L'aggiornu di u Firmware di Beeline USB modem

A procedura per l'aggiornamentu di u firmware di un modem USB, cumpresu i dispositivi Beeline, pò esse necessaria in parechji casi, ciò chì hè veramente soprintu per u supportu di l'ultimu software chì dà parechje funzioni addizionali. In questu articulu parleremu di i metudi di l'aggiornamentu di i modem Beeline cù tutti i mezi dispunibili.

Aggiornu di Beeline Modem USB

Malgradu u fattu chì Beeline hà publicatu un numaru assai numeru di diversi modem, pudete aggiornà solu pochi d'iddi. In listessu tempu, u firmware, chì hè assente nantu à u situ ufficiale, hè spessu disponibile per installazione cù prugrami spiciali.

Metudu 1: Software di terza parte

Per impostazione predefinita, i dispositivi Beeline, cume i modem da altri operatori, sò in un stato fermatu, per permesso di aduprà solu una carta SIM pruposta. Pudete riparà stu difettu senza cambià u firmware da sblocchendu cù prugrammi spiciali a seconda di u mudellu. Abbiamo descrittu ciò in dettu in un articulu separatu nantu à u nostru situ web, chì pudete leggere da u ligame sottu.

Per sapè di più: Firmware di u modem Beeline per ogni carta SIM

Metudu 2: Nuovi Modelli

I modem USB più attuali di Beeline, oltre à i router, sò significativamente diversi da i mudelli più vechji in quantu di u firmware è a cunnessione di gestione di a cunnessione aduprata. In listessu tempu, hè pudè aggiornà u prugramma nantu à tali dispositivi aduprendu e listesse istruzioni, cù riserve nantu à micca differenze.

Andate à a pagina di download di software

  • Tutti i firmware esistenti, ancu per i vecchi mudelli di modem USB, si trovanu in una sezione particulare nantu à u situ ufficiale Beeline. Aprite a pagina à u ligame sopra e cliccate nantu à a linea "Aggiorna File" in u blocu cù u modem desideratu.

  • Quì pudete ancu scaricà istruzioni dettagliate per l'aggiornamentu di unu o d'altri modem. Questu sarà particolarmente utile in casu di prublemi, dopu à leghje e nostre istruzioni.

Opzione 1: ZTE

  1. Avè finitu u scaricatu di l'archiu cù u firmware di u computer, estrà i cuntenuti in ogni cartella. Questu hè dovutu à u fattu chì u schedariu di stallazione hè di più cuncepitu cù diritti di amministratore.
  2. Fate un clic destro sul file eseguibile è seleziona "Run as administrator".

    Dopu avè principiatu in modalità automatica, a scansione di u modem USB ZTE preconfezionatu è configuratu cumincerà.

    Nota: Se a verità ùn inizi micca o finisce cù l'errori, reinstallà i driver standard da u modem. Inoltre durante a procedura, u prugramma per gestisce a cunnessione deve esse chiusu.

  3. In casu di verifica riesce, infurmazioni nantu à a porta usata è a versione attuale di software appareceranu. Appughjà nantu à u pulsante "Download"purtà a procedura per installà un novu firmware.

    Questu stadiu t'hà una media di 20 minuti, dipende da e capacità di u dispositiu. Dopu avete installatu, ricevi un notifiche di a chjave.

  4. Ora aprite l'interfaccia web modem è aduprate u pulsante "Reset". Questu hè necessariu per resettà i parametri mai messu in l'usu di a fabbrica.
  5. Spegni u modem è reinstallà i driver necessari. Questa pratica pò esse considerata cumpleta.

Opzione 2: Huawei

  1. Scaricate l'archiu cù l'aggiornamenti di i modem è fate cunzicà u file eseguibile. "Update". Se vulete, pudete disimballà è aprite. "Cum'è Amministratore".
  2. A scena "Start Update" infurmazione nantu à u dispositiu sarà presentata. Ùn bisognu micca cambià nulla, cliccate solu "Prossimu"cuntinuà.
  3. Per iniziare l'installazione di l'aggiornamenti, cunfirmate u consentimentu cliccendu "Start". In questo casu, u tempu di attesa hè significativamente menu è limitu à pochi minuti.

    Nota: Durante u prucessu, u computer è u modem ùn ponu micca esse spente.

  4. Staccà è aprite da u listessu archiu "UTPS".
  5. Cliccate u pulsante "Start" avà da esaminà un cuntrollu di dispositivi.
  6. Usate u pulsante "Prossimu"purtà a stallazione di un novu firmware.

    Sta prucedura dà ancu qualchi minuti, dopu allora chì ricevi una notificazione.

Ùn vi scurdate di riavvià u modem è reinstallà u pacchettu driver standard. Solu dopu à chì u dispositiu sarà prontu à aduprà.

Metru 3: i Modelli Anziani

Se sì u pruprietariu di unu di i vecchi dispositivi Beeline, chì sò stati controllati da un prugramma speciale per Windows OS, pudete ancu aghjurnà u modem. Tuttavia, in questu casu, ci pò esse qualche difficoltà cù u supportu di i dispositivi più antichi. Pudete truvà u prugramma nantu à a stessa pagina chì hè stata cunsultata à l'iniziu di a seconda parte di l'articolo.

Opzione 1: ZTE

  1. Nant'à u situ web Beeline, scaricate u pacchetto d'aggiornamentu per u mudellu di modem USB chì sì interessatu. Dopu apru l'archiu, dopu cliccate nantu à u file eseguibile.

    Dopu, avete bisognu di aspettà chì a periferica sia verificata per a compatibilità.

  2. In casu di riceve una notificazione "U dispositiu hè prontu"preme u pulsante "Download".
  3. L'intera fase di stallazione pò piglià una media di 20-30 minuti, dopu allora vedi un allarme.
  4. Per finalizà u prucessu di l'aggiornamentu di u modem ZTE da Beeline, disinstalla i driver è software. Dopu avendu riconnessu, u dispositivu hà a necessità di riarminci tutte e impostazioni.

Opzione 2: Huawei

  1. Fighjate tutti i schedari da l'archiu scaricatu è fate u file firmatu. "Update".
  2. Installate i driver in autumàticu, cunfirmendu l'installazione di l'aggiornamenti in a finestra "Start Update". Sì successu, ricevi un avvisu.
  3. Ora vole à aprire u prossimu file da u listinu archiviu cun a firma "UTPS".

    Dopu avè accettatu i termini di l'accordu di licenza, a verifica di l'apparecchiatura cumincerà.

  4. À a fine di sta tappa, avete cliccatu "Prossimu" è aspettate chì l'installazione sia finita.

    Come in i casi precedenti, a finestra finale mostra un missaghju nantu à a fine di a procedura.

Nel corso di l'articulu, anu provatu à tene in considerazione tutte le opzioni possibili, ma solu in l'esempiu di parechji mudelli di modem USB, ed eccu chì pudete avè un pocu, ma ùn critica, incongruenza cù l'istruzzioni.

Conclusione

Dopu avè lettu questu articulu, puderete aggiornà è sbloccà assolutamente qualsiasi modem USB da Beeline, chì hè in qualche modo supportatu da prugrammi speciali. In listessu tempu, pudemu cumplà sta manuale è pruponemu di dumandà e dumande chì ti interessanu in i commenti.