Cume riparazione di Windows 10 bootloader

U malfunzionamentu di u caricatore di avvicinamentu di Windows 10 hè un prublema chì ogni utilizatore di stu sistema operativu pò affrontà. Malgradu a varietà di cause di prublemi, ripristinà u bootloader ùn hè micca affaticatu. Provaremu à capisce cume da restituisce l'accessu à Windows è prevene l'occasione di un malfunzionamentu di novu.

U cuntenutu

  • Cause di prublemi cù u bootloader di Windows 10
  • Cume riparazione di Windows 10 bootloader
    • Recuperate i bootloader automaticamente
      • Video: riparazione di Windows 10 bootloader
    • Riguperite manualmente u gestore di boot
      • Usendu l'utilità bcdboot
      • Video: ripresentazione passo-passo di Windows 10 bootloader
      • Formattà un volume nascosto
      • Video: metudu di riparazione di bootloader per utenti avanzati

Cause di prublemi cù u bootloader di Windows 10

Prima di cuntenere à a ripresa di u carregatore di u sistema operativu Windows 10, vale a sferenza di identificà a causa di u prublema. Dopu tuttu, hè pussibule chì u prublema si manifesterà di novu, è prestu.

  1. A causa più cumuna di u fallimentu di u gestore hè l'installazione di un secondu OS. Se questu era fattu erratu, l'istruzioni per a carica di Windows 10 pò esse violate. A propositu, u BIOS ùn capisce micca: chì sistema operativo deve esse carregatu prima. Cusì, nisunu scarpatu.
  2. Un utilizatore pò formà accidentalmente o aduprà una parte di un discu duru riservatu da u sistema. Per avè accesso à stu segmentu, un software addizionale o una cunniscenza particulare hè necessariu. Allora, se ùn capite micca ciò chì si dice, questu ùn hè micca a ragione.
  3. U prugrammu di Windows 10 potrebbe smettere di funziunà bè dopu à a volta à l'aggiornu di u sistema o à u fallimentu internu.
  4. U lugiziale virale o di terze parti pò ancu scatenà un malfunzionamento di u gestore.
  5. I prublemi di l'hardware di computer pò dà à perdita di dati di sistema. A causa di quessa, u caricatore smette di travaglià perchè i schedari necessarii si perde.

Spessu, riparazione di Windows 10 bootloader è faciule. E a prucedura hè u listessu.

Problemi in u discu duru - possibile causa di prublemi cù u gestore di avvicinamentu

U prublemu più seriu hè u last partitu da a lista. Eccu quì, parlemu spessu di u malfunzionamento tecnicu di u discu duru. U punto hè chì si usura. Ciò porta à l'apparizione di cattivi blocchi - segmenti "disgustati" di discu, chì dati sò fisicamente impossibili da leggere. Se in unu di sti segmenti ci erau i lìculi necessarii per avviare Windows, u sistema, naturalmente, ùn pò micca accuminciare.

In questo casu, una soluzione ragionevulente hè di cuntattà un specialista. Pò recuperà parzialmente i dati da i cattivi blocchi è ancu riparà u discu duru per un po ', ma prestu avete ancu da cambià a.

In ogni casu, sarà pussibule di diagnosticà i prublemi descritti solu dopu u restauratore di u carregatore. Cusì, procedemu direttamente à risolve u prublema.

Cume riparazione di Windows 10 bootloader

Indipendentemente da u mudellu PC / laptop, versione di BIOS o sistema di file, ci sò dui metodi per riparà u bootloader di Windows 10: automaticamente è manualmente. È in i dui casi, avete bisognu di una scarpa o USB-drive cù u sistema operativo adeguatu nantu ad ellu. Prima di procedà cù una di e metà, assicuratevi chì nè altre unità flash sò inserite in i connettori USB, è u drive hè vacante.

Recuperate i bootloader automaticamente

Malgradu l'attitudina piuttostu scettica di l'utenti avanzati à l'utilità automatica, l'utellu di riparazione di u caricatore di Microsoft hà versatu bè. Nantu à a maggior parte di i casi, pò esse adupratu per risolve rapidu è faciule un prublema.

  1. Se ùn avete micca un discu d'iniziu / unità flash, ci vole à esse creati nantu à un altru computer.
  2. Immettite u BIOS è configurate l'iniziu da i media adatti.
  3. In a finestra chì si vede, cliccate nantu à u bottu "Risturazione sistema" (sotto).

    Cliccate nantu à "Ripristina sistema" per aprite u menu di riparazione.

  4. In u menu chì si apre, cliccate nantu à "Risoluzione di i problemi", è dopu in "Riprova à l'iniziu". Dopu avè sceglie u sistema operativo, a ripresa automatica cumincerà.

    Andate in "Risoluzione di i problemi" per persunalizà a riparazione

Dopu u prucessu di recuperu, u PC riavanu nuvellu se tuttu va. Altrimenti, un missaghju face vene chì u sistema di riparazione hà fallitu. Allora andate à u prossimu metodo.

Video: riparazione di Windows 10 bootloader

Riguperite manualmente u gestore di boot

Per restaurà manualmente u prugramma di u caricatore di avvicinamentu, bisognu ancu un discu / drive Flash cun Windows 10. Cunsiderà dui metudi chì implichi l'usu di a riga di cume. Se ùn l'avete micca utilizatu nanzu, esse particolarmente attenti è inserite solu i cumandamenti sottu. Altre azzioni ponu risultà in perdita di dati.

Usendu l'utilità bcdboot

  1. Installate l'iniziu da unità Flash / floppy drive. Per fà quellu in u menu di u BIOS, andate in a sezione Boot è in a lista di dispositivi di avvicinamentu, metti i media adatti in primu.
  2. In a finestra di selezzione di a lingua chì vene, premete Maiuscu + F10. Questu aprirà un prompt di comando.
  3. Immettite i cumandi di sistema (senza virguli) premendu u pulsante Enter nant'à ogni: diskpart, list volume, exit.

    Dopu avè inseritu i cumuli di loop in a utilità diskpart, apparisci una lista di volumi.

  4. Appa n'à una lista di volumi. Ricordate a lettera di u nome di u volumu induve u sistema hè installatu.
  5. Inserite u comando "bcdboot c: Windows" senza virguli. Quì c hè a lettera di u volumu di u sistema operativo.
  6. Appare un missaghju annantu à a creazione di istruzioni di carregamentu.

Pruvate à sceglie e accende u computer (ùn vi scurdate di sbarrazzà l'iniziu da u drive flash USB / disc in u BIOS). Forse u sistema ùn scarica micca immediatamente, ma solu dopu à un riavule.

Se ricevi l'errore 0xc0000001, avete bisognu di riavvià u computer.

Video: ripresentazione passo-passo di Windows 10 bootloader

Formattà un volume nascosto

  1. Ripetite i passi 1 è 2 di u primu metudu.
  2. Tipu diskpart, allora list volume.
  3. Vede a lista di volumi. Se u vostru sistema hè configuratu in accordu à u standard GPT, truverete un volume nascosto senza una lettera cù u sistema di file FAT32 (FS) cun un volume da 99 à 300 MB. Se u standard MBR hè adupratu, ci sarà un volumu cun NTFS fino à 500 MB.
  4. In i dui casi, ricordate u numeru di stu volumu (per esempiu, in u screenshot questo hè "Volume 2").

    Ricordate u numeru di u vuluntà nascosta in a colonna "Volume ###"

Ora ricordate a lettera di u nomu di u volumu induve u sistema hè installatu (cume era fattu in u primu metudu). Inserite successivamente i cumandamenti chì seguenti senza a citazione:

  • seleziona u volumu N (induve N hè u numeru di u vuluntà nascosta);

  • formate fs = fat32 o formattate fs = ntfs (dipende da u sistema di file di u volumu nascuttu);

  • attribuire lettera = Z;

  • uscita;

  • bcdboot C: Windows / s Z: / f ALL (quì C hè a lettera di u volumu nantu à u quale u sistema hè installatu, è Z hè a lettera di u volumu nascatu assignatu in precedenza);

  • diskpart;

  • list volume;

  • seleziona u volumu N (induve N hè u numeru di u vuluntà nascosta à a quale a lettera Z hè assignata);

  • rimuovere lettera = Z;

  • uscita.

Rinvià u computer. Sì u metudu ùn hà aiutatu, cuntattate un specialista. S'ellu ùn hè micca informazione impurtante nantu à u discu sistema, pudete puru reinstallà Windows.

Video: metudu di riparazione di bootloader per utenti avanzati

Qualunque sia a causa di u fallimentu di u caricatore di avvicinamentu di Windows 10, sti metodi devenu risolve lu. Altrimenti, reinstallà Windows. Se ancu dopu à chì u computer hè lente o chì u prublema di u carregatore di avvicinamentu torna à fà, significa chì a so parte hè difettosa (di solitu u discu dur).