Se ùn vulete micca spegneru u computer pienu, pudete mette in modalità sleep, chì esce abbastanza rapidamente è cù l'ultima sessione salvata. In Windows 10, stu modu hè ancu dispunibule, ma à volte l'utenti ghjunghjenu à u prublema di uscì da. Poi solu l'aiutazione di l'arrampicazione forzata, è cum'è sa sapete, perchè sta per, tutti i dati salva è si perde. E causa di stu prublema hè diversa, perciò hè impurtante à truvà a soluzione adatta. U nostru articulu di oghje hè dedicatu à stu tema.
Solemu u prublema cù u ritruvamentu di Windows 10 da a manera di dorme
Avemu organizatu tutte e opzioni per curà u prublema in questu da u più simile è u più efficace, à u più cumplettu, per chì pudete navigà più faciule in u materiale. Avemu tuccà nantu à i paràmetri di sistema diversi oghje è diventanu perfettamente in u BIOS, tuttavia, mi piacerebbe cumincià cù u spegnimentu di u modalità "Quick Start".
Metudu 1: Disattiva Quick Launch
In l'impostazioni di u pianu di energia di Windows 10, ci hè un parametru "Quick Start"per aghjurnà u lance di l'OS dopu u spegnimentu. Per alcuni utilizatori, causa cunflitture cù a ibernazione, cusì per scopi di verifica valeu a marcialità.
- Aprite "Start" è attraverso a ricerca truvate l'applicazione classica "Pannello di cuntrollu".
- Vai à la sezione "Alimentazione".
- In u riquadro di a sinistra, truvate u ligame intitulatu "Azzioni di Pulsante di Potenza" è cliccate nantu à ellu.
- Se e opzioni di spegnimentu sò inattivi, cliccate nantu à "Modificà i parametri chì ùn sò micca attualmente disponibili".
- Ora avete ghjustu à deselezzione di l'elemento. "Abilita l'inizio rapido (raccomandatu)".
- Prima di uscire, ùn vi scurdate di salvà l'azione cliccendu nantu à u bottinu pertinente.
Mette u vostru PC à dormi per testà l'efficacia di u prucedimentu chì appena eseguitu. Sì ùn hà micca avutu successu, pudete tornà a regolazione è ripresentà.
Metudu 2: Configurazione di e periferiche
In Windows, ci hè una funzione chì permette a apparecchiature periferiche (mouse è tastiera), è l'adattatore di rete per portà u PC à u serviziu fora di dorme. Quandu questa funzione hè attivata, quandu l'utente preme una chiave, un bottinu, o trasferisce i pacchetti Internet, u computer / laptop hè risuciatu. Tuttavia, alcuni di sti dispositivi ùn supportanu micca sta manera, è per quessa u sistema operativu ùn pò dighjà correttamente.
- Cliccate à diretta nantu à l'icona "Start" è in u menu chì si apre, selezziunu "Manager di dispositivi".
- Espandi a stringa "I Mice è altri dispositivi di puntaghju"cliccate nantu à l'elemento pop-up chì compare è selezziunate "Pruprietà".
- Move a tabulazione "Gestione di a putenza".
- Deselezionate a casella "Permetti à questu dispositariu di scansà u computer da u standby".
- S'ellu ci vole, fate queste azzioni non cù u mouse, ma cù i periferiche cunnesse chì u computer sta in risvegliancia. I dispositivi sò situati in sezioni "Tastiere" è "Adattatori di rete".
Dopu chì a uscita da u mode di standby per i dispositivi hè pruibita, pudete torna à pruvà à trasfurmà u PC senza sonnu.
Metudu 3: Modifichi l'impostazioni per spegne u discu dur
Quandu cambia in modalità sleep, ùn hè micca solu u monitor chì hè spente - certe carte di espansione è un discu duru andanu ancu in stu statu dopu un certu tempu. Dopu, u putere di u HDD smette di scorrà, è quandu si esce da u sonnu hè attivatu. Tuttavia, questu ùn accade micca sempre, ciò chì causa difficoltà à accende u PC. Aiutà à fà fronte à questu errore hè mudificà u pianu di putere:
- Run Run premendu u hotkey Win + Rentrate in u campu
powercfg.cpl
è cliccate nantu à "OK"andà direttamente à u menù "Alimentazione". - In u riquadro di sinistra, selezziunu "Cunfigurazione di a transizione in u modu di dorme".
- Cliccate nantu à l'inserzione "Modifica e impostazioni avanzate di putere".
- Per impedì u discu duru di spegnere, u valore di tempu deve esse piazzatu à 0è dopu applicà i cambiamenti.
Cù stu pianu energeticu, a putenza furnita à l'HDD ùn cambierà micca quandu entri in a modalità di somma, allora sarà sempre in condizioni di travagliu.
Metudu 4: Verificate è aggiornate i driver
A volte i driver necessarii manchendu nantu à u PC o sò stati installati cù l'errori. Per questo, u travagliu di certi parti di u sistema operativu hè distruttu, è pò influenzà a giustizia di a uscita da u modu di dorme. Allora, si consiglia di andà à "Manager di dispositivi" (avete già sapitu cumu si faci da u Metudu 2) è verificate tutti i voci per un puntu esclamativo vicinu à l'attrezzatura o à una iscrizzione "Dispositivo scunniscutu". Cù a so prisenza, vale a pena d'upprimentu i conducenti sbagliati è di stallà i manchi mancanti. Informazione utile nantu à stu tema in i nostri altri articuli nantu à i ligami sottu.
Ulteriori dettagli:
Scopri chì i chjassioni anu esse installati in u vostru computer.
U megliu software per installà i driver
In più, una attenzione particulare deve esse prestata à u prugramma DriverPack Solution per quelli chì ùn vogliono micca sternà una ricerca indipendente è l'installazione di software. Questu prugramma farà tuttu per voi, da a scansione di u sistema è finisce per l'installazione di i componenti mancanti.
Per sapè di più: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack
I prublemi cù u funziunamentu di u prugramma di a scheda di video ancu provocanu l'apparenza di u prublema in questu. Dopu avete bisognu di circà separatamente e cause di u malfunzionamentu è di prumove a so correzione. Ùn vi scurdate di verificà se l'aggiornamentu hè installatu è necessariu.
Ulteriori dettagli:
AMD Radeon / NVIDIA Graphics Card Update Update
Ripara l'errore "U driver video hà smintatu di risponde è hè statu ripristinatu"
Metudu 5: Modifica a Configurazione di u BIOS (solu solu)
Avemu sceltu questu metudu cum'è l'ultimu, postu chì ùn tutti i utilizatori anu truvatu u travagliu in l'interfaccia di u BIOS è chì certi ùn capiscenu micca u so dispositiu. A causa di e differenze in versioni di BIOS, i parametri in i quali sò spessu trovu in meni diversi è sò ancu chjamati diversamente. Tuttavia, u principiu di entrata di u sistema di entrata / uscita di base rimane invariatu.
Cartine madre mudernhe cù AMI BIOS è UEFI anu una versione più recente di u Tipu di Sospensione ACPI, chì ùn hè micca configuratu cum'è descrittu sottu. Ùn ci hè nisunu prublema cù quellu chì sceglite da u modalità sleep, cusì per i pruprietari di i novi computer, questu metudu ùn hè micca adatta è hè pertinente solu per u Premiu BIOS.
Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer
Mentre in BIOS, avete bisognu di truvà una sezione chjamata "Impostazione di a gestione di a putenza" o solu "Potenza". Questu menu contiene u parametru "Sperimentu ACPI di Tipu" è hà parechji valori pussibuli responsabili per a modalità di risparmiu di energia. Sensu "S1" hè responsabile per spegneru u monitor è e dispositivi di conservazione quandu andanu dorme, è "S3" disabilita tuttu eccettu a RAM. Sceglite un altru valore è poi salvate e cambiate cliccendu F10. Dopu à ciò, verificate se u computer hè adupratu correttamente da u sonnu.
Disattiva a modalità di dorme
I metudii descritti sopra anu da aiutà à trattà u malfunzionamentu chì si hè fattu, ma in casi isolati ùn dighjà micca risultati, chì ponu esse associati à malfunzionamenti critichi di l'OS o cumportamenti scarsi quandu uttenenu una copia senza licenza. Se ùn vulete micca reinstallà Windows, basta disattivà l'ibernazione per evitare ulteriori prublemi cù questu. Una guida dettagliata à stu tema hè dispunibule in un articulu separatu quì sottu.
Vede dinò: Disattivà l'ibernazione in Windows 10
Assicuratevi di aduprà tutte e opzioni per risolve u prublema cù uscì da u modu di standby alternativamente, cume i cause di u prublema ponu esse differenti, rispettivamente, sò tutti eliminati solu cù i metudi adatti.