecnulughi è funzioni supplementari ponu esse applicate. Se fassi attente à u mercatu di dispositivi, allora à mezu à tutti i mudelli ci sò diversi tipi:
- Standard. Hè u tagellu di solitu, u pannellu digitale nantu à a destra, di solitu ùn ci sò più bottoni, ci hè un stand affiancatu o amovibile sottu u palma di a vostra manu. I mudelli di stu prughjettu sò spessu trovati in tippi di bilanciu è di ghjocu.
- Pieghevole. Micca assai fabbricanti facenu tali mudelli, ma sò ancu trovu in magazzini. U prughjiziu ti permette di pieghje a tastiera à mità, chì i face assai compatta.
- Modulare. Modelli ammucati, u più spessu di i ghjoci, anu un design modulare. Di solitu amovibile hè un pannellu digitale, un pannellu cù e chjavi addizionali, un stand sottu u palma di a vostra manu è un schermu addizionale.
- Caucciu. Ci hè un tipu di cuncepimentu. A tastiera hè cumpletamenti gomma, perchè solu i switch di membrana sò aduprati quì. Si pò pieghje, chì li faci compact.
- Scheletru. Stu tippu di design hè più prubabile di esse visuale. Usatu principalmente in tastiere cù chjavi meccanichi. A so caratteristica in a forma aperta di i switch, chì face u dispositivu sembra un pocu inusu, è a retroilluminazione diventa più notevule. U solu vantaghju praticu di stu prughjettu hè a facilità di pulizia da detriti è polvere.
In più, vale a so vintene una caratteristica di cuncepimentu. I pruduttori facenu spessu e so tasthe impermeabili, ma ùn avvertenu micca di a so inadeguatezza per u lavu. Più spessu, u prughjettu dà fori di uscita d'acqua. Sì versate u tè, i succhi o a cola, e chjate si attacanu in futuro.
Tipi di interruttori
Membrana
A maiò parte di tastie anu i switch di membrana. U so prucessu di azzione hè assai simile - quandu tu pressi una tonalità, a pressione hè messu nantu à u capuccellu di gumurtu, chì a sua volta transfetta pressione à a membrana.
I dispositivi di membrana sò economici, ma a so mancanza hè in u breve tempu di vita di i switch, in l'inconveniente di rimpiazzamentu di e chiavi è in mancanza di diversità. A forza di pressione di quasi tutti i mudelli hè u listessu, ùn hè micca sentu tactilly, è almenu per fà un doppiu clic, tù devi rilasciare a chiave in tuttu.
Meccanica
I tastieri cù i selettori meccanici sò costosi di fabbricazione, ma offrenu à l'utente una risorsa più grande di battute, una scelta di switch, e facilità di rimpiazzamentu. Hà implementatu ancu a funzione di un clic numeru nantu à a chjave senza a necessità di sguprà pienu. L'interruttori meccanichi sò messi in modu chì appughjanu nantu à a superficie di a chjave, attivu u pistone, trasforma a pressione nantu à u casu, allora a piastra di montaggio hè attivata, è u mumentu pressa nantu à a scheda di circuitu stampatu.
Ci sò parechji tippi di interruttori, ciascuna hà e so caratteristiche naturali. I pruduttori più preziosi di interruttori hè a sucietà Cherry MX, a tastiera cun elli u più costu. Hè un saccu di analoghi economici, trà i quali più affidabili è popolari sò Outemu, Kailh è Gateron. Tuttu si differenu in i culori chì Cherry introduce, analoghi, rispettivamente, usanu ancu sti simbuli per arricchisce e caratteristiche. Dai un ochju à certi di i tippi di più basa di switch meccanici:
- Rossu. I cambiamenti rossi sò i più popolari à i ghjocatori. Hè un corsu lineare, senza un clic, ti permette di cliccà subitu. Questu aiuta è pressa dolce - avete bisognu di fà un sforzu à circa 45 grammi.
- Blu. À u mumentu di u funziunamentu, emettenu un clic tipicu, u so volume è gnash pò differisce significativamente da i diversi fabricanti. A forza di preme hè di circa 50 grammi, è ancu l'altezza di risposta è a fermata massima sò tipicamente pronunciata, chì ti permette di cliccà un pocu più veloce. Quessi switch sò considerati ideali per a stampa.
- Neri. L'interruttori neri richiedenu un sforzu di 60, è qualchì 65 grammi - quessa li rende i più difficili di tutti l'altri tipi. Ùn sentite micca un clic tipicu, i cambiamenti sò lineari, ma sarete sicuramente sentite l'operazione di a chjave. Grazie à stu putere di clicks, i clic casuali sò guasgiu cumpresi.
- Marrone. I cambiamenti marroni sò qualcosa trà l'interruttori blu è neri. Ùn anu micca un cliccale tipicu, ma l'attivazione hè chiaramente sentita. Stu tippu di switch ùn hà micca avutu radice in i utilizatori, parechji anu consideratu u più sconfortu in a linea.
Mi piacerebbe aduprà attenzione - a forza di pressione è a distanza da u scattamentu di ogni produttore switch pò esse leggermente sentita. Inoltre, se andate à cumprà una tastiera da Razer, allora verificate i so switch à u situ ufficiale o chjamate u venditore per e so specifiche. Sta impresa produce i so propri switch, chì ùn sò micca analoghe à Cherry.
Ci sò mudelli di tastiere cù un tippu mitu di interruttori in u mercatu; ùn si pò caratterizà separatamente; quì ogni produttore dà e so caratteristiche à i switch. In più, ci sò mudelli in cui solu una parte di e chiavi sò meccaniche, è u restu sò quelle di a membrana, quessa vi permette di risparmi di soldi in pruduzzioni è di fà u telefunu più basse.
Chiavi supplementari
Certi mudelli di tastiere di ogni tipu sò dotati di vari tasti addizionali chì effettuanu certi funzioni. Unu di i più utili sò i tasti di u volume, à volte sò implementati ancu in forma di ruota, ma occupanu più spaziu.
Se u muvimentu hà pulsanti supplementari per adeguà u sonu, allora, u più probable, ci sò altri cuntrollu di i media. Permettenu di cambià prestu traccia, smetti di riproduzione, cumincià u lettore.
Certi mudelli sò dotati di una chjave Fn in più, aprono opportunità per e nuove cumminazioni. Per esempiu, mentre tenendu Fn + f5, cambia tra monitoru o una funzione specifica hè disattivata. Hè molto pratice è ùn occupa micca spaziu in a tastiera.
Spessu, i dispositivi di ghjocu sò dotati di un pannellu cù i pulsanti personalizabili. A so fasciatura hè fatta per mezu di un software, è l'installazione di tutte e tasti di scelta rapida o l'esecuzione di certi azzioni sò dispunibuli.
I pulsanti addiziunali più senza significatu sò u cuntrollu di u navigatore è u lance di applicazioni di Windows standard, per esempiu una calculatrice. Se crede d'opinioni di l'utenti, ùn praticheghjinu mai più.
Pruduzione di praticità
I tastieri pò esse assai diversi da u pesu - dipende da a so dimensione, da u numeru di funzioni supplementari è di tippi di switch. Di norma, e tastiere meccaniche sò più difficiule, ma sò più stabili nantu à qualunque superficie è ùn si pieganu. Ùn micca scrugliatu u mubule aiuta i pedi di gomma, chì sò à i lati, ma spessu assenti nantu à u stand, chì produce un rimbombu nantu à a superficie di u travagliu.
In più, avete da prestà attenzione à u stand sottu a palma. Deve esse di dimensioni abbastanza forti per chì a manu li riposa cunfortevolmente. U stand pò esse fattu di plastica, caucciù o qualchì altro materiale moltu, chì permette à e mani di ùn stanciate. A tastiera di u ghjocu hè spessu equipagata cù un restu di palma amovibile, hè muntatu nantu à chjamate è magneti.
Interfaccia di cunnessione
A maiò parte di e tastiere moderni si cunnettenu via USB. Questu micca garantisce chì micca un ritardu, un travagliu stabile senza fallimenti.
Se avemu à cumprà un dispositiu per un vecchio computer, allora vale pè considerà cunnessione per l'interfaccia PS / 2. Spessu spessu chì i PC più vechji ùn rilevanu micca una tastiera USB durante a fase di avvicinamentu di u BIOS.
In più, vi vene di prestu attenzione à a lunghezza di u filo, a pignatta è a prutezzione contra a curva. Cunsideratu u megliu cavu in un tesselatu, micca assai duru, ma cù un effettu di memoria. Tastatori senza fili si cunnessenu via Bluetooth o radio. U prublema di cunnessione hè a prima manera di ritardà a risposta finu à chì pussa raggiunu 1 ms, è, perciò, ùn hè micca adatta per ghjochi dinamichi è tiratori. A cunnessione cù u segnale radio hè pussibule nantu à a stessa lunghezza d'onda nantu à a quale u Wi-Fi funziona, ed è per quessa spessu sò osservate i rubeie.
Apparenza
Ùn ci hè nunda di raccomandazioni specifiche quì, perchè l'apparenza hè una questione di gustu. Vogliu solu fattu avà chì ora tastiere di retroilluminazioni sò popolari. Hè monocromu, RGB o hà un gran numeru di culori è tinte. Averisce a lampadina cun software o scorciari di tastiera.
I dispositivi di i ghjovani sò spessu decorati sottu à u tema di certi ghjochi, squadre eSports, o semplicemente anu un aspettu inusuale, aggressivu. Di conseguenza, u prezzu di tali dispositivi aumenta dinò.
I pruduttori top
In u mercatu, un gran numaru di fabricanti occupanu a so nicchia, fà modelli costosi è micca assai tasti. Unu di i migliori pruduttori di u bilanciu anu cità A4tech. I so dispositivi sò per via tutti cunnusculi à membrana, ma sò considerati ghjochi. Spessu in u kit sò chjavi rimpiazzabili di un certu culore.
I migliori tasti meccanici sò mudelli di Razer è Corsair. È u ghjocu include sempre i mudelli di SteelSeries, Roccat è Logitech. Se cercate una bona tastiera di schernu retroilluminata meccanica, allora u capimachja hè MOTOSPEED Inflictor CK104, sviluppata da una marca chino. Hè megliu stabilitu à i ghjucatori è l'utenti cumuni.
Andate à a scelta di a tastiera cù responsabilità. Ùn hè micca importu se sì un gamer o un usu regule, a qualità è a praticità di travaglià cù u testu è u cumunamentu dipende da ellu. Selezziunate e caratteristiche più basiche per te, è cunsidendole, selezziunu u dispositiu più adatto.