Cume sguassà una pagina da un file PDF in linea

Se lavori spessu in MS Word, salvà un documentu cum'è un mudellu chì ti interesserà di sicuru. Dunque, a presenza di un file mudellu, cù u formataghju, i campi è altri parametri messi da voi, pò simplificà e accelerà u flussu di travagliu.

Un mudellu creatu in Word hè salvatu in formati DOT, DOTX o DOTM. Quest'ultima permette di travaglià cù macros.

Lezione: A creazione di macros in MS Word

Cosa sò mudelli in Parola?

Pattern - Questu hè un tippu speciale di documentu: quandu hè aperto è successivamente modificatu, si cunsulta una copia di u schedariu. U documentu originale (mudellu) rimane invariatu, è a so posizione nant'à u discu.

Come un esempiu di cume un mudellu di documentu pò esse è perchè hè necessariu à tutti, pudete cità un pianu d'attività. Documenti di stu tipu sò spessu creati in Word, perciò sò ancu usati abbastanza spessu.

Quessa, invece di ricreaquente a struttura di u documentu ogni volta, sceglie i fonti adatti, stili, stà a dimensione di i campi, pudete semplicemente aduprà un mudellu cù un layout standard. Sente d'accordu, stu approcciu à u travagliu hè assai più razionale.

Lezione: Cume aghjunghje una nova fonte à a Parola

Un documentu salvatu cume un mudellu pò esse apri è pienu di i dati necessarii, testu. In listessu tempu, mantenendu u furmatu in i formati standard di Word per DOC è DOCX, u documentu originale (u mudellu creatu) resterà in pattu, cum'è quì citatu.

A maiò parte di i mudelli chì avete bisognu di travaglià cù i documenti in Word si trovanu nant'à u situ ufficiale (office.com). In più, u prugramma pò creà i vostri propri mudelli, è mudificà quelli esistenti.

Nota: Alcuni di i mudelli sò dighjà incorporati in u prugramma, ma certi di elli, ancu se visibili in a lista, sò in realtà situati nantu à u situ Office.com. Una volta cliccatu nantu à un tali mudellu, sarà scaricatu immediatamente da u situ è ​​disponibile per u travagliu.

A creazione di u vostru propriu mudellu

U modu più faciule hè di principià a creazione di un mudellu cù un documentu vuoto, chì pudete aprire dopu avè cuminciatu Word per aprì.

Lezione: Cumu fà una prima pagina in u Verbu

Se aduprate unu di l'ultime versioni di MS Word, quandu aprite u prugramma, vi sarà accoltu cun una pagina iniziale nantu à a quale pudete dighjà scegliere unu di i mudelli dispunibili. Particularmente cuntentu chì sò tutti convenientemente ordinati in categurie tematiche.

È tuttavia, se vulete creà un mudellu da voi, selezziunu "Nuuu Documentu". U documentu standard si aprirà cù a so impostazioni predefinite. Questi parametri ponu esse programmati (setati da sviluppatori) o creati da voi (sì avete salvatu precedenti certi valori cum'è usatu per difettu).

Aduprendu i nostri lezioni, fate i cambiamenti necessarii à u documentu, chì dopu da esse utu da u mudellu.

Lezioni di parola:
Cumu fà una formattazione
Cume cambiate campi
Cume cambiate intervalli
Cumu cambià u font
Cumu fà un intestu
Cumu fà un cuntenutu automaticu
Cumu fà una nota

In più di fà e azzioni di sopra, pudete ancu aghjunghje una priorità, filigrane, o qualchi oggetti grafici cum'è i parametri di difettu per u documentu chì sarà uteru da un mudellu. Tuttu u vostru cambiu, aghjunghje è salvà sarà prisentatu in futuro in ogni documentu criatu à basi di u vostru mudellu.

Lezioni per travaglià cù a Parola:
Inserisci foto
Aghjunghje un substratu
Modificà u background in u documentu
A creazione di organigrammi
Inserisci caratteri è caratteri speciali

Dopu avete fattu i cambiamenti necessarii, stabilisci i parametri predefiniti in un mudellu futuru, avete bisognu di salvarli.

1. Cliccate u pulsante "File" (o "MS Office"sì andate cù una versione più vechja di Word).

2. Sceglite l'elemento "Salvà cum'è".

3. In u menù menu a discula "File Type" selezziunate u tippu appropriatu:

    • Template di Word (* .dotx): un mudellu regule compatibile cù tutte e versioni di u Word più vechje di u 2003;
    • Modellu di Word cun macros supportu (* .dotm): cume u so nome indica, stu tippu di mudellu supporta u travagliu cù macros;
    • Word 97 - 2003 template (* .dot): compatibile cù vecchie versioni di Word 1997 - 2003.

4. Impostate u nome di u file, specificate u caminu per salvarli è cliccate "Salvà".

5. U schedariu chì avete creatu è personalizatu sarà salvatu cume un mudellu in u furmatu chì avete specificatu. Ora pudete fermà u fermu.

A creazione di un mudellu basatu nantu à un documentu esistente o un mudellu standard

1. Aprite un documentu vacante di MS Word, andate in tab "File" è selezziunate l'elemento "Crea".

Nota: In l'ultime versioni di Word, quandu aprite un documentu vuoto, l'usu hè immediatamente offertu un elencu di layout di mudelli, annantu à chì vi pudete creà un documentu futuru. Se vulete accede à tutti i mudelli, quandu vi aprite, selezziunu "Nuuu Documentu"è dopu seguitu i passi descritti in paragrafo 1.

2. Selezziunate u mudellu pertinente in a sezione "Templates Available".

Nota: In l'ultime versioni di Word, ùn avete micca bisognu di scegliete nunda, a lista di i mudelli dispunibili si presenta subitu dopu cliccatu nantu à u bottinu "Crea", direttamente sopra i templi hè una lista di categurie dispunibule.

3. Fà i cambiamenti necessarii à u documentu, cù i nostri consigli è istruzioni presentati in a sezione precedente di l'articolo (Creazione di u vostru mudellu).

Nota: Per i mudelli diversi, stili di testu chì sò dispunibili in modu predefinitu è ​​sò presentati in la scheda "Casa" in un gruppu "Stili", pò esse differente è nettamente differente da ciò chì avete usato per vede in un documentu standard.

    Tip: Aduprate i stili dispunibili per fà u vostru mudellu futuru veramente unicu, micca cum'è d'altri documenti. Benintesa, fate questu solu sì ùn sò micca limitati à i requisiti per a progettazione di u documentu.

4. Dopu avete fattu i cambiamenti necessarii à u documentu, compie tutte e impostazioni chì cunsiderate necessarie, salvate u schedariu. Per fà quessa, cliccate nantu à a tabulazione "File" è selezziunate "Salvà cum'è".

5. In a sezione "File Type" selezziunate u tippu di mudellu ghjustu.

6. Impostate un nome per u mudellu, specificate in "Esploratore" ("Revisione") u modu di salvarli, cliccate "Salvà".

7. U mudellu creatu da voi nantu à a basa di u già existente sarà salvatu cun tutti i cambiamenti apportati. Ora, questu schedariu pò esse chiusu.

Addizione di blocchi di costruzione à un mudellu

I blocchi standard sò chjamati elementi riutilizabili chì sò contenuti in u documentu, è ch'è quelli chì sò documentati in a raccolta sò dispunibuli di utteni in qualunque tempu. Memorizà i blocchi di custruzzioni è distribuisciunu cù mudelli.

Cusì, cù i blocchi standard, pudete creà un mudellu di rapporto chì cuntene e lettere di copertura di dui o più tipi. In listessu tempu, creendu un novu rapportu basatu nantu à stu mudellu, l'altri utilizatori puderanu à sceglie qualsiasi di i tippi dispunibili.

1. Crea, salvà è chjude u mudellu chì avete creatu cù tutti i requisiti. Hè in stu schedariu chì i blocchi standard saranu aghjunti, chì dopu saranu dispunibili à l'altri utilizatori di u mudellu creatu.

2. Aprite u documentu mudellu chì vi vole aghjunghje blocchi di costruzione.

3. Crea i blocchi necessarie chì saranu dispunibuli per altri utilizatori in futuro.

Nota: Quandu inserìte l'infurmazioni in a finestra di dialogo "Creà un novu blocu standard" entri in a linea "Salvà à" u nomu di u mudellu à chì anu da esse aghjuntu (eccu u schedariu chì avete creatu, salvatu è chjusu secondu u primu paragrafo di sta sezione di l'articolo).

Ora, u mudellu chì creete, contenente blocchi standard, pò esse spartitu cù altri utenti. I blocchi stessi salvati cun ellu sò dispunibuli in i cullei specificati.

Addizione di cuntrollu di cuntenuti à un mudellu

In qualche situu, hè necessariu dà u mudellu, cun tutti i so cuntenutu, qualchì flessibilità. Per esempiu, un mudellu pò cuntene una lista di cascata creata da l'autore. Per una ragione o un'altra, questu listinu ùn pò interessanu micca un altru utilizatore chì si pò travaglià cun ellu.

Se i cuntrollu di i cuntenuti sò presenti in un sì mudellu, u secondu utilizatore pudarà correggere a lista per ellu, lascendu à stesse in u mudellu accussì immutatu. Per aghjunghje i controlli di cuntenutu à un mudellu, avete bisognu di abilità a scheda "Sviluppatore" in MS Word.

1. Aprite u menu "File" (o "MS Office" in versioni precedenti di u prugramma).

2. Aprite a sezione "Parametri" è selezziunate un elementu quì "Setup di u Ribbon".

3. In sezione "Linguature principali" marcà a scatula "Sviluppatore". Per chjappà a finestra, cliccate "OK".

4. Tab "Sviluppatore" apparirà nantu à u pannellu di cuntrollu di Parola.

Aghjunghje cuntrollu di cuntenutu

1. In a tabulazione "Sviluppatore" preme u pulsante "Modu di progettazione"situatu in un gruppu "Cunsulatori”.

Incolla i controlli necessarii in u documentu selezzienduli da quelli di u gruppu chì porta uguale:

  • Testo formattatu;
  • Testo normale;
  • Disegno;
  • Una collezione di blocchi standard;
  • Scatula combinata;
  • Lista di in goccia;
  • Scelta di a data;
  • Checkbox;
  • A ripetizione di a sezione.

Aghjunghjendu un testu explicativo à u mudellu

Per fà u mudellu più praticu d'usu, pudete aduprà u testu spiegatorio aghjuntu à u documentu. Se necessariu, u testu di spiegazione standard pò esse sempre cambiatu in u cuntrollu di u cuntenutu. Per configurà u testu explicativu predefinitu per l'utenti chì aduprà u mudellu, avete da fà i passi chì seguite.

1. Accende "Modu di progettazione" (tab "Sviluppatore"gruppo "Controlli").

2. Fate clic nantu à u cuntrollu di u cuntenutu in u quale desiderate aghjunghje o cambiate u testu spiegativo.

Nota: U testu giustificativo hè in parechji blocchi per difettu. If "Modu di progettazione" disabilitati, questi blocchi ùn sò micca visualizzati.

3. Modificate, formattate u testu di rimpiazzamentu.

4. Sconnessione "Modu di progettazione" premendu torna stu bottinu nantu à u pannellu di cuntrollu.

5. Un testu explicativo sarà salvatu per u mudellu attuale.

Questu conclude chì da questu articulu avete amparatu quiddi mudelli sò in Microsoft Word, cumu creà è modificanu, è à tuttu ciò chì si pò fà cun elli. Questu hè una caratteristica praticu utile di u prugramma, chì in parechji aspetti simplifica u travagliu cun, soprattuttu se parechji utilizatori travaglianu subitu nantu à i documenti, micca parlà di e grandi imprese.