Problemi cun installazione di u navigatore Opera: ragioni è soluzioni

Ora quasi tutti avenu un smartphone, è a maggior parte di i dispositivi sò dotati di u sistema operativu Android. A maiò parte di l'utenti piglianu infurmazioni personali, foto è cullucenza nantu à i so telefoni. In st'articulu impareremo sì vale a pena stallà un software anti-virus per una maghjine di sicurezza.

Prima di inizia, avete bisognu di clarificà chì u virus in Android funziona nantu à circa u listessu principiu cum'è in Windows. Pò rubà, eliminà dati persunali, installà prugrammi estranii. In più, l'infezione cù un virus chì trasmette i spedizioni à numeri diversi è pussibuli, è i soldi saranu carichi da u vostru contu.

U prucessu di infettà un smartphone cù schedari virali

Pudete arricavà qualcosa periculosu solu sì installendu u prugramma o l'applicazione nantu à Android, ma questu sulu hè cuncernatu à un software di terze parti chì hè statu scaricatu micca da e fonti ufficiali. Hè estremamente raramente truvà APK infettati in u Market Play, ma sò rimossi più prubabilmente. Da questu si scopre chì, soprattuttu, quelli chì amu scaricà applicazioni, in particulare pirati, versioni pirati, sò infettati cù virus da risorse fora.

U usu sicuru di u vostru smartphone senza installà software antivirus

E azzioni semplici è u rispettu di alcune regule ti permetteranu di ùn diventanu vittime di frodranti è assicuratevi chì i vostri dati ùn saranu micca affetti. Questa infurmazione sarà estremamente utile per i pruprietari di telefoni debuli, cù una piccula quantità di RAM, cume un antivirus attivu hè davvero à carica u sistema.

  1. Aduprà solu u magazinu ufficiali di u Google Play Market per scaricà l'applicazioni. Ogni prugramma passa a prova, è a possibilità di fà qualcosa di periculosu invece di ghjucà hè guasi zero. Ancu se u lugiziale hè distribuitu per un dirittu, hè megliu per risparmi soldi o trovu un equivalente libero, invece di aduprà risorse di terze parti.
  2. Fate attenzione à u scanner software integratu. Sì, ancu se avete bisognu di uttene una fonte non ufficiale, allora assicuratevi chì a scansione sia compietta da u scanner, è s'ellu si truverà qualcosa di suspettu, allora rifiuta l'installazione.

    In più, in a sezione "Sicurezza"hè in l'impostazioni di u smartphone, pudete spegne a funzione "Installazione di software da fonti scunnisciuti". Poi, per esempiu, u zitellu ùn pò micca installà qualcosa scaricatu micca da u Market di Play.

  3. Tuttavia, se installate applicazioni sospette, ti cunsigliu di fà attente à e permissioni chì u prugramma impone durante l'installazione. Luntanu mandà SMS o gestione di i contatti, pudete perde l'infurmazioni impurtanti o diventà vittima di mandà messaggi pagati. Per pruteggeri, spegne alcune opzioni durante l'installazione di u software. Per piacè, avà a nota chì questa funzione ùn hè micca in Android sottu à a sesta versione, solu i permessi di osservazione sò dispunibili quì.
  4. Scaricate u blocker di annunci. A presenza di tale applicazione nantu à un smartphone limiterà a quantità di publicità in i navigatori, pruteghji da i ligami di pop-up è di i banners, cliccendu nantu à quale pudete scaldà l'installazione di software di terze parti, perchè avete un risicu di infezioni. Aduprate unu di i blocatori famosi o popolari, chì si scarica via u Mercatu di u Play.

Leggi ancu: I blocanti di annunci per Android

Quale è chì antivirus anu da aduprà?

L'utenti chì ponu i diritti di root in un smartphone, scaricanu prugrammi sospetti da siti di terze parti, aumentanu significativamente a possibilità di perde tutti i so dati, diventendu infettati cù un file di virus. Quì ùn pudete micca fà senza un software particulare chì verificà in dettaglio tuttu ch'è in i smartphone. Aduprà qualunque antivirus ti piacenu più. Parechji rapprisentanti popolari dispunenu di omi mobuli è sò stati aghjunti à u Google Play Market. L'inconveniente di tali prugrammi hè a percezione erronea di un software di terze parti cum'è potenzialmente periculosu, perchè l'antivirus blocca solu l'installazione.

L'utenti ordinari ùn anu micca preoccupatu per ciò chì, perchè azzioni periculose sò fatti estremamente raramente, e regule semplici per l'usu sicuru saranu abbastanza per chì u dispositivu ùn sia mai infettatu cù un virus.

Leggi ancu: Antivirus gratuiti per Android

Speremu chì u nostru articulu hà aiutatu a decisione nantu à sta questione. In rassegna, mi piacerebbe notà chì l'urdinatori di u sistema operativu di Android garantiscenu sempre chì a sicurezza sia di primu passaghju, perciò l'utente media ùn puderebbe esse preoccupatu per chì qualchissia abbia furatu o cancellà e so informazioni personali.