Navigatori popolari basati nantu à u mutore Firefox

In questu articulu, vi mostreremu cumu installà TeamSpeak Client nantu à u sistema operativu di Windows 7, ma se avete una versione diversa di Windows, allora pudete ancu aduprà sta istruzzione. Facciamo tutte e fasi di installazione in ordine.

Installazione di TeamSpeak

Dopu avete scaricatu l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiali, pudete avizià l'installazione. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Aprite u lugaghju scaricatu in precedenza.
  2. Ora a finestra di benvenuta sarà aperta. Quì pudete vede un avvertimentu chì ghjustu à chiudere tutte e finestre prima di iniziare l'installazione. Cliccate "Prossimu" per aprite a finestra d'impianto prossima.
  3. Dopu, avete bisognu di leghje i termini di l'accordu di licenza, dopu cliccate a casella accanto à "Sò accettatu i termini di l'accordu". Per piacè, avà a nota chì inizialmente ùn puderete micca cullà, avete bisognu di andà à u fondu di u testu è allora u bottinu diventa attivu. Per cuntinuà, cliccate "Prossimu".
  4. U passu chì seguitu hè di sceglie per quale registru installà u prugramma. Questu pò esse un utilizatore attivu o tutti i conti in un computer.
  5. Ora pudete sceglie u locu induve avete installatu u prugramma. Se ùn vogliu cambià nunda, cliccate nant'à "Prossimu". Per cambià a situazione d'installazione di TimSpik, basta cliccà nantu à "Revisione" è selezziunate u cartulare desideratu.
  6. In a prossima finestra, sceglite a situazione duve a salvà a configurazione. Quelli ponu esse sia i file di l'utente, sia a situazione d'installazione di u prugramma. Cliccate "Prossimu"avà da fà l'installazione.

Dopu avè installatu u prugramma, pudete iniziate subitu u primu lanciu è adattate per tu.

Ulteriori dettagli:
Cumu configurà TeamSpeak
Cume crea un servitore in TeamSpeak

Soluzione di Problemi: In Windows 7 Service Pack 1 hè necessariu

Ci hè forse incumessu à un prublema simile per l'apertura di un file di prugramma. Ciò significa chì ùn avete micca installatu una di l'aggiornamenti per Windows 7, cusì à u Service Pack. In stu casu, pudete aduprà un metudu simplici - installate SP cù Windows Update. Per ciò chì avete bisognu:

  1. Apertu "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. In u pannellu di cuntrollu andate "Windows Update".
  3. Subitu davanti à voi vedi una finestra cù un suggerimentu per installà l'aggiornamenti.

Ora a scarica è l'installazione di l'aggiornamenti truvati saranu effettuati, dopu allora chì u computer si ripigliarà è puderete avviare l'installazione è dopu aduprà u TimSpik.