InfraRecorder 0.53


Un unicu strumentu di brusgiu hè un mezu efficace per simplificà è accelerà u prucessu di registrazione di l'infurmazioni nantu à un CD o DVD. InfraRecorder hè un ottimu strumentu per registrà l'infurmazioni nantu à l'unità ottiche chì ponu aiutà in ogni momentu.

InfraRecorder hè un prugramma cumpletamente libaru per a masterizzazione di dischi, cù una interfaccia simplici è intuitiva, per esempiu, à cuntrariu cù tuttu u prufessu programma UltraISO.

C'e li cunsiglii à vede: Altri prugrammi per a masterizzazione di dischi

Burn un discu cun infurmazioni

Usendu a sezione "Disc Data" pudete scrive in u discu per qualunque file è cartelle. Per avvicinà u prucessu, hè basta à trasmette i file à a finestra di prugramma è premete u pulsante corrispondente.

Record Audio CD

Se pensate di registrà l'infurmazioni audio nant'à un discu per una ripruduzione successiva nantu à un prugrammu supportatu, aprite a sezione "Audio Disc", aghjunghjite i file musicali desiderati è inizià a registrazione.

Registrazione video

Ora suppurtate una situazione chì avete un filmu nantu à u vostru computer chì vulete ghjucà nantu à u vostru lettore DVD. Quì avete bisognu di aprite a sezione "Video Disc", aghjunghjite un file video (o parechji file video) è cumincià a bruscia u discu.

Copia

Se u vostru computer hà duie unità, allora, se hè necessariu, pudete organizà facilmente una clonazione di u discu pienu, in cui un drive sarà adupratu cum'è una fonte, è u secondu, rispettivamente, cume un riceveur.

A creazione di l'imagine

Qualsiasi infurmazione contenuta nant'à u discu pò esse facilmente copiata in un computer è salvata cum'è una immagine ISO. In ogni momentu, l'immagine creata pò esse brusgata à un discu o lanciata cù una unità virtuale, per esempiu, aduprendu u prugramma Alcohol.

Catturazione di l'imagine

Se avete una maghjina di discu nantu à u vostru computer, pudete facilmente brucà u discu in un blank, affinchì pudere in furia dopu in esecuzione da un discu.

Avantaghji di InfraRecorder:

1. Un'interfaccia semplice è pratica cù u supportu per a lingua russa;

2. Un set di strumenti chì basanu à sustegnà vari tipi di informazioni di registrazione annantu à u discu;

3. U prugramma hè assolutamente libaru.

Inconvenienti di InfraRecorder:

1. Non identificatu.

Se avete bisognu di un prugramu di brucia sì, assicuratevi di fà attenti à u prugramma InfraRecorder. Certu vi piacerà cun una interfaccia user-friendly, è funziunamentu, chì basta per a maiò parte di e attività.

Scaricate InfraRecorder gratuitamente

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

ISOburn Astroburn CDBurnerXP Burnaware

Share l'articolo in reti sociali:
InfraRecorder è un prugramma open source open source chì hè pensatu per a masterizzazione di CD è DVD di alta qualità è rapida.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, 2000, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Christian Kindahl
Costu: Free
Dimensione: 4 MB
Lingua: russo
Versione: 0.53