U prublemu in cui un discu duru ùn hè micca ritrattu da un computer hè abbastanza cumuni. Questu pò accadere cù un HDD novu o già utilizatu, esterno è incorporatu. Prima di pruvà à riparà u prublema, avete bisognu di capisce ciò chì hè fattu. Di solitu, l'utenti stessi pò risolve e difficoltà associate à u discu duru - tuttu u vostru bisognu di fà hè seguitu e istruzioni è agisce attentamente.
I motivi per i quali u computer ùn vedenu micca u discu dur
Ci sò parechje situazioni cumuni in cui un discu duru si riura di svolta a so funzione. In questu ùn hè micca solu u discu attinutu à u computer per a prima volta - una volta chì u HDD principale pò smettere di u travagliu, ciò chì face u carregamentu di u sistema operativu hè impossibile. Sti motivi ponu esse:
- A prima connessione di un novu discu;
- Problemi cù u cavu o fili;
- Impostazioni di BIOS ncorrette / crash;
- Alimentazione povera o sistema di raffreddamentu;
- Fallimentu fisicu di u discu dur.
In certi casi, pudete truvà u fattu chì u BIOS vede u discu duru, ma u sistema ùn hà. Di conseguenza, un utilizatore pocu sperimentatu pò avè difficoltà di diagnosticà è riparazioni di u prublema. Dopu, analizzu a manifestazione è a soluzione di ognuna.
Reason 1: A prima connessione di discu
Quandu un utente prima connette un discu duru esternu o internu, u sistema pò ùn vede micca. Ùn si pò visualizà micca trà l'altre unità locali, ma fisicamente hè perfettamente à u serviziu. Questu hè faciule da riparà è deve esse fattu cumpratu:
- Cliccate nantu à a combinazione di tastiera Win + Rscrive in u campu compmgmt.msc è cliccate "OK".
- In a colonna di sinistra, cliccate nantu à l'elemento menu "Gestione di dischi".
- In a colonna di mezu tutte i dischi cunnessi à u computer sò visualizati, cum'è u prublema unu. È cusì hè di solitu à causa di u fattu ch'ellu hà assignatu una lettera sbagliata.
- Truvate un discu chì ùn hè micca visualizzato, cliccate à dirizzione diritta nantu à ellu è selezziunate "Cambia a lettera di unità o u parcorsu di l'unità ...".
- In a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante. "Cambia".
- In a nova finestra, selezziunate a lettera desiderata in a lista di sì u menu cliccate "OK".
Ancu s'ellu ci hè utilità "Gestione di dischi" ùn vede micca l'apparecchiatura, utilizu prugrammi alternativi da sviluppatori terzi. In u nostru altru articulu, u ligame qui seguitu descrive cume formatisce e applicazioni speciali pensate per u travagliu megliu cun HDD. Usate u Metudu 1, chì si occupa di travaglià cù un software diversu.
Leggi ancu: Metudi di formattazione di u discu dur
Reason 2: Wrong format
A volte, u discu ùn hà micca un articulu "Cambia a lettera di unità o u parcorsu di l'unità ...". Per esempiu, per via di inconsistenze in u sistema di file. Per travaglià bè in Windows, deve esse in formatu NTFS.
In questu casu, deve esse riformatu affinchì diventa disponibile. Questu metudu hè adatto solu sì u discu duru ùn contene micca infurmazione, o ancu i dati nantu à u so ùn hè micca impurtante, perchè tutti i dati seranu cancellati.
- Ripetite i punti 1-2 di l'istruzzioni sopra.
- Fate un clic destro in u discu è selezziunate "Format".
- In a finestra chì si apre, selezziunu u sistema di file NTFS è cliccate "OK".
- Dopu a formattazione, u discu deve vene.
Reason 3: Uninitialized HDD
Un discu duru novu è inutilu pò micca travaglia immediatamente dopu a cunnessione. U discu duru ùn hè micca inizializatu da solu, è questu prucessu deve esse effettuatu manualmente.
- Ripetite i punti 1-2 di l'istruzzioni sopra.
- Selezziunate u discu vogliu, cliccate à dirittu destro è selezziunà "Initialize Disk".
- In a nova finestra, verificate u novu discu, selezziunu u stile MBR o GBT (Per i disci rigidi, si propone di sceglie "MBR - Master Boot Record") è cliccate "OK".
- Fate un clic destro in u discu inizializatu è sceglite "Crea un volume serenu".
- L'assistente simplici di creazione di u volumu si apri, cliccate "Prossimu".
- U passu chì seguitu hè di specificà a dimensione di u volumu. A vittura predefinita hè a dimensione massima di un volumu simplici, vi propemu di micca cambià sta figura. Cliccate "Prossimu".
- In l'altra finestra, selezziunate a lettera di l'unità è cliccate "Prossimu".
- Dopu à ciò selezziunate l'opzione "Formate stu volumu cumprintu:"è in u campu "File System" selezziunate "NTFS". Lasciate i campi rimanenti cum'è è è cliccate "Prossimu".
- In l'ultima finestra, u assistente mostra tutti i parametri selezionati, è se sì d'accordu cun elli, cliccate nant'à "Fatti".
U discu sarà inizializzato è pronto à andà.
Rassi 4: Connettori, cuntatti o cavi danneggiati
À a cunnessione di u Winchester esterno è interna hè necessariu esse attenti. Un HDD esterno ùn funziona micca da un cavu USB dannatu. Allora, se ùn ci sò micca ragioni visibili chì ùn funzionanu micca, allora ghjudicavate un filu simile cù i stessi connettori è collegate u discu in u computer. Un discu duru internu pò ancu avè stu prublema - i cavi sò guasti è necessitavanu da esse rimpiazzati per chì a pussibilità di travaglià.
Sò ancu spessu aiutà à semplicemente riconnessione u cavu SATA à un altru connettore di a scheda madre. Chì ci sò generalmente abbastanza di elli, vi hà bisognu di cunnessu u cavu SATA à un altru portu libaru.
A causa di l'insinuità o di a mancanza di spirienza, l'utente pò connettà in maniera errata u discu rigiu in a unità di sistema. Verificate a cunnessione è assicuratevi chì i cuntatti ùn sò micca allontanati.
Reason 5: Incorrect BIOS settings
U computer ùn vede micca u discu sistema
- Scaricate a priorità
- Quandu si principia u computer, cliccate F2 (Nò Del, o altra chiave chì hè scritta nantu à quandu u Pc apre, per entrà in u BIOS.
Leggi più: Cumu entrà in u BIOS in un computer
- Sicondu u tippu di BIOS, l'interfaccia pò cambià. Trova l'etichetta "Boot" (In vecchie versioni "Funzioni avanzate di BIOS"/"Configurazione di e funzionalità di BIOS"). Per controllà, aduprà e frecce.
- In a lista di dispositivi di boot in u primu locu ("1st Priority Boot"/"Primi dispositivo di partenza") Mettite u vostru HDD. Esempiu per BIOS AMI:
Esempiu di Premiu BIOS:
- Cliccate F10per salvà e uscisce è preme Y per cunfermà. Dopu à ciò, u PC hà da furmà da u dispositivu chì u vostru installatu.
- Modu di operazione SATA
- Per cambià, andate in u BIOS in a manera indiata sopra.
- Sicondu l'interfaccia di u BIOS, andate à "Principale", "Avanzate" o Periferiche intefrate. In u menù, truvate l'impostazione "Operazione SATA", "Configure SATA As" o "OnChip SATA Type". In AMI BIOS:
In Premiu BIOS:
- Da a lista di opzioni, selezziunate "IDE" o "IDU nativa"cliccate F10 è in a finestra di conferma cliccate Y.
- Dopu à ciò, verificate se u sistema vede u discu dur.
In certi casi, u BIOS pò impostà a priorità sbagliata per i dispositivi da avenu. Per esempiu, quessa succede dopu a cambià e impostazioni per l'inizializazione da un drive flash. Dopu à quellu, quandu pruvate à avviare u computer in u modu usuale, un missaghju appare "DISK BOOT FAILURE. INSERATE DISK SISTEMA E PRESSE ENTER", o altre missaghji relativi à u "discu d'arrestu", "discu duru".
Allora, l'utente ha bisognu di mette u HDD in u primu postu in a configurazione di u BIOS.
Ci vole à avverà chì, per via di differenze in versioni di BIOS, i nomi di l'italiani di menu in quì è tardi pò differisce. Se u vostru BIOS ùn hà micca u parametru specificatu, cercate u nomu chì più currite in logica.
U BIOS pò ùn avè micca un modu di operazione compatibile IDE.
U BIOS ùn vede micca u discu dur
Di solitu, ancu se u BIOS ùn detteghja u discu duru, allora u guasgiu hè a regolazione errata o a so fiasci. E impostazioni invalide parvenenu cume azzioni di l'utente, è fallimentu pò esse publicatu per vari motivi, da un fugliante di l'alimentu è finisce cù i virus in u sistema. Questu pò indicà una data di sistema - s'ellu ùn hè micca accuratu, allora questu hè un indicatore direttu di fallimentu. Per eliminà ciò, hè necessariu un reset di i parametri è un ritornu à e impostazioni di fabbrica.
- De-energizà u computer. Allora ci sò dui modi.
- Individuate u pontu nantu à a scheda madre "Cancella CMOS" - Si trova accantu à a batteria.
- Cambia pontu di i cuntatti 1-2 on 2-3.
- Secondi dopu 20-30, restituete à a so posizione originale, dopu chì i cunfusioni di BIOS saranu ripristinati à zero.
- In a unità di sistema, truvate a scheda madre è cacciate a batteria da u. Sembra cum'è una batteria regula - rotonda è argentata.
- Dopu à 25-30 minuti, installaci dinò è verificate se u BIOS vede u discu.
- In i dui casi, pò esse ancu necessariu cambià a priorità di u carregamentu secondu e cumandate sopra.
O
BIOS obsoleto
Quandu provate a cunnessione di una nova unità à un computer troppu vecchiu cù u listessu BIOS, hè periodicamente ùn riesce micca à evità i prublemi. Questu hè impurtante per l'incompatibilità di i prugrammi è i schedari di gestione irrilevanti. Pudete tuccà l'aggiornamentu di u firmware di u BIOS manualmente è dopu verificà a visibilità di u HDD.
Attentu! Stu metudu hè destinatu solu per l'utenti avanzati. Fighjerai tuttu u prucessu à u vostru risicu è risicu, perchè in casu d'azzioni sbagliate, pudete perde i prestazioni di u vostru PC è trascorrete un tempu assai ripristinendu u so funziunamentu.
Ulteriori dettagli:
L'aggiornamentu di u BIOS in computer
Istruzioni per l'aggiornamentu di u BIOS da una unità flash
6 Motivu: Potenza insuficiente o raffreddamentu
Ascolta i suoni chì si sentenu da l'unità di sistema. Se sentite u rumu buzzing di i cicli cambianti, allora u culpiu hè prubabilmente una alimentazione di potenza debula. Eseguite secondu e circustanze: rimpiazzate l'unità di rifornimentu di energia cù una più putente, o scurdate u dispositivu di primu importanza.
Se u sistema di raffreddamentu ùn funziunisce micca abbastanza, allora a causa di u surcurrimentu u discu pò smetterà periodicamente di esse determinatu da u sistema. U più spessu quessa succede quandu usu un laptop, chì avi di solitu i coolers debuli chì ùn affranchinu micca cù u so compitu adeguatamente. A soluzione à u prublema hè chiaramente l'acquistu di u raffreddamentu più putente.
Reason 7: Danno fisicu
A causa di vari motivi, u discu duru pò falliu: agitazione, caduta, hit, ecc. Se i metudi sopra cullati ùn aiutavanu, allora ghjustu à pruvà à cunnessu u HDD à un altru computer. S'ellu ùn hè micca determinatu da elli, allora, prubabilmente, à u livellu di a prugramma, questu ùn serà micca fissatu, è duverete truvà un centru di serviziu per a riparazione.
Avemu riesaminatu i principali motivi per chì ùn avete micca accumatu u discu duru. In fattu, pò esse più, perchè tuttu dipende da a situazione specifica è a configurazione. Se u vostru prublema ùn hè statu risoltu, fate dumandate in i commenti, pruvaremu di aiutà.