Modificà u culore di a "Taskbar" in Windows 7

A qualità di u signale chì un router Wi-Fi trasmette ùn hè micca sempre stabile è putente. Due dispositivi ponu ancu esse situati ind'una stanza piena, è u putenziu di cunnessione senza fili puderà lasciare assai à desiderà. Ci sò parechje ragioni per sti prublemi, è, ancu di più, esamineremo cun una furmazione più dettagliata cumu li si eliminanu.

Rendite u signale Wi-Fi di u router

Hè pussibule di aumentà u signale di u router per mezu di e configurazione di u lugiziale in u corsu di u firmware è a situazione adatta, a cunnessione di l'attrezzatura in a stanza. In più, ci sò dispositivi addiziunali chì aumentanu a qualità è aumentanu a portata di u signale.

Metudu 1: configurazione esterna di u router

Sicondu cumu è quantu hè installatu u modem, u signale sarà diversu. Ci sò parechji cunsiglii semplici per megliu u livello di u signale datu da u router.

  1. A situazione curretta di u router. A logica, l'attrezzatura di rete chì ùn hè micca bè pratica per u passaghju di e lochi di onde radio, dà spessu u peghju segnu. Evita i seguenti ostaculi:
    • Longu angulu di a stanza;
    • Place accantu à un muru (in particulare di cemento "densu", cemento armatu, mattunu, insustitu) o pavimentu;
    • Varie costruzioni metallo (fasci, porte);
    • Specchi è acquari.

    Installate u router in u centru di a stanza, accurtà a distanza da u laptop è da altri dispositivi. In questu casu, in qualunque angulu hè u computer, riceverà un segnale à u stallu à u stallu.

  2. Apparecchi elettrichi cù a listessa frequenza. Dispositivi elettrichi chì operanu à 2,4 GHz, situati in prossimità, cum'è microonde o telefoni radiofonici fissi, ponu interrompere l'onde di un router, disturbà u so signale.

    Pone unu di sti dispositivi luntanu, permettendu a Wi-Fi gratuita. Ci vole à avvisu chì stu scopu hè solu pertinente per i router chì operanu da 2,4 GHz. Se u vostru modem funziona à 5 GHz, questu articulu hè prubabile inutile, postu chì a maiò parte di dispositivi vicinu ùn crei micca interferenze.

  3. Determinà e prestazioni di u router. Un fattore impurtante hè a qualità di l'attrezzatura stessa. Ùn aspettate micca un bonu travagliu da i router chini economici. Puru, ùn puderanu micca dà una cunnessione senza filu affidabile, soprattuttu chì si trovanu à mezu è lontanu da i dispositivi.
  4. Indirizzu antenna. S'ellu hè impussibile cambià u routeur duvè, pruvate à almeno à sintà e so antenne cambendu u so angulu d'inclinazione. A norma, si giranu in direzzioni differenti, da una posti strettamente verticale à una posizione orizzontale. Aghjunghje li cunvertendu u livellu di u signale.
  5. Tensione di rete. Se a pronta è u router hè cunnessu, a tensione hè menu inferiore a 220 V, bisogna cercà una nova fonte d'elettricità. A bassa tensione pò danneghja negativamente u modem, per chì produce un segnale à bè.

Metudu 2: Cunfigurazione software di u router

U firmware di router è di solitu sintu per u prestu massimu. Tuttavia, quandu si lampeggia manualmente, aghjusta nuvolmente i valori, aduprà l'apparecchiatura micca da un fornitore di Internet, ma acquistatu separatamente, certi parametri ponu esse configurati in modu erratu o ùn sò micca cunfiniti

Canali di cambiamentu

Un di i metudi simplici chì abbia un impattu positivu nantu à a qualità di u signal hè cambià u canale à traversu chì passa. Ciò hè veramente soprattuttu in i residenti d'altri edifici è di casa, induve i router cun Wi-Fi interferenu cù l'altru per distribuisce l'Internet. Cumu fà sta, leghje u ligame sottu.

Per di più: cambià u canale Wi-Fi sul router

Modu a muta

L'utenti cun un router in cui più un antenna hè installatu ponu cambià u modu di operazione in l'impostazioni. U modalità predefinita standard hè misto (b / g / n o g / n). Scegli 802.11n, più pò esse fattu micca solu a velocità di l'internet, ma dinò u so razzu d'azione.

  1. Lanciatu un browser è inserisci e cunfine cù i dati di login forniti da u fabbricante. L'informazione nantu à sta situ hè più spessu in u fondu di u modem.
  2. Chì l'interfaccia di i routers hè diversa, hè impossibile dà una sola istruzione per trovà u parametru richiestu. Truvate a sezione per configurazione senza filu. Hè chjamatu "Wi-Fi", "Wireless", "Impostazioni senza filu", "Rete senza filu". Sì ci sò tabuline, selezziunate "Basic", "Generale" etc. Eccu, cerca un elementu di menù chjamatu "Modu", "Modu di Rete", "Modu senza filu" o simili à stu nome.
  3. Da u menù drop-down, sceglite micca u mixtu, ma "N solu". Pò esse chjamatu dinò "Solu 11n" o un modu simile.
  4. Rinvià u router, salvendu e impostazioni.

Se avete problemi in a rete, turnate à u locu di a modalità chì era in prugramma.

Aumenta putenza di trasmissione

Da questu sottotitulu, hè chiaru chì avemu intenzione di fà più ulteriori. Spessu a potenza massima hè stabilita per difettu in router, ma questu ùn hè micca sempre u casu. In dispositivi chì sò lampi da certi fornitori di servizii Internet, i paràmetri ponu diffe dette di quelli di a fabbrica, dunque vale u mumentu di verificà chì livellu avete.

  1. In u menu cun impostazioni di Wi-Fi (cume ghjunghjite, si scrive sopra), truvà u parametru "Potenza TX". Si pò truvà in a tabulazione. "Avanzate", "Prufessiunale", "Pruduttu" etc. Da u menu menu a tendina o cursore, selezziunate u valore 100%.
  2. Salvà e impostazioni è ripartite u router.

Ancu una volta, ricordati u valore iniziale è, se ùn funzunisce micca bè, restituite l'impostazione indè

L'acquistu di dispositivi supplementari

Se tutte e sopra cundute ùn risolve u prublema, bisogna pensà à investe soldi in dispositivi addizionali chì ponu migliorà a qualità di u signal.

Ripetitore Wi-Fi

Un dispositivu chjamatu "ripetitore" hè destinatu à allargà u segnale, à ie. aumentà a so portata. Hè installatu in u locu induve a rete hè ancu catturata, ma ùn hè micca pienu. Tali dispositivi funzionanu spessu da a prupietà, menu spessu - da USB cù a necessità di cunnessu à un adattatore di potenza standard. U prezzu per i mudelli di base parte da 500 à 600 rubles.

Prima di cumprà, fate attenzione à u supportu di e norme, a frequenza (deve esse uguale a quella di u router - 2,4 GHz), a velocità massima, a dispunibilità di antenne addizionali, porte LAN è u tippu di cunnessione.

Ulteriori / antenne putenti

Alcuni dispositivi supportanu l'installazione di dui o più antenne, ma per certi motivi, hè installatu à u singulari. A situazione hè permessa acquistendu una antenna (o antenne) in più.

S'ellu ùn hè micca spaziu per strutture addiziunali, pudete ottene acquistendu una antena, ma più putente, rimpiazzianna per una sola standard. Ùn hè micca un modu menu efficace di u primu, è ancu di più un budget, se cumprate 1 pezzu. U prezzu parte da 200 rubli.

Prima di cumprà, fighjate questu parametri fondamentali:

  • Direttività I router sono ideali per cunnessione di un unicu dispositiu per mezu di u Wi-Fi, operativizati in modalità punto-a-punto. Omnidirezionali sò destinate à a cunnessione di massa à u router (laptop, smartphones, tablets).
  • Polarization Stu parametru determina cum e onde di radio si propaganu - verticalmente o orizzontalmente. Hè megliu à piglià una antena cù i dui tipi di polarizzazione.
  • Standards (b / n / g); frequenza; livello di guadagnu; lunghezza

A rete hà una mansa di cunsiglii nantu à a creazione di fogliu in casa è amplificatori di pochette. Ùn avemu raccomandatu l'usu di sti metodi, postu chì in realtà ùn sò più utili è ùn justificanu micca u tempu è u sforzu passatu, per non parlà di u cumpunente esteticu.

In st'articulu, avemu guardatu vari modi per aumentà u livello di u signale. Combina li - per chì sì più prubabile di pudere ottene u risultatu desideratu. Sì micca di ciò avete aiutatu, ùn ci restu micca una opzione radicale - cambià u router. Ùn ti cunsiglii di cumprà l'attrezzatura operativa à una frequenza di 5 GHz, invece di u classicu 2,4 GHz. Sò più putenti, è a portata di 5 GHz hè più liberu chè occupata - micca tutti i dispositivi travagliaanu. Di conseguenza, l'interferenza sarà quasi assente nant'à, è a copertura radiofonica diventerà più grande.