Addiu un discu duru in Windows 7


Per a praticità d'organizà a musica per i diversi dispositivi Apple, selezziunate tracce secondu u vostru umore o tippu di attività, iTunes hà una funzione di creazione di elenchi di playlist chì ti permette di creà una playlist di musica o registrazioni video in cui pudete personalizà sia i file in a playlist che chjassi a l'ordine desideratu. Sè una playlists ùn hè più necessaria, affine chì ùn interfuniscenu più, ponu esse facilmente rimossi.

In iTunes, pudete creà un numeru illimitatu di playlist chì pò esse aduprate perfettamente per diverse situazioni: per esempiu, un elencu di filmu da ghjucà nantu à l'iPad, musica per u sport, una selezzione di musica festiva, etc. Cusì, iTunes ghjunghjerà à l'ultimu un numeru listinu di playlist, chì parechje ùn sò più necessarie.

Cume cancellà e playlists in iTunes?

Rimuete le playlist di musica

Se avete bisognu di eliminà playlists di musica, allora primu avemu bisognu di andà à a sezione cù musica personalizzata. Per fà quessa, in a zona suprana sinistra di a finestra, aprite a sezione "Musica", è in u centru superiore, selezziunu u pulsante "A mo musica"per aprite a vostra biblioteca di iTunes.

A lista di e vostre playliste appare in u rule di manca. Per impostazione predefinita, i playlists standard di iTunes vanu prima, chì sò automaticamente compilati da u prugramma (sò marcati cù una marcia), e poi playlists personalizate andanu. È interessante chì si pudete cancellà cum'è elenchi di lettu persunalizati, cioè, creati da voi, è standard.

Cliccate nantu à a lista di riprudimentu chì volete cancellà, cliccate à dirittu cliccate, è poi selezziunate l'elementu in u menù contestuale chì si vede. "Elimina". Nantu à l'ultimu istante, a playlist scomparirà da a lista.

Per piacè fate attenzione, parechji utilizatori pensanu chì a musica da a biblioteca di iTunes sarà eliminata cù a playlist cancellata. In realtà, questu ùn hè micca u casu, è cun queste azzioni vi basta eliminà a playlist, ma i canzoni restanu in a libreria media in u so locu uriginale.

Di listessa manera, rimuovi tutte e più playlists inutili.

Rimuovi le playlist da video

E playlists in iTunes ponu esse creati micca solu in relazione à a musica, ma dinò à video, per esempiu, se vulete guardà tutti l'episodi di una serie in iTunes o in u vostru dispositivo Apple, chì deve esse automaticamente unu dopu à l'altru. Se a seria hè veda, allora u lettore video ùn hà sensu di stà in iTunes.

Prima ci vole à andà à a sezione cun videos. Per fà quessa, in u angulu in alto à sinistra di a finestra di prugramma, cliccate nantu à a sezione attualmente aperta è selezziunate l'elementu in u menù espansu "Movies". In a zona superiore di a finestra, selezziunate a scelta "I Miei Filmi".

Altrimenti, in u riquadro di sinistra di a finestra, appaiono le playlist, sia create da iTunes è da l'utente. Sò cancellati cù u stissu modu: avete bisognu di cliccà nantu à a lista di riproduzione cù u taschju dirittu di u mouse è in u menù contestuale visualizatu selezziunate l'elemento "Elimina". A playlist sarà eliminata, ma i video inclusi in sti restanu sempre in a vostra biblioteca di iTunes. Se avete bisognu di rimuovere a vostra biblioteca di iTunes, allora questu attività hè resa cun un modu leggermente diversu.

Cumu purgà a biblioteca di iTunes

Speremu chì questu articulu sia statu utile.