Cume installà Sony Vegas?


L'editor di grafichi di Adobe Illustrator hè un pruduttu di stessi sviluppatori cum'è Photoshop, ma u primu hè più destinatu à e necessità di l'artisti è di l'illustratori. Hà tutte e funzioni chì ùn sò micca in Photoshop, è ùn anu micca quelli chì sò in essu. Ritrattendu a maghjina in questo casu si riferisce à l'ultima.

Scaricate l'ultima versione di Adobe Illustrator.

Oggetti grafici editabili ponu esse facilmente trasferiti tra i prugrammi di software Adobe, cioè, si puglie l'immagine in Photoshop, e poi trasmette u Illustrator è cuntene a travagliu cun u. Ma in parechji casi hè più veloce per ritagliu a foto in Illustrator stessa, ch'ellu sia più difficiule.

Tagliate Strumenti in Illustrator

U lugiziale ùn hà micca un strumentu cum'è "Taglio", ma pudete rimuovere elementi in più da una forma di vector o da una immagine cù altri strumenti di prugramma:

  • Artboard (spazio di lavoro trama);
  • Forme di vettore;
  • Maschere speciali.

Metodo 1: Strumentu di Artboard

Cù questu strumentu, pudete trimà l'area di travagliu cù tutti l'oggetti. Questu metudu hè impurtante per e formi vettoriali semplici è imagini simuli. L'istruzione hè cum'è seguita:

  1. Prima di cuminciare à taglià a zona di assemblea, hè cunsideratu di salvà u vostru travagliu in uno di i formati Illustrator - EPS, AI. Per salvà, andate à "File"situatu in cima di a finestra, è da u menù menu a selezzione di selezzione "Salvà cum'è ...". Se avete solu bisognu di ripiglià ogni immagine da u computer, allora u salvamentu ùn hè micca necessariu.
  2. Per rimuovere una parte di u spaziu di travagliu, selezziunate l'attellu desideratu in "Barre di strumenti". A so icona assomiglia à un quadru chjucu di linee chì emanenu da l'anguli. Pudete ancu aduprà a combinazione di tasti Shift + Oquandu l'utile sarà selezionatu automaticamente.
  3. Una linea tratteggiata hè formata longu i cunfini di a zona di travagliu. Tirateu per cambià a taglia di a zona di travagliu. Vede chì a parte di a forma chì vulete taglià va oltre à stu cunfunzione ombreggiata. Per applicà e modifiche, cliccate Enter.
  4. Dopu à quessa, a parte inutile di a forma o di l'immagine serà cancellata cù a parte di u cartinu. S'ellu ci era un sbagliu in qualchì parte, pudete ripigliate tuttu cù a combinazione di tasti Ctrl + Z. Poi ripetite à puntu 3 per chì a forma hè tagliata cume avete bisognu.
  5. U schedariu pò esse salvatu in u formatu Illustrator, se si continua à edità. Sì andate à postà per un postu, avete da salvà in u formatu JPG o PNG. Per fà quessa, cliccate "File"sceglite da u menu "Salvà per web" o "Esporta" (ùn ci hè praticamente nisuna differenza). Quandu salvate, selezziunate u furmatu desideratu, PNG hè a qualità originale è u fondo trasparente, è JPG / JPEG ùn hè micca.

Va capitu chì u metudu sia adupratu solu per e travaglii più primitive. Utenti chì travaglianu spessu cù Illustrator preferenu aduprà altri metodi.

Metudu 2: Altro Forma di Ristrutturazione

Stu metudu hè qualcosa di più cumplicatu di quellu di primu, perciò vale una considerazione cun un esempiu specificu. Imagine chì avete bisognu di taglià un angulu di un quadru affinchì u puntu di taglio hè rotundu. L'istruzzioni passo-passo sò:

  1. Per principiu, traccia un quadru aduprendu u attrezzu adatta (invece di un quadru, ci ponu qualchì forma, ancu una fatta cun.) "Matita" o "Pera").
  2. Mette un cercuolu in cima à u quadru (invece di u, pudete ancu piazzà ogni forma chì avete bisognu). U cerchju deve esse messu in un angulu chì avete intenzione di rimuovere. U lussu di u circonda pò esse aghjustatu direttamente à u centru di u quadru (l'Illustrator marcerà u centru di u quadru quandu tocca u cunferenza di u cerdu).
  3. S'ellu ci vole, sia u circondu sia u quadru pò esse liberamente trasformatu. Per questo in "Barre di strumenti" selezziunu u cursore neru pointeru è cliccate nantu à a forma desiderata cun ellu o tene Shift, in dui - in stu casu entrambi sò scelti. Poi tirate a forma (s) di i contorni. Per fà a trasformazione accade in modu proporzionale, quandu si stende e figure, tene premutu Shift.
  4. In u nostru casu, avete bisognu di assicurà chì u circondu si sovrapassa u quadru. Se avete fattu tuttu in concordanza cù u primu è u secondu paragrafi, allora hè in cima à u quadru. S'ella hè sottu, poi cliccate à dirittu chjucu nant'à u circaru, da u menù drop-down, sposta u cursore in l'elemento "Disponi"è dopu "Porta à davanti".
  5. Ora selezziunate entrambe e figure è andate à l'utellu. "Pathfinder". Pudete avè lu in u pane di diritta. S'ellu ùn hè micca quì, cliccate nantu à l'elemento "Windows" in cima di a finestra è selezziunate da a lista cumpleta "Pathfinder". Pudete ancu aduprà u prugramma di ricerca chì si trova in a parte superiore à a finestra di a finestra.
  6. In "Pathfinder" cliccate nantu à l'elemento "Minus davanti". A so icona assomiglia à dui quadrati, induve a piazza scura si supera una luce.

Cè stu metudu pudete trattà e figure di cumplicità media. In listessu tempu, a zona di travagliu ùn diminuisce micca, è dopu a fine, pudete continuà a travaglià cù l'oggetto in più senza restrizioni.

Metudu 3: maschera di clipping

Stu prucessu sarà ancu cunsideratu nantu à l'esempiu di un circaru è di un quadru, sulu ora hè necessariu trucà da a zona di u circaru. Questu hè l'infurmazione per questu metudu:

  1. Tratta un quadru è un cercu in cima. Tutti dui avianu avè un qualchì mumentu di riempimentu è preferibilmente un coltu (necessariu per a praticità in i lavori futuri, pò esse rientratu, se vole). Pudete fà un colpu in dui modi - in cima o in sùbbitu di a barra di strumenti di sinistra, selezionendu u second colore. Per fà quessa, cliccate nantu à u quadru grisgiu chì sarà situatu dietro à u quadru cù u culore principale, o à a destra di a. In u bar superiore à u puntu "Stroke" impostate l'ampie larghezza in pixel.
  2. Modificate a dimensione è a posizione di e figure in manera chì a zona ritagliata s'inconera ancu di più in e vostre attese. Per fà quessa, aduprà un strumentu chì pari à un cursore neri. Stendendu o restringendu a forma, piglià Shift - Da quellu modu vi garantirete una trasformazione proporzionale di l'oggetti.
  3. Selezzi entrambe e figure è andate à la tabulazione. "Object" in u menù superiore. Truvà quì "Maschera di clipping"in u sottomenu popup cliccate nantu à "Fate". Per simplificà a procedura sana, selezziunate scee cifre è aduprate a combinazione di tasti Ctrl + 7.
  4. Dopu avè applicatu a maschera di ritaglio, l'immagine resta intatta, è u coltu sparisce. L'oggiu hè tappatu cum'è necessità, u restu di l'immagine diventa invisibile, ma ùn hè micca cancellatu.
  5. U maschera pò esse adatta. Per esempiu, movi in ​​qualunque direzzione, aumentà o diminuisce. In listessu tempu, e immagini chì restanu sottu à esse ùn sò micca deformate.
  6. Per rimuovere a maschera, pudete aduprà a combinazione di tasti Ctrl + Z. Ma se avete digià fattu qualchì manipolazione cù a maschera finita, questu ùn hè micca u metodo più veloce, postu chì inizialmente tutte e ultime azzioni à suaveta sò annullate. Per sguassà rapidamente è inespressu a maschera, andate à "Object". Aprì torna u submenu "Maschera di clipping"è dopu "Release".

Cè stu metudu, pudete tende più formi complessi. Quelli chì travaglienu professionalmente cù Illustrator preferenu aduprà maschere per ritagliare e immagini in u prugramma.

Metudu 4: maschera di trasparenza

Questu metudu implica ancu una impiegazione di una maschera nantu à l'immagine è in certi momenti simile à u precedente, ma hè più intensu in travagliu. L'istruzione passo per passo hè cum'è seguitu:

  1. Per analogia cù i primi passi da u metudu precedente, avete bisognu di traccia un quadru è un circaru (in u vostru casu, ci pò esse d'altre figure, solu u metudu hè cunsideratu nantu à u so esempiu). Aghjunghje i dati di forma affinchì u circaru sovrapponu a piazza. Sì ùn fate micca successu, cliccate à dirizzione cù u cliccatu in u circondu, selezziunele da u menù di menù à periculi "Disponi"è dopu "Porta à davanti". Aghjunghje a dimensione è a posizione di e figure cume avete bisognu di evità prublemi in i passi chì seguite. U stroke è opzionale.
  2. Riempite u circonda cù un gradientu neri è bianchi selezziendulu in a selezzione di culore.
  3. A direzzione di u pendenza pò esse cambiata cù l'utile. Linee di Gradient in "Barre di strumenti". Questa maschera considera i bianchi cum'è opachi, è neri cum'è trasparenti, dunque, da a parte di a figura induve ci deve esse un riempimentu trasparente, hè necessariu chì prevalse ombre scure. Inoltre, invece di un gradientu, pò esse sulu un culore biancu o una foto in bianco e nero se volite creà un collage.
  4. Sceglite duie forme è crea una maschera di trasparenza. Per fà quissa in tab "Windows" truvate "Trasparenza". Una piccola finestra si aprirà induve avete cliccatu nantu à u bottinu. "Fate una maschera"hè in u latu dirittu di u schermu. Sì ùn ci hè nisunu bottinu, aprite u menù spiciali aduprendu u pulsante in l'angulu in dirittu superiore di a finestra. In stu menu, avete bisognu di sceglie "Make Mask Opacità".
  5. Dopu avè applicatu a maschera, si cunsultava di messe un segnu in fronte di a funzione "Clip". Hè necessariu chì a rifilazione sia stata eseguita cum'è pussibule.
  6. Play cù i modi di sovrimpressione (questu hè un menu drop-down chì hè signatu per difettu cum'è "Normale"hè situatu in cima di a finestra). In diversi modi di mescolanza, a maschera pò esse visualizata diversamente. Hè particolarmente interessante cambià i modi di mescolanza, sì avete fattu una maschera basata nantu à qualchì foto in bianco e nero, anziché un culore monotonu o una sfumatura.
  7. Pudete ancu adeguà a trasparenza di a forma in paragrafo "Opacità".
  8. Per marcà una maschera, cliccate nantu à u bottinu in a stessa finestra. "Release"chì deve vene dopu avè applicatu a maschera. S'ellu ùn hè micca prisentatu, allora andate solu à u menù per analogia cù u 4u elementu è selezziunu quì "Mask Opacity Release".

Si aghjusta qualchì immagine o figura in Illustrator hà sensu solu sì avete già travaglià cun ellu in stu prugramma. Per tagliare una immagine regula JPG / PNG, hè megliu ad aduprà altri editori di immagine, per esempiu, MS Paint, chì hè installatu per difettu in Windows.