Cosa fate se manca a rimozione di un dispositivo sicuru in Windows

A rimozione sicura di u dispositiu hè di solitu utratu per rimuovere un drive flash USB o un discu duru esternu in Windows 10, 8 è Windows 7, è in XP. Si pò passà chì l'icona di estrazione sicura sparisce da a barra di applicazioni di Windows - questu pò causà cunfusioni è intrada in un stupore, ma ùn ci hè nunda di terribbili quì. Ora turneremu questu icona à u so locu.

Nota: in Windows 10 è 8 per dispositivi chì sò definiti cum'è dispositivi Media, l'icona di sguassione sicura ùn hè micca visualizzata (lettori, tablet Android, certi telefoni). Pudete disattivarle senza aduprà sta caratteristica. Fighjate ancu chì in Windows 10 a visualizzazione di l'icona pò esse spenta e in Impostazioni - Personalizazione - Taskbar - "Sceglite e icone visualizzate in a barra di applicazioni."

Di solitu, per fà una rimozione sicura di u dispositivo in Windows, cliccate nantu à l'icona adatta accantu à l'orologio cù u tasto dirittu di u mouse è fate. U scopu di "Rimuovere in modo sicuru" hè chì quandu u utilizanu, dici a u sistema operativu chì avete intenzione di rimuovere quellu dispositivo (per esempio, un lettore USB). In risposta à stu, Windows piglia tutte e operazioni chì puderebbenu purtà à a corruzzione di dati. In certi casi, hà ancu fermu l'alimentazione di u dispositivo.

Se ùn utilizzite micca a rimozione di un dispositivo sicuro, pudete cagiunà perdita di dati o dannu à u drive. In pratica, questu succede raramente è ci sò certe cose chì anu da cunnoscite è tene in contu, vedi: Quandu aduprà una rimozione sicura di l'apparecchiatura.

Cumu ritornà a rimozione sicura di unità flash e altri dispositivi USB automaticamente

Microsoft offre a so utilità ufficiali "Diagnostica automaticamente è risolva i prublemi USB" per risolve esattamente u tipu specificatu di prublema in Windows 10, 8.1 e Windows 7. A procedura per aduprà è hè a seguenti:

  1. Fate una rete di utilità scaricata è cliccate "Avanti".
  2. Sì necessariu, verificate i dispositivi per i quali un'estrusione sicura ùn funziona micca (ancu se a riparazione sarà applicata à u sistema cum'è u tuttu).
  3. Aspettate chì l'operazione sia finita.
  4. Se tuttu va bè, una unità flash USB, un discu esternu o un altru dispositivo USB serà toltu, è allora a icona apparirà.

A curiosità, a stessa utilità, ancu se ùn riporta micca questu, face dinù a visualizzazione permanente di l'icona di sguassu sicura di u dispositiu in a zona di notificazioni di Windows 10 (chì hè spessu visualizzata ancu quandu nunda hè connessu). Pudete scaricà l'utilità per a diagnostica automatica di dispositivi USB da u situ di Microsoft: //support.microsoft.com/ru-ru/help/17614/automatically-diagnose- and-fix-windows-usb-problems.

Cumu ritornà l'icona Rimuova l'hardware

A volte, per motivi scunnisciuti, l'icona di a rimozione sicura pò sparisce. Ancu s'ellu si cunnessa è disconnette u drive flash sempre e una volta, l'icona per qualchì ragu ùn apareghje micca. S'ellu ti hè accadutu (è cusì hè prubabilmente u casu, altrimenti ùn sarete micca vinutu quì), preme i pulsanti Win + R nantu à a tastiera è inserisci u comando in a finestra "Run":

RunDll32.exe shell32.dll, Control_RunDLL hotplug.dll

Stu cume funziona in Windows 10, 8, 7 è XP. L'assenza di un spaziu dopu a virgine ùn hè micca un errore, ci deve esse allora. Dopo aver fattu stu comando, si aprite a finestra di dialogo Rimuovere l'hardware sicuramente chì cercava.

Dialogo di estrazione sicura di Windows

In questa finestra, pudete, cum'è di solitu, selezziunate u dispositivu chì vulete disattivà è cliccate nantu à u pulsante Stop. U "effettu collaterale" di esecuzione di questu cummentu hè chì l'icona di l'estrazione sicura riapparse induve si deve.

S'ellu continua a svanire è ogni volta chì duvete rialzà l'ordine specificatu per rimuovere u dispositivo, allora pudete creà una scorcia di scena per questa azzione: cliccate puru u dirittu nantu à una area vuota di u desktop, selezziunu "Nuovo" - "Scelta" e in u campu "Posizione oggettu" "inserisci u cumanditu per fà fà andà u dialogu di recuperu di dispositivi sicuri. In a seconda tappa di a creazione di un draghjolu, pudete dà lu qualchì nome piacè.

Un altru modu per rimuovere sicuru un dispositiu in Windows

Ci hè un altru modu simprivu chì vi permette di rimuovere sicuru u dispositiu quandu l'icona di a barra di applicazioni di Windows manca:

  1. In U Meu Computer, cliccate à dirizzione diritta nantu à u dispositiu connessu, cliccate nantu à e Proprietà, allora aprite la scheda Hardware è selezziunate u dispositivu desideratu. Fate un clic nantu à u pulsante "Proprietà", è in a finestra aperta - "Modifica i parametri".

    Proprietà di l'unità cunnessa

  2. In a prossima finestra di dialogu, aprite la tabulazione "Politica" è in questu truvate u ligame "Rimuovere Sicuramente Hardware", chì pudete aduprà per lanciare a funzione desiderata.

Questu cumpleta l'istruzzioni. Spìsu, i modi per listati quì per rimuovere sicuru un discu duru portatile o un lettu fluttu sarà abbastanza.