Installà i driver NVIDIA per Linux

A stampante laser ML-1860 di Samsung funziona correttamente cun u sistema operativu solu dopu a stallazione di un driver compatibile. Un tali prugramma hè sviluppatu individualmente per ogni dispositivo è hè dispunibule da scaricà gratuitamente. Dopu guardamu u prucessu di stallazione di i schedari à l'apparecchjaru sopra.

Installà u driver per Samsung ML-1860

Prima di procedà à l'analisi di ogni metudu dispunibile, mi piacerebbe notà chì i diritti per i materiali stampati di Samsung sò stati acquistati da HP. Hè per quessa, tutte e informazioni nantu à i dispositivi è u software necessariu per u so travagliu sò stati mossi à u situ di Hewlett-Packard. Allora, in i metodi sottuferenti adupraremu a risorsa è l'utilità di sta cumpagnia particulare.

Metudu 1: Pagina di l'assistenza Hewlett-Packard

Quandu cerchi i piloti per i vari cumpiulatori o periferiche, u situ ufficiale hè sempre una scelta prioritaria. I sviluppatori aghjuntanu solu versioni cunverzate di file chì sò compatibili cù i prudutti necessarii. U software à Samsung ML-1860 pò esse trovu cumpratu:

Andate à a pagina di supportu ufficiale di HP

  1. In a home page d'appea HP, andate à "Software è driver".
  2. ML-1860 hè una stampatrice, cusì ci vole à sceglie a categoria adatta.
  3. In a barra di ricerca chì vene, digià u nomu di u mudellu, è cliccate nantu à u risultatu currettu in l'info.
  4. Assicuratevi chì u sistema operativu rilevatu tocca à quello installatu nantu à u vostru PC. Altrimenti, cambia stà u parametru sì.
  5. Ampliate a sezione driver è selezziunate a versione adatta. Dopu cliccate nant'à "Download".
  6. Run u installatore scaricatu.
  7. Staccà i schedari in a cartella di sistema cù i driver.

Ora avete prontu à stampà, a stampatrice hè pronta à aduprà.

Metudu 2: Assistente di Supportu

HP offre à i so prupietarii di prudutti di scaricà l'aghjurnamentu di software cù a so propria utilità. Questa soluzione simplifica micca u prucessu di ricerca è installazione, ma permette ancu di riceve correzioni è innovazioni per l'apparecchiatura in tempu. U driver per Samsung ML-1860 pò ancu esse installatu cun una applicazione privativa, seguite sti passi:

Scaricate Assistant Assistenza HP

  1. Andate à a pagina ufficiale di l'utilità è cumincià à scaricà u cliccendu nantu à u pulsante. "Download Download Assistant Assistenza HP".
  2. Quandu hè finitu, apri u Installazione guidata è cliccate nantu à "Prossimu".
  3. Leghje l'accordu di licenza, selezziunate a linea richiesta cun un marcatore è seguite.
  4. Aprite l'utillità installata è cumincià à verificà eventuali aggiornamenti è messaghji.
  5. Aspettate finu à a chjesa hè completa.
  6. In a lista di dispositivi, truvate a vostra stampatrice è cliccate nantu à "Aggiornamenti".
  7. Verificate i schedari necessarii per l'installazione è metti in computer.

Metudu 3: Software di terza parte

I primi dui metodi servenu di u prucessu di tempu, cume avete bisognu di truvà un software o archivi, e poi scaricà li attendendu chì a stallazione sia finita. Per facilità stu prucessu aiuterà un software addizionale, chì cunduce indipendentemente un sistema di scansione, seleziona è installa u driver. Un listinu di sti prugrammi pò esse trovu in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

Aduprà u serviziu di DriverPack Solution o DriverMax, perchè queste solu sò tra i migliori. Una guida dettagliata à u so usu si trova in u materiale à u ligame chì seguita:

Ulteriori dettagli:
Cume aghjurnà i driver in u vostru computer usando a Soluzione DriverPack
Ricercà è installate i driver in u prugramma DriverMax

Metudu 4: ID di stampa unica

U Samsung ML-1860, cum'è tutte e stampatrici, scanners o stampanti multifunzione, hà u so identificatore chì permette à l'hardware di interagisce di modu normale cù u SO. U còdice di u dispositivo in questu hà cum'è questo:

USBPRINT SamsungML-1860_SerieC034

Siccome hè unicu, pò esse adupratu nantu à i servizii speciali online chì forniscenu a capacità di ricercà i driver da ID. U nostru prossimu articulu vi aiuterà à capisce stu tema è risolve u prublema.

Leggi più: Cercate i driver per ID hardware

Metudu 5: Strumentu Windows incorporatu

Ci hè l'ultimu modu per truvà un driver - aduprà u strumentu standard di Windows. Ùn ti cunsiglii micca in casu chì a stampatrice ùn sia statu rilevata automaticamente o ancu i quattru primi metodi per una ragione L'equipe hè installatu per mezu di un Installazione guidata speciale, induve l'utente hà bisognu solu di pochi parametri, u restu di u prucessu sarà effettuatu automaticamente.

Per di più: Installazione di i piloti cù l'utili standard di Windows

Cumu si pudete vede, stallà un software per a stampante Samsung ML-1860 hè una prassi semplice, ma ci vole certi manipolazioni, chì ponenu qualchì volta difficoltà per l'utenti. Tuttavia, se seguite queste istruzioni, sarà sicuramente capace di truvà è installà un driver compatibile.