Cumu fà un testu trasparente in Photoshop

Spessu, quandu lavorendu cù e tavuli, l'utenti anu bisognu di cambià a dimensione di e cellule. Talvolta i dati ùn sò micca in i elementi di a dimensione attuale è anu da allargà. Spessu ci hè dinò una situazione contrapunta, per salvà u spaziu di u travagliu nantu à i fogli è assicurà a compatibilità di l'inizillu di l'infurmazione, hè necessariu per riduce a dimensione di e cellule. Definisce azzioni chì pò esse aduprate per cambià a dimensione di a cella in Excel.

Vede ancu: Cumu espansiu una cella in Excel

Opzioni per cambià a dimensione di l'elementi di u strettu

Sò subitu notatu chì, per ragioni naturali, cambià u valore di una sola cella ùn funziona. Modificendu l'altezza di un elementu di zolla, cambemu dunque l'altezza di tutta a linea in cui hè situata. Modificà a so larghezza - cambemu a larghezza di a colonna in cui hè situata. Di larga parte, Excel ùn hà quì molte opzioni di ridimensionamento di cellule. Questu pò esse fattu trascinendu manualmente i cunfini, o ponendu una dimensione specifica in termini numerichi aduprendu una forma particulare. Amparemu nantu à ognuna di sti opzioni in più dettu.

Metudu 1: Drag and Drop Borders

Modificà a dimensione di a cella trascinendu i cunfini hè l'opzione più facili è intuitiva.

  1. Per aumentà o diminuire l'altezza di a cella, sposta u cursore à u lìmmiru inferiore di u settore nantu à u pannellu verticale di coordinate di a linea in cui hè situata. U cursore deve esse trasformatu in una freccia chì punta in l'una e direzzione. Frenate u bottinu sinu di u mouse è trascite u cursore in lenza (se vulete riducerla) o in diravu (se vulete spessu).
  2. Dopu à l'altezza di a cella hà fattu raggiunu un livellu accettabile, rilassa u pulsante di mouse

Modificà a larghezza di l'elementi di u scappu trascinendu i limiti hè u listessu principiu.

  1. Piazzamu u cursore nantu à u cunferenza destra di u settori di una colonna nantu à u pannellu orizzontale di coordinate, induve si trova. Dopu avè cunvertitu u cursore in una freccia bidirezionale, pigliamu u bottinu sinu di u mouse è trascinatelu à a destra (se i fronti anu da spostà a parte) o à a sinistra (se i bordi sò più stretti).
  2. Quandu ghjunghjite a taglia accettabile di l'oggiu, chì cambemu a dimensione, rilascia un pulsante di mouse.

Se vulete ridimensionare parechji oggetti in u stissu tempu, allora in stu casu hè necessariu prima selezziunate i settori pertinenti nantu à u pannellu di coordinate verticale o orizzontale, dipende da ciò chì deve esse cambiatu in un casu particulare: larghezza o altezza.

  1. A procedura di selezzione per tutte e righe è e colonne hè quasi uguale. Sì avete bisognu di allargà a cellula disposti in una riga, cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à u settore in u pannellu di coordinate corrispondente in u quale si trova u primu. Dopu, dopu, cliccate nantu à l'ultimu settore, ma sta volta già tenendu simultaneamente a chjave Shift. Cusì, tutte e righe o colonne chì si trovanu trà sti settori saranu evidenziate.

    Se avete bisognu di selezzià e cellule chì ùn sò micca adiacenti l'una l'altru, allora in stu casu, a sequenza di azzioni hè un pocu diversa. Cliccate à sinistra in unu di i settori di a colonna o riga chì devianu esse selezionate. Poi, tenendu a chiave Ctrl, cliccemu nantu à tutti l'altri elementi chì si trovanu nantu à un pannellu specificu di coordinate chì corrispondenu à l'oggetti à selezziunà. Tutte e colonne o righe induve queste celle si trovanu saranu evidenziate.

  2. Poi, avemu da spostà i cunfini per rialzate a cellule desiderate. Selezziunate u cunfusu appropriatu in u pannellu di coordinate è, aspettendu chì a freccia doppia testa sia apparsa, tene u pulsante sinistro di u mouse. Dopu avemu muvutu u cunfusu nantu à u pannellu di coordenate in cunfurmazione cù ciò chì deve esse fattu (per allargà (stretta) a larghezza o l'altezza di l'elementi di schede) esattamente cum'è descrittu in a variante cù un unicu rimpanzmentu.
  3. Quandu a taglia ghjunghja à u valore desideratu, lateghja u mouse. Comu pudete vede, u valore di non solu a riga o a colonna, cù i limiti di a manipolazione hè stata fatta, ma ancu tutti l'articuli precedentemente selezionati hà cambiatu.

Metudu 2: cambiate u valore in termini numerichi

Avà ghjeremu cume pudete cambià a dimensione di l'elementi di fogliu, specificendu u cù una espressione numerica specifica in un campu specificamente disignatu per stu scopu.

In Excel, per difettu, a dimensione di l'elementi di fogliu hè specificata in unità speciali. Una di tali unità hè uguale à un simbulu. Per difettu, a larghezza di a cella hè 8,43. Hè cusì, in a parte visibile di un elementu di foglio, s'ellu ùn hè micca allargatu, pudete inserire un pocu più di 8 caratteri. A larghezza massima hè 255. Un numeru più grande di caratteri in a cella ùn funzionerà micca. A larghezza minimale hè zero. Un elemento cù quella dimensione hè nascosto.

L'altezza predefinita di a riva hè 15 punti. A so taglia pò varia da 0 à 409 punti.

  1. Per cambià l'altezza di l'elemento di fogliu, selezziunu. Poi, sedendu in la tabulazione "Casa"cliccate nantu à l'icona "Format"chì hè affissatu nantu à a cinta in u gruppu "Cells". Da u listinu in goccia, selezziunate l'opzione "Linea altu".
  2. Una piccola finestra si apre cù un campu. "Linea altu". Hè quì chì avemu bisognu di definisce u valore desideratu in punti. Fate l'azione è cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Dopu à quessa, l'altezza di a linea in cui si trova l'elemento selezionatu di u fogliu sarà cambiatu in u valore specificatu in punti.

In quantu à u listessu modu, pudete cambià a larghezza di a colonna.

  1. Selezziunu l'elementu di u fogliu in cui cambiate a larghezza. Rimanendu in tabulazione "Casa" cliccate nantu à u bottinu "Format". In u menu chì si apre, selezziunate l'opzione "Larghezza di a colonna ...".
  2. Si apre quasi identicu à a finestra chì avemu vistu in u casu precedente. Eccu ancu in u campu chì avete bisognu di definisce u valore in unità speciali, ma solu quellu tempu hà da indicà a larghezza di a colonna. Dopu fà e azzioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. Dopu à a so operazione specifica, a larghezza di a colonna, è cusì a cellula chì ci vole, cambierà.

Ci hè un'altra opzione per cambià a dimensione di l'elementi di schede, specificendu u valore specificatu in una espressione numerica.

  1. Per fà quessa, selezziunate a colonna o riga in a quale a cellula voluta hè situata, dipende da ciò chì vulete cambià: larghezza è altezza. A selezzione hè fatta da u pannellu di coordinate cù e scelte chì cunsiderà in Metudu 1. Dopu cliccate nantu à a selezzione cù u cliccu giuvule di u mouse. U menu cuntestu hè attivatu, induve duvete selezziunà l'elemento "Linea altu ..." o "Larghezza di a colonna ...".
  2. A finestra di taglia si aprite, chì hè stata discusse in precedenza. Hè necessariu entrà l'altezza o a larghezza desiderata di a cella in listessa manera cum'è descritta nanzu.

Tuttavia, certi utenti ùn sò ancu micca soddisfatti di u sistema adupratu in Excel per specificà a dimensione di l'elementi di schede in punti espressi in u numaru di caratteri. Per questi utenti, hè pussibule di passà à un altru valore di misurazione.

  1. Vai à la tabulazione "File" è selezziunate l'elemento "Opzioni" in u menu di verticale sinu.
  2. A finestra di parametri hè lanciata. A so parti sinistra hè u menu. Andate in a sezione "Avanzate". In a parte diritta di a finestra ci sò vari impostazioni. Scorri nantu à a barra di scorrimentu è cerca un blocu di strumentu. "Schermu". In stu blocu si trova u campu "Unità in linia". Facemu clicchja nantu à ella è da u listinu goccia chì sceglite una unita di misura più adatta. Ci sò e opzioni seguenti:
    • Centimetri;
    • Millimetri;
    • Pollici;
    • Unità per difettu.

    Dopu avè a scelta hè fatta, per chì e cambiamenti entranu in vigore, cliccate nantu à u pulsante "OK" in fondo à a finestra.

Ora pudete adattà a cambiazione di a dimensione di e celle cù l'aiutu di e opzioni listate sopra, aduprendu l'unità di misurazione selezionata.

Metudu 3: Rinnimazione automatica

Ma, videte, ùn hè micca sempre cunsuniente da sempre ridimensionare manualmente e cellule, adattendu per contenuti specifici. Fortunatamente, Excel dà a capacità di rallenteghja automaticamente l'elementi di foglia in quant'à a dimensione di i dati chì cuntene.

  1. Selezzi a cellula o gruppu, i dati in cui ùn basta micca in l'elementu di u fogliu chì li contene. In a tabulazione "Casa" cliccate nantu à u pulsante familiare "Format". In u menu chì si apre, sceglite l'opzione chì deve esse applicata à un oggiu specificu: "Selezzione automatica di l'altezza di a linea" o "Selezzione automatica di larghezza di colonna".
  2. Dopu chì u parametru specificatu hè statu applicatu, e dimensioni di e cellule cambieranu in quantu à e so cuntenutu, in a direzzione selezionata.

Lezione: Selezzione automatica di l'altezza di a riga in Excel

Comu pudete vede, pudete cambià a taglia di e cellule in parechji maneri. Pò esse divisi in dui grandi gruppi: trascinando i bordi è inserendu una dimensione numerica in un campu particulare. Inoltre, pudete sceglie a selezzione automatica di l'altezza o di a larghezza di righe è colonne.