A sceglie una distribuzione Linux per un computer febbricu

L'utenti di u sistema operativu Windows ponu assai facilmente creà una unità flash USB di avviatore cù una immagine di Ubuntu. Per fà quessa, pudete aduprà un software speciale.

Per avè una discusione di Ubuntu, devi avè una immagine ISO di u sistema operativu, chì si trà in i media amovibili, è u drive propiu. Hè impurtante capisce chì tutti i dati saranu cancellati nantu à i supporti USB utilizzabili.

Cumu creà una unità flash USB di bootable cù Ubuntu

Prima di creà una unità flash USB di bootable, scarica u distributivu di u sistema operativu stessa. Ùn ti cunsigliemu à fà quì solu in u situ ufficiale di Ubuntu. Ci sò parechji vantaghji à stu approcciu. U primu hè chì u sistema operativu scaricatu ùn sia micca danneggiato o avale. U fattu hè chì quandu si scarica OS da fonti terze, hè prubabile chì caricatevi una maghjina di un sistema chì hà statu ristrutturatu da qualcunu.

Uu situ ufficiale di Ubuntu

Se avete un drive flash cù u quale pudete cancellà tutti i dati è l'immagine scaricata, aduprà unu di i metudi listati qui sotto.

Metudu 1: UNetbootin

Questu prugramma hè cunsideratu esse u più impurtante in a scrittura Ubuntu per i media amovibili. Hè usatu più spesso. Cumu adupralla, pudete leggere in a lezione nantu à a creazione di una unità di avviatore (metudu 5).

Lezione: Cumu creà una unità flash USB di boot

In realtà, in sta lezione ci sò altri prugrammi chì ti permettenu di fà subitu un drive USB à u sistema operativu. UltraISO, Rufus è Universal USB Installer sò dinò adatti per scrittura Ubuntu. Se avete una immagine di l'OS è unu di sti prugrammi, a creazione di supporti di avvicinamentu ùn causerà alcuna difficoltà speciale.

Metudu 2: LinuxLive USB Creator

Dopu UNetbootin, st'arnesi hè u più fondamentu in a zona di registrazione di una immagine di Ubuntu nantu à una unità flash USB. Per usarli, fate u seguitu:

  1. Scaricate u schedariu di installazione, eschjatu è installa u prugramma in u vostru computer. In questu casu, ci vole à passà per un prucessu cumplettamente standard. Lanciate LinuxLive USB Creator.
  2. In blocu "Punto 1 ..." selezziunate l'unità amovibile inserita. S'ellu ùn hè micca rilevatu automaticamente, cliccate nantu à u bottinu di l'aggiornu (in forma di un'icona di frecce chì formanu un anellu).
  3. Cliccate nantu à l'icona sopra a sottudica. "ISO / IMG / ZIP". A finestra standard di selezzione di file si aprirà. Specifichi u locu induve a foto hè stata scaricata. U prugramma ti permette ancu di specificà u CD cum'è a fonte di l'immagine. Inoltre, pudete scaricà u sistema operativu da u listessu situ ufficiale Ubuntu.
  4. Prestu attenzione à u blocu "Item 4: Impostazioni". Assicuratevi di spuntà a casella "Formatting USB to FAT32". Ci sò duie punti in stu blocu, ùn sò micca tantu impurtanti, cusì pudete sceglie se li tegli.
  5. Cliccate u bottinu di cerniera per cuminciare a registrazione di a maghjina.
  6. Dopu à sti, aspettate solu u prucessu finisce.

Vede ancu: Cumu fà un drive flash aviabile di Windows XP

Punto 3 in LinuxLive USB Creator aghjuntiamo è ùn li toccu.

Comu pudete vede, u prugramma hà una interfaccia abbastanza interessante è non standard. Questu, naturalmente, attira. Una mossa molto bona era l'aggiunzione di semafori vicinu à ogni blocu. A luce verde hà u significatu chì avete fattu tuttu u dirittu è viceversa.

Metudu 3: Xboot

Ci hè un altru pruiepopularu, prugrammatu "senza sdillatu" chì faci un ottimu travagliu di scrive una immagine di Ubuntu in un lettore USB. U so grande vantaghju hè chì Xboot sia capace d'aghjunghje micca u sistema operativu stessa, ma ancu prugrami addiziunali à u media di avvicinamentu. Pò esse anti-virus, tutti i generi di utilità à esibisce è simili. Inizialmente, l'utente ùn hà bisognu di scaricà un schedariu ISO è questu hè ancu una maiò.

Per aduprà Xboot, seguitu sti passi:

  1. Scaricate è eseciate u prugramma. Ùn hè micca necessariu installatu è questu hè ancu un grande vantaghju. Prima di ciò, inserisci u vostru discursu. U utilità hà da determinà automaticamente.
  2. Se avete una ISO, cliccate nantu à a didicazione "File"è dopu "Apertu" e specificà u caminu per stu file.
  3. Apparirà una finestra per aghjunghje file in a futura unità. In questu, selezziunate a scelta "Add us using Grub4dos ISO image Emulation". Cliccate u pulsante "Add this file".
  4. È sì ùn avete micca scaricatutu, selezziunate l'elemento "Download". A finestra per caricà l'imagine o i prugrammi si aprirà. Per scrive Ubuntu, selezziunu "Linux - Ubuntu". Cliccate u pulsante "Aprite a pagina Web di Download". A pagina di download si aprirà. Scaricate i file da quì è seguite l'azione precedente in sta lista.
  5. Quandu tutti i schedari necessarii sò entrati in u prugramma, cliccate nantu à u bottinu "Crea una USB".
  6. Lasciate tuttu cum'è è e cliccate "OK" in a prossima finestra.
  7. A registrazione annantu. Avete solu aspettà finu à a fine.

Dunque, creà una unità USB flash aviabile cù una immagine di Ubuntu hè assai faciule per l'utenti di Windows. Questu pò esse fattu in pochi minuti è ancu un utilizatore principiante pò gestisce stu travagliu.

Vede ancu: Cumu creà un drive flash USB di avviatore Windows 8