Cumu fermà l'applicazioni in iPhone

U router D-Link modello DIR-620 hè preparatu per u travagliu aghjustamente cum'è l'altri membri di sta serie. Tuttavia, a peculiarità di u router consideratu hè a presenza di parechje funzioni supplementari chì fornenu una configurazione più flessibile di a so propria rete è l'usu di strumenti speciali. Oghjuli pruvaremu di descriviri quant'è pussibile a configurazione di questu apparecchiatura, affettuendu tutti i parametri necessarii.

Egee preparatorie

Dopu cumpratu, spaccate u dispositivo è metti in un locu ottimale. Mura di cemento è apparecchi elettrici chì funzionanu, cume un microonda, impedenu chì u segnale passa. Considerà questi fattori quandu si sceglie un locu. A lunghezza di u cavu di rete hè ancu basta per tene da u router à u PC.

Fate attenzione à u pannello di retro di u dispositiu. Cù tutti i connettori attuali, ciascuna hà a so propria inscrizzione, facilità a cunnessione. Qui vi truveranu quattru porti LAN, una WAN, chì hè marcata in giallo, USB è un connettore di cavu di putenza.

U router utilizarà u protocollo di trasferimentu di dati TCP / IPv4, chì i parametri di u quali deve esse cunsultati da u sistema operativo per uttene IP è DNS automaticamente.

Avemu suggeritu di leggere l'articolo à u ligame sottu per capisce cumu verificate in modu indipendente è cambiate i valori di stu protocollo in Windows.

Per di più: Windows 7 Network Settings

Ora a pernaghju hè pronta à sintesi è dopu vi diremu cumu fà u correttu.

Configurazione di u router D-Link DIR-620

D-Link DIR-620 hà duie versioni di l'interfaccia web, chì dipende da u firmware installatu. Ùn si pò micca chjamà a so apparenza quasi una sola differenza. Avemu da effettuà a edizione cù a versione attuale, è se avete un altru installatu, ghjustu bisognu di truvà cullette simili è setà i so valori ripetendu i nostri istruzzioni.

Iniziu, accede à l'interfaccia Web. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Lanciate u vostru navigatore web, induve u tippu di barra di indirizzu192.168.0.1e premete Enter. In a forma visualizzata cù una richiesta di entrà un login è una password in ambedue e linee specificanuadmine cunfirmi l'azione.
  2. Cambia a lingua di l'interfaccia principale à quella desiderata aduprendu u pulsante corrispondente in cima à a finestra.

Avà avete una scelta di unu di dui tippi di impostazioni. U primu serà più ottimale per l'usini principianti chì ùn anu micca bisognu à regolà qualcosa per se stessi è sò soddisfatti di e impostazioni di rete standard. U secondu metudu - manualu, permette di adeguà u valore à ogni puntu, righjunendu u prucedimentu quant'è pussibile. Selezziunate a scelta adatta è andate à a guida.

Configurazione rapida

Strumentu Click'n'Connect pensatu specificamente per fà una preparazione rapida per u travagliu. Mostra solu i punti principali, è basta à specificà i parametri imposti. L'intera procedura hè spartita in trè passi, cù ognunu di i quali daveru à rivedere per:

  1. Tuttu cumincia cù u fattu chì avete bisognu di cliccà "Click'n'Connect"Connettu u cavu di rete à u connettore appropriatu è cliccate nantu à "Prossimu".
  2. D-Link DIR-620 sustene a rete 3G, è hè rializata solu per a scelta di u fornitore. Pudete specificà immediatamente u paese o selezziunate sì l'opzione di cunnessione, lascendu u valore "Manuale" è cliccendu nantu à "Prossimu".
  3. Ticker a tippu di cunnessione WAN utilizzata da u vostru ISP. Hè ricunnisciutu attraverso a documentazione furnita quandu firmò u cuntrattu. Sì ùn avete micca unu, cuntatta u serviziu di supportu di a cumpagnia chì vende i servizii Internet.
  4. Dopu avè stabilitu u marcatore, scendite e andate a finestra successiva.
  5. U nome di a cunnessione, l'utente è a password sò ancu dispunibili in a documentazione. Complete i campi in cunfurmazione.
  6. Cliccate u pulsante "Dettagli"sì u prestatore richiede l'installazione di parametri supplementari. Dopu à a conclusione cliccate nantu à "Prossimu".
  7. A configurazione chì selezziunata hè visualizzata, si vene, si applica i cambiamenti, o si torna per correggere l'oggetti sbagliati.

Hè u primu passu. Ora a utility ping, verificendu l'accessu à Internet. O vostru pudete cambià u situ veritu, fate una rialalisi, o andate direttamente à u passu chì seguite.

Parechji utenti anu dispositivi mobili à casa o urdinatori. Si cunniscenu à a rete domestica per mezu di u Wi-Fi, cusì u prucessu di creazione di un puntu di accessu per mezu di l'utile Click'n'Connect esse ancu smuntate.

  1. Mette un marcatore vicinu "Access Point" è mette in avanti.
  2. Specifichi SSID. U nomu hè responsabile di u nome di a vostra rete wireless. Sarà veduta in a lista di e connessioni dispunibili. Posu un nomu pratice per voi è ricordami.
  3. A scelta di autenticazione migliore hè di specificà "Rete sicura" è inserite una password forte in u campu "Chiave di sicurezza". Fà sta editazione vi aiuta à pruteghju u punto di accesso da e cunnessioni esterne.
  4. Come in u primu passu, verificate i parametri selezziunati è applica i cambiamenti.

A volte i fornitori danno un serviziu IPTV. Un set-top box TV connette à u router e dà accessu à u televisore. Se supportate stu serviziu, inserisci u cavu in u connettore LAN liberu, specificatu in l'interfaccia web è cliccate nantu à "Prossimu". Sì ùn ci hè nisun prefissu, saltatu un passu.

Impostazione manuale

Certi utenti ùn si basanu Click'n'Connect A causa di u fattu chì avete bisognu di definisce di modu indipendente i parametri addiziunali chì mancanu in questu arnesi. In questu casu, tutti i valori sò impostati manualmente per mezu di e sezioni di l'interfaccia web. Dai un ochju à u prucedimentu in tuttu, ma principiamu cù a WAN:

  1. Move a categoria "Rete" - "WAN". In a finestra chì si apre, selezziunate tutte e cunnessioni presenti cun una marcata è cancellate e poi procedite à creà una nova.
  2. U primu passu hè di sceglie u protocolu di cunnessione, l'interfaccia, u nomu è a sostituzione di l'indirizzu MAC, se vole. Inserite tutti i campi cum'è indettu in a documentazione di u fornitore.
  3. Poi, scendite e truvate "PPP". Inserite i dati, ancu cù u cuntrattu cù u fornitore di Internet, è quandu hè finitu cliccate "Applicà".

Comu pudete vede, a pratica hè fatta abbastanza facilmente, in pochi minuti. Ùn hè micca diversa in a complessità è in l'adjustamentu di a rete wireless. Duvete fà u seguitu:

  1. Apertu a sezione "Impostazioni di base"da girà "Wi-Fi" in u pannellu di manca. Accende a rete senza filu è attiva a trasmissione, se hè necessariu.
  2. Piazzà u nome di a rete in a prima linea, allora specificate u paese, u canale adupratu è u tippu di modu wireless.
  3. In "Impostazioni di sicurezza" Selezziunu unu di i protocolli di crittografia è setate una password per pruteghju u vostru puntu di accessu da e cunnessioni esterne. Ricordate di applicà e cambiamenti.
  4. Inoltre, u D-Link DIR-620 hà una funzione WPS, permette ch'ellu sia stabilitu è ​​una cunnessione inserendu un còdice PIN.
  5. Vedi ancu: Cosa hè WPS in un router è perchè?

Dopu una configurazione di successu, u vostru puntu sarà dispunibule per l'utente à cunnessione. In a sezione "Lista di clienti Wi-Fi" tutti i dispositivi sò visualizzati, è ci hè una funzione di disconnessione.

In a sezione annantu à Click'n'Connect avemu dighjà dettu chì u router in questu supportanu 3G. L'autenticazione hè configurata cun un menu separatu. Avete unicamente bisognu di inserisce qualsiasi codice PIN praticu in a righe adatta è salvà.

U router hà un client-Torrent integratu chì permette di scaricà in u drive cundinatu da un connettore USB. L'utente hà bisognu di adattà sta caratteristica. Si faci in una sezione separata. "Torrent" - "Configurazione". Quì pudete sceglie una cartella per scaricà, attiva u serviziu, aghjina porti è tippu di cunnessione. In più, pudete definire limiti à u trafficu in uscita è in entrata.

A stu puntu, u prucessu di cunfigurazione di base hè finitu, Internet hà da funziunà correttamente. Rimanendu à svolà l'azzioni opzionali finali, chì sò discuprate sottu.

Impostazione di a sicurezza

In più di u funziunamentu normale di a rete, hè impurtante à garantisce a so sicurezza. Questu aiuta i reguli di l'interfaccia Web incorporata. Ognunu di elli hè stabilitu individualmente, basatu annantu à i bisogni di l'utente. Pudete cambià i parametri seguenti:

  1. In a categoria "Cuntrollu" cerca per "Filtre URL". Quì, specificate ciò chì u prugramma deve fà cù u indirizzu aghjuntu.
  2. Vai à la sottusezzione "URL"induve pudete aghjunghje un numeru illimitatu di link à chì l'azione prima menzionata sarà applicata. Quandu hè finitu, ùn vi scurdate di cliccà nantu à "Applicà".
  3. In a categoria "Firewall" funzione presente "Filtri IP"permettendu di blocà certi cunnessioni. Per andà à aghjunghje indirizzi, cliccate nantu à u bottinu pertinente.
  4. Piazzate e regule principali, inserite u protocollo è l'azione chì s'applica, specificate l'indirizzi IP è e porte. U passu finale hè di cliccà nantu à "Applicà".
  5. Una prassi simile hè fatta cun filtri di indirizzu MAC.
  6. Inserite l'indirizzu di a linea è selezziunate l'azione desiderata per questu.

Configurazione cumpleta

Modificà i parametri chì seguitanu si completanu u prucedimentu di configurazione di u router D-Link DIR-620. Analisi ciascuna in ordine:

  1. In u menu à manca, selezziunu "Sistema" - "Password Amministratore". Mutà a chjave d'accessu à una più fiduciale, prutegendu l'entrata di l'interfaccia web da l'altranei. Se avete dimenticatu u vostru password, ripresentà u router vi aiuterà a restaurà u so valore di difettu. L'istruzzioni dettagliate nantu à questu tema sò trovu in u nostru altru artìculu à u ligame sottu.
  2. Leggi ancu: Riprova password per u router

  3. U mudellu consideratu sustene a cunnessione di una sola unità USB. Pudete restringe l'accessu à i schedari di stu dispositiu creendu conti speciali. Per cuminciare, andate in a sezione "Utenti USB" è cliccate "Add".
  4. Addu un username è una password è, se hè necessariu, selezziunate a casella accanto à "Leggera solu".

Dopu avè fattu a procedura di preparazione, si consiglia di salvà a configurazione attuale è ripartite u router. In più, e preferenze di backup è restauri sò dispunibuli. Tuttu ciò si faci da a sezione. "Configurazione".

U prucedimentu di a configurazione cumpleta di u router dopu à l'acquistamentu o a reset pò piglià un pezzu di ghjornu, soprattuttu per l'utrani inesperti. Tuttavia, ùn ci hè nunda di difficiule in essa, è l'istruzzioni di sopra deve aiutà a trattà cun u travagliu di sta attività.