Phased installazione di Kali Linux in VirtualBox

Comu sapete, per avè accesso à e funzioni di quasi tutti i servizii Internet, hè richiestu un account registratu in essa. Considerà cumu creà un account in WhatsApp - unu di u sistema di messageria più popolari è altre informazioni à a data.

Piattaforma incrudunata, cioè a capacità di stallà a parte clientela di u messaggero WattsAp in i dispositivi chì funzionanu diversi sistemi operativi, causanu qualchì differenza in l'azzioni per registrà cù u serviziu impiegatu da l'utenti di diversi piattaforme software. Di seguito ci sò 3 opzioni per registrà cù WhatsApp: da un smartphone di Android, iPhone, è un PC o un laptop in esecuzione in Windows.

Opzioni di registrazione WhatsApp

Se avete un dispositivo chì esegue Android o iOS, avete bisognu di un pocu per registrà cum'è un novu membru di u serviziu utente WattsAp: un numeru mobule funziunale è pochi tocchi in u schermu di u dispositivo. Quelli chì ùn anu micca un Smartphone mudernu, per creà un account WhatsApp dighjà a ricursu à qualchi "trucchi". Ma nantu à tuttu in ordine.

Opzione 1: Android

L'applicazione WhatsApp per Android hè carattarizata da a più numerosa udienza di tutti l'utenti di u messaggero. Per diventà unu di elli, avete bisognu di compie qualchi passi simpli. Prima, installate u client applicazione VatsAp in u smartphone in alcun modu:

Leggi ancu: Tre modi per stallà WhatsApp in Android-smartphone

  1. Avemu lanciatu u messaggero tocendu a so icona in a lista di applicazioni installate. Dopo a lettura "Termini di serviziu è Politica di riservatezza"spingi "Accetta è cuntene".

  2. Per accede à tutte e funzioni di u messaggero, l'applicazione deve dà accesso à parechji componenti di l'Android - "Contatti", "Foto", "Files", "Camera". Quandu u serviziu di u lanciu di WattsAp, dà permissioni da toccà u pulsante "ENABLE".

  3. L'identificatore di i participanti in u serviziu WhatsApp hè u numeru mobile chì avete bisognu à entrà in u schermu per aghjunghje un novu utente à u messaghju istantaneu. Duvete prima selezziunate u paese duve l'operatore di telecomunicazioni hè registratu è funziunatu. Dopu avè specificatu i dati, cliccate "NEXT".

  4. U passu successivu hè di confermà u numeru di telefonu (una richiesta sarà ricevuta, in a finestra di cui avete bisognu di verificà a giustizia di l'identificatore è tocca "OK"), è tandu aspettendu per SMS cun codice secretu.

  5. Dopu avè ricevutu u SMS chì cuntene a cumbinazione segreta per cunfirmà u numeru, in a maggior parte di i messageri, u messaghju istantinu leghje automaticamente l'infurmazioni, autentica è eventuale attiva. Pudete cuminciare a configurà u vostru propriu profilo.

    Se u client di messaggere automatica ùn s'inizializza micca dopu avè ricevutu u SMS, aprite u messaghju è inserisci u codu in lu campu pertinente nantu à u schermu di l'applicazione WhatsApp.

    À propiu sì, l'SMS inviatu da u serviziu cuntene, aghjettu à u codice, un ligame cliccendu nantu à u quale pudete ottene u listessu risultu cum'è entratu a cumbinazione secreta in u campu di u schermu - passendu l'attestazione in u sistema.

    Optional. Pò esse accadutu chì u còdice per l'attivazione di u contu di WhatsApp per mezu di u serviziu di missaghji corti ùn pò esse ottenutu à u primu tentatu. In stu casu, dopu 60 secondi di attesa, u ligame diventa attivu. "Mandà torna", Tocca annantu è aspettà per SMS per un altru minutu.

    In una situazione in cui una richiesta ripetuta di un messaghju cun un codice di autorizazione ùn purtà micca risultati, vi piacerebbe aduprà l'opzione di dumandà una telefonata da u serviziu. Quandu rispondenu à sta chiamata, a cumbinazione secreta sarà dettata duie volte da u robot. Preparà carta è penna per scrive, cliccate "Chjami" è aspettate ch'ellu sia u missaghju voce. Rispondemu à la chiamata in entrata, memorizà / scrive u codice è poi inserite a cumbinazione in u campu di entrata.

  6. Dopu a verità di u numaru telefonicu in u sistema, a registrazione in u messaggero di VatsAp hè cunsiderata cumpleta. Pudete persunalizà u vostru profilo, configurà un client applicazione è aduprà tutte e funzioni di u serviziu!

Opzione 2: iPhone

L'utri futuri di WhatsApp per l'iPhone, è dinò in u casu di a versione Android di u messaggero, quasi ùn avè mai avutu difficoltà in u prucedimentu di registrazione. Prima di tutti, installemu l'applicazione clientela cù un di i metudi descritti in u materiale à u ligame sottu, è dopu seguemu i punti di insegnamentu, chì infine danno accesso à tutte e funzioni di u sistema.

Leggi ancu: Metodi di installazione di WhatsApp per iPhone

  1. Aprite l'applicazione VatsAp. Dopo a lettura "Politica di privacy è Termini di serviziu", conferimu a lettura è l'accordu cù i termini di l'usu di u serviziu per toccà "Accetta è cuntene".

  2. In a seconda schermata, chì si presenta à l'utente dopu à u primu lanciu di a versione iOS di WhatsApp, avete bisognu di selezziunà u paese induve opereghja l'operatore di mubile, è inserite u vostru numaru di telefonu.

    Dopu avè specificatu l'identificatore, cliccate "Fatti". Avemu verificà u numeru è cunfirmà l'esattezza di i dati entrati cliccendu "Sì" in a scatula di dumanda.

  3. Dopu avete bisognu di aspettà per riceve u SMS chì cuntene u còdice di verifica. Aprite u missaghju da WhatsApp è inseremu a combinazione secreta in esse contenuta nant'à u schermu di u messaggero o seguitu u ligame da u SMS. L'effettu di entrambe l'azione hè u listessu attivazione di u cuntu.

    S'ellu ùn hè micca pussibule di riceve un messaghju, per riceve un codu di verifica di sei cifre da VatsAp, pudereste uttene a funzione di richiesta di ritornu, durante a quale a cumbinazione sarà dettata à l'utente da a voce. Aspittemu un minutu dopu mandatu l'identificatore per riceve SMS - u ligame diventa attivu "Chjami". Appughjate, aspettate a chjamata di ritornu è inupreda / memorizà / scrive a combinazione di numeri da u cumandamentu vocale manifestatu da u sistema.

    Utilizemu u còdice per u scopu previsto - li inseremu in u campu nant'à u schermu di verifica mostratu da u messaggero.

  4. Dopu chì l'utente hà passatu a verifica di u numaru telefonicu cù u codice, a registrazione di u novu utilizatore in u sistema WhatsApp hè chjappu.

    E possibilità di persunalizà u prufilu di u membru di u serviziu è di configurà l'applicazione clientela per l'iPhone diventanu disponibili, è ancu - l'usu di tutte e funzionalità di u messaggero.

Opzione 3: Windows

U sviluppatore di WhatsApp per Windows ùn prevede micca a possibilità di registrà un novu messaggiu utilizà sta versione di u client di applicazione. Cume, per avè accesso à e capacità di serviziu da un PC, in ogni casu, devi creà un account aduprendu unu di i metodi sopra descritti cù un smartphone, e dopu attivà semplicemente u prugramma informaticu in seguitu di l'infurmazioni da u materiale pussibule nantu à u nostru situ web.

Leggi più: Cumu installà Whatsapp in un computer o laptop

Quelli utilizatori chì ùn sò micca pruponenti di un dispositivu chì esegue un Android o IOS ùn anu disperate - pudete usà e funzioni di un messaggero populu senza un smartphone. L'articolo in u link sopra descrittu cume lanciari una versione di WhatsApp di Android in un computer o laptop in emulatori mobili di OS, è descrive i passi richiesti per registrà un novu utente di u serviziu.

Comu pudete vede, quasi tutti ponu arricchiri WhatsApp di un grande spettaculu, senza riguardu quale dispositivu si usa per accede à Internet è lancia un messaggero. L'inserzione in u serviziu hè assai semplice è in a maiò parte di i casi ùn da micca nessunu prublemu.