I grafi sò estremamente utili è elementu informativo in ogni documentu. Chì dì nantu à a presentazione. Allora per creà una visione veramente di alta qualità è informativa, hè impurtante esse capaci di creà tali tippi di elementi currettamente.
Vede ancu:
A creazione di grafici in MS Word
Graffu in Excel
Facendu un graficu
U diagramma creata in PowerPoint hè adupratu in quantu un file media chì pò esse cambiatu dinamicu in qualunque tempu. Hè estremamente comode. I particolari di a configurazione di tali oggetti saranu più bassi, ma prima ci vole à esaminà i modi per creà un diagramma in PowerPoint.
Metudu 1: Incolla in zona di testu
U modu più faciule è più faciule per creà un graficu in una nova diapositiva.
- Quandu crei una nova diapositiva, una marcata predefinita hè prodotta per difettu - un titulu è una area per u testu. In a cornice ci sò 6 icone per una rapida inserzione di vari oggetti - tavuli, ritratti, ecc. A seconda icona di sinistra in a prima fila offre l'aggiunamentu di un diagramma. Sò rimasti solu à cliccà nantu à ellu.
- Apparirà una finestra di creazione di u grafico standard. Quì tuttu hè divisatu in trè zone principali.
- U primu hè u latu sinistro, nantu à u quali tutti i generi dispunibili sò piazzati. Qui ci vole à sceglie esattamente ciò chì vulete creà.
- U secondu hè u stile di visualizzazione grafica. Ùn porta micca un valore funzionale, a scelta hè determinata sì da e regule di l'eventi per cui a presentazione hè creata, o da e preferenze di l'autore.
- A terza mostra a vista finale globale di u graficu prima di l'inserite.
- Ci vole à cliccà "OK"accussì chì u schema hè statu creatu.
Da vede à stu metudu pudete creà rapidamente i componenti necessarii, ma occupa l'intera area di testu è dopu a fine di u slot, u metudu ùn hè più dispunibile.
Metudu 2: creazione classica
U grafico si pò aghjunghje in a manera classica dispunibile in Microsoft PowerPoint dapoi a so creazione.
- Bisogna andà à a tabulazione "Inserisci"chì hè situatu in l'intestu di a presentazione.
- Dopu avete bisognu à cliccà nantu à l'icona curretta "Grafica".
- L'autru prucedimentu di creazione hè simile à u metudu sopra presu.
U modu standard chì permette di creà un grafico senza altri prublemi.
Metudu 3: Incolla da Excel
Nunda impedisce d'incollà questu cumpunente se era creatu in Excel. In particulare, se a tavula cumunale di valori hè attaccata à u diagramma.
- Sce in u tab "Inserisci", ci vole à premete un bottinu "Object".
- In a finestra chì si apre, selezziunate a scelta à a sinistra "Create from file"poi premete u pulsante "Revisione ...", o introduce a strada à u fogliu Excel desideratu manualmente.
- A tavula è i grafichi dispunibili quì (o solu una opzione se ùn ci hè micca una seconda) seranu aghjunti à a diapositiva.
- Quì hè impurtante à aghjunghje chì, cun questu opzione, pudete ancu configurà a cunnessione. Questu hè fattu prima di incollà - dopu avè selezionatu u fogliu Excel desideratu, pudete mette un segnu in a casella sottu à a linea di indirizzu in sta finestra "Cravatta".
Questu articulu vi permetterà di combinà u schedariu inseritu è l'originale. Ora, ogni cambiamentu in l'Excel originale si applica automaticamente à u cumpunente inseritu in PowerPoint. Hè ancu applicatu sia per l'apparenza è u furmatu è per i valori.
Stu metudu hè praticatu in quantu vi permette di inserite sia una tavula sia u so diagramma inseparabilmente. Sò ancu in parechji casi, a regolazione di i dati in Excel pò esse più faciule.
Configurazione di u grafico
Di regula, in a maiò parte di i casi (eccettu per un inserto da Excel) una linea di basa hè aghjunta cù i valori standard. Anu, cum'è u design, avè da cambià.
Cambia di valori
Sicondu u tippu di u grafico, u sistema cambia i so valori. Tuttavia, in generale, a procedura hè u listessa per tutte e spezie.
- Prima ci vole à dopu cliccà nantu à l'oggiu. A finestra Excel
- Quì ci hè dighjà una tavula creata automaticamente cù alcuni valori standard. Pò esse scrittati, cume, per esempiu, i nomi di stringhe. I dati pertinenti saranu applicati immediatamente à u grafico.
- Nulla vi impedisce di aghjunghje righe o colonne nova cù e caratteristiche currette, s'ellu ci vole.
Cambia in apparizione
A personalizazione di l'apparenza di u grafico hè una larga gamma di strumenti.
- Per cambià u nome ci vole à cliccà nantu à u dui volte. Stu parametru ùn hè micca regolatu in e tabelle; hè entratu solu in stu modu.
- L'ambitu principale accade in una sezione particulare. "Formatu di carta". Per aprì, avete bisognu dopu cliccà dopu cliccà u bottinu di sinistra nantu à a zona di u grafico, ma micca nantu à esse, ma nantu à u spaziu biancu in i cunfini di l'oggiu.
- U cuntenutu di sta sezione varieghja secondu u tippu di grafico. In generale, ci sò dui scomparti di trè tabs.
- Primo ramo - "Opzioni di carta". Quì l'aspettu di l'oggetto cambia. E tabule sò quì:
- Riempite è Border - Permette di cambià u culore di a zona o di u so quadru. Hè applicatu à u diagramma sana è à e colonne individuali, settori è segmenti. Per sceglie, avete bisognu à cliccà nantu à a parte desiderata cù u bottinu sinu di u mouse, è poi fà impostazioni. Hà sì, issu tabulazione permette di pentite ogni parte di u diagramma.
- "Effetti" - quì pudete aduprà l'effetti di l'ombre, u volumu, u bagliore, u lischimentu, ecc. Più spessu, sti strumenti ùn sò micca necessarii in presentazioni professionali è di travagliu, ma questu ùn interferisce micca cù a persunalizazione per trasmette un stile particulare di visualizzazione.
- "Dimensioni è proprietà" - ci hè dinò un adeguamentu di e dimensioni di tuttu u pianu in u so elementu individuale. Pudete ancu quì personalizà a priorità di visualizzazione è u testu di rimpiazzamentu.
- Secunu ramo - "Opzioni di testu". Stu strumentu, cum'è si chjama u nome, hè destinatu à formattà l'infurmazioni testuale. Quì tuttu hè divisatu in e tab:
- "Testo di riempimento è contornu" - cusì pudete riempà a zona di testu. Per esempiu, pudete sceglie un rughjettu per a legenda di u grafico. Per l'applicazione vi vole à sceglie parti di testu individuali.
- "Effetti di testu" - applicà l'effetti di l'ombre, di u volume, di bagliore, di lisciatura, etc. per u testu selezionatu.
- "Iscrizzione" - Permette di adeguà elementi di testu addiziunali, è cambia a situazione è a dimensione di quelli esistenti. Per esempiu, spiegazioni à e singole parti di u grafico.
Tutti questi strumenti ti permettenu di personalizà facilmente ogni prughjettu per un grafico.
Cunsiglii
- Hè megliu à sceglie a cumparazione, ma à a stessa tempu culori distinguibili per u grafico. I requisiti standard per l'imagine stilistica sò applicabili qui - i culori ùn sò micca esse tinte acide-brillanti, occhi tagliati e accussì.
- Ùn hè micca raccomandatu applicà effetti di animazione à i grafici. Questu pò dà a distorsione sia in u prucessu di u sughjettu di l'effettu, è à a so fine. In altre presentazioni prufessiunali, pudete vede spessu vari grafici chì animanu appariscendu è mostranu a so prestazione. Più spessu, questi sò creati automaticamente in u format GIF o media multimediali cù u scorrimentu automaticu, diagrammi cumu tali, ùn sò micca.
- E grafici ponu ancu pesu di presentazione. Allora, se ci sò regolamenti o restrizioni, hè megliu à ùn fà micca troppu pianificazioni.
Riassunti, ci vole à dì a cosa maiò. E grafiche sò pruvate à presentà dati o indicatori specifici. Ma un rolu puru tecnicu hè assignatu à elli solu in a documentazione. In una forma visuale - in stu casu, in a presentazione - ogni prugrama deve esse bellu è fattu di norme. Allora hè impurtante avvicinà u prucessu di creazione cù tuttu a cura.