Cumu installà DX11 in Windows

U socket nantu à a scheda madre hè un socket particulare nantu chì u processore è u cooler sò montati. Hè in parte capace di rimpiazzà u processore, ma solu s'ellu si tratta di travaglià in u BIOS. Socket per schede madri sò produttu da dui pruduttori - AMD è Intel. Per saperne di più infurmazioni nantu à cumu scopra u sughjettu di a scheda madre, leggere quì sottu.

Informazione generale

U modu più faciule è evidenti hè di vede a documentazione annantu à u computer / laptop o a cardu stessa. Truvate unu di sti elementi. "Socket", "S ...", "Socket", "Connector" o "Connector Type". Invece, un mudellu sarà scrittu, è forse qualchì infurmazione in più.

Pudete ancu cunsegnà un ispittimentu visuale di u chipset, ma in questo casu duverete rimuà u coperchju di a unità di sistema, rimuove u frigoriferi è smarrà la pasta termica, è dopu appicinala nuchè. Se u processore si interferisce, avete a rimossa, ma pudete esse 100% sicuru chì avete unu o un altru pronta.

Vede ancu:
Cumu smuntà u cooler
Cumu cambià a grassa termica

Metodo 1: AIDA64

AIDA64 hè una soluzione di software multifunzionale per ottenimentu di dati nantu à u statu di u ferru è chì esegue vari test per a stabilità / qualità di u funziunamentu di i cumpunenti singuli è u sistema cum'è u generu. U lugiziale hè pagatu, ma ci hè un periodu di prova durante chì tutte e funzionalità sò dispunibule senza restrizioni. Ci hè una lingua russa.

L'istruzzioni passo-passo sò:

  1. Andà à "Computer" cù l'icona in a finestra principale o u menu di sinistra.
  2. Per analogia cù u primu passu, fà a transizione à "DMI".
  3. Allora espansione a tab "Prucatrici" è selezziunate u vostru processore.
  4. U socket hè specificatu sia in paragrafo "Installazione"sia in "Connector Type".

Metudu 2: Speccy

Speccy hè una utilità gratuita è ricca di funzioni per a raccolta di informazioni nantu à i componenti di i PC da u sviluppatore di a famosa CCleaner. Hè pienu traduttu in russo è hà una interfaccia semplice.

Considerà cumu scopre u socket di a scheda madre cù l'aiutu di sta utilità:

  1. In a finestra principale aperta "CPU". Pudete ancu aprirle da u menù di sinistra.
  2. Truvà a linea "Costruttiva". Ci sarà scritta u socket di a scheda madre.

Metudu 3: CPU-Z

CPU-Z hè un'altra utilità prutetta per a raccolta di dati nantu à u sistema è i componenti individuali. Per usarli per scopre u mudellu di chipset, ghjustu bisognu di lanciare l'utilità. Next in u tab "CPU", chì si aprite per difettu à l'iniziu, truvate u articulu "Chioschi prucessori"ind'è u vostru socket sarà scrittu.

Per scopre u socket nantu à a vostra scheda madre, ghjustu bisognu di documentazione o prugrammi spiciali chì ponu esse scaricati gratuitamente. Ùn hè micca necessariu smuntà u computer per vede u mudellu di u chipset.