Se ponete una password per un archiu, allora per uttene u so cuntenutu, o per trasmette quest'occasione à un'altra persona, hè necessaria una certa procedura. Scopemu cume si smetta la password da l'archivu aduprendu u popularu utilità di compressione di file WinRAR.
Scaricate l'ultima versione di WinRAR
Login in l'archivu protettatu da password
A pruposta di visione è di copia i cuntenuti di un archiviu prutettatu da una password, se cunnosci a password, hè abbastanza simile.
Quandu provate à aprire l'archiu per mezu di u prugramma WinRAR in modu standard, una finestra si aprà per dumandà di entrà una password. Sì cunnosce a password, basta à inserirla, è cliccate nantu à u bottinu "OK".
Comu pudete vede, l'archiu si apre. Avemu accessu à i file criptati chì sò marcati cù un "*".
Pudete ancu dà u password à qualunque altra persona, se vulete chì anu ancu accede à l'archive.
Sì ùn cunniscite micca o avete dimenticatu a password, pudete provà à smarisciate cù utilità speciali di terze parti. Ma, hè necessariu tene in considerazione chì, se hè stata applicata una password complessa cù una combinazione di numeri è lettere di registri diversi, a tecnulugia WinRAR, chì distribuisce a cifra in l'archivio, face u deciframento di l'archive, senza cunniscà l'espressione di u codu, quasi irreale.
Ùn ci hè micca modu per sguassà definitivamente a password da l'archive. Ma pudete andà à l'archivu cun una password, scompattate i schedari, e poi rimbattallu senza usà a crittografia.
Come si vede, u prucessu di entrà à l'archiviu criptatu in presenza di una password hè elementare. Ma, in u casu di a so assenza, u decifrtu di dati ùn pò esse sempre ancu cun l'aiutu di prugrammi di cullizioni di terze parti. Per rimuovere in permanenza a password di l'archive senza rimborsà hè semplicemente impossibile.