Cumu truvà a versione di DirectX in Windows

In sta guida per i principianti, cumu scopra chì DirectX hè installatu in u vostru computer, o più precisamente, per scopre chì versione di DirectX hè attualmente utilizata per u vostru sistema Windows.

L'articulu furnisce ancu infurmazione addizionale micca ovvia riguardu e versioni DirectX in Windows 10, 8 è Windows 7, chì aiutanu à capisce megliu ciò chì sta accadendu, chì certi ghjochi o prugrammi ùn anu micca accunsentu, sia in situazioni in cui a versione chì si vede à fighjulendu, hè diversu da quello chì aspettate di vede.

Nota: se state leggendu stu manualu à causa di u fattu chì avete errori relativi à DirectX 11 in Windows 7, è sta versione hè installata secondu tutti i segni, un'istruzione separata ti può aiutà: Cumu risolte gli errori D3D11 è d3d11.dll in Windows 10 è Windows 7.

Scopri quale DirectX hè installatu

Ci hè un scherzu, descrittu in una migliaia di istruzioni, un modu per scopre a versione di DirectX installata in Windows, chì consiste in i passi seguenti (mi vogliono leggere a prossima sezione di st'articulu dopu a visione di a versione).

  1. Premete i tasti Win + R di a tastiera (dove Win hè a chjave cù u logo di Windows). Oppure cliccate "Start" - "Run" (in Windows 10 è 8 - cliccate à dirittu destro nantu à "Start" - "Run").
  2. Entrate in squadra dxdiag e premete Invescia.

Se per un qualchì motivu, u lussu di u lugiziu di diagnosticu DirectX ùn hè micca successu, dopu andate à C: Sistema di Windows 32 è lanciate u schedariu dxdiag.exe da quì.

A finestra di u Strumentu Diagnosticu DirectX si apre (quandu voi per principiu vi ponu dumandà ancu à verificà a firma digitale di i driver - fate ciò à a vostra discrezione). In questu utilità, in a scheda Sistema in a Sezione Informazione sistema, vedete informazioni nantu à a versione di DirectX in u vostru computer.

Ma ci hè un dettagliu: in effetti, u valore di stu parametru ùn indica micca ch'è DirectX hè installatu, ma solu quale di e versioni installate di biblioteche hè attiva è aduprata quandu lavora cun l'interfaccia di Windows. Aggiornamentu 2017: Observu chì, partendu da l'aggiornu di Windows 10 1703 Creators, a versione installata di DirectX hè indicata in a finestra principale da a scheda di sistema dxdiag, cioè sempre 12. Ma ùn hè micca necessariu chì sia supportatu da i vostri driver di carta di video o di schede video. A versione supportata di DirectX pò esse veduta nantu à la schermata di u Schermu, cum'è in a screenshot sottu, o in u modu descrittu in seguitu.

Versione pro di DirectX in Windows

Di solitu, ci sò parechje versioni di DirectX in Windows in una volta. Per esempiu, in Windows 10, DirectX 12 hè installatu per difettu, ancu s'è usando u metudu descrittu sopra, per vede a versione di DirectX, vedi a versione 11.2 o simile (da Windows 10 1703, a versione 12 hè sempre visualizzata in a finestra principale dxdiag, ancu s'ellu ùn hè micca supportata. ).

In sta situazione, ùn avete micca bisognu cercà da dove scaricà DirectX 12, ma solu, fatta a cunvenienza di a dispunibilità di una scheda video supportata, per assicurà chì u sistema utilizza l'ultima versione di e librerie, cum'è descrittu quì: DirectX 12 in Windows 10 (ancu a informazione utile hè in i commenti à u specificatu articulu).

In listessu tempu, in Windows originali, per difettu, parechje librerie DirectX di versioni anziane mancanu - 9, 10 chì sò sempre o prima o più tardu truvate in dumande da i prugrammi è i ghjochi chì i utilizanu per travaglià (se sò assenti, l'utente riceve rapporti chì d3dx9_43.dll, xinput1_3.dll manca).

Per scaricà e librerie DirectX di sti versioni, hè megliu aduprà l'installatore web DirectX da u situ di Microsoft, vede Cumu scaricà DirectX da u situ ufficiale.

Quandu hè installatu DirectX cù i so:

  • A vostra versione di DirectX ùn sarà micca sostituita (in l'ultime Windows, e so biblioteche sò aggiornate da u Update Centre).
  • Tutte e biblioteche DirectX mancanti saranu caricate, inclusi i vecchie versioni per DirectX 9 è 10. E ancu alcune di l'ultime librerie.

A riassuntu: in un PC di Windows, hè desiderabile avè tutte e versioni supportate di DirectX finu à l'ultime supportate da a vostra scheda video, chì pudete truvà cun u serviziu dxdiag. Pò esse dinò chì i novu piloti per a vostra scheda video portanu un supportu per e versioni più novice di DirectX, è cusì si vole cunviste li aggiornati.

Ebbè, solu per casu: se per qualchì ragione dxdiag non riesce à lanciare, parechji prugrammi di terze parti per visualizà l'infurmazioni di u sistema, oltre à testà una scheda video, mostranu dinò a versione di DirectX.

Hè veru chì succede chì l'ultima versione installata sia visualizzata, ma ùn hè usata. È per esempiu AIDA64 mostra sia a versione installata di DirectX (in a sezione nantu à l'infurmazione di u sistema operativu) è supportata in a sezione "DirectX - video".