MP3 Remix 3.810

I telefoni moderni è tablet basati nantu à Android, iOS, Windows Mobile anu l'occasione di mette una serratura nantu à elli da l'altri. Per sblocchje, avete bisognu di entrà un còdice PIN, un mudellu, una password, o attaccà un dighjunu à u scanner d'empronta digitale (solu pertinente per i nuovi mudelli). A sblocca l'opzione hè selezionata da l'utente in anticipu.

Opportunità di recuperu

U fabbricante di u telefunu è u sistema operativu hà fornitu a capacità di recuperà a password / u mudellu da u dispositivo senza perde di dati persunali nantu à sta. Hè vera, per certi mudelli, u prucessu di ripristinà l'accessu hè più cumplicatu chì nantu à l'altri, per via di design è / o funzioni di software.

Metudu 1: Aduprà u ligame particulare nantu à a schermata di blocco

In certi versioni di l'OS di Android o di a so modificazione da u fabbricante ci hè un link di testu speciale per tippu "Ripite l'accessu" o "Avete dimenticatu u password / u mudellu". Un tale link / pulsante ùn compare micca nantu à tutti i dispositivi, ma s'ellu hè, allora pò esse adupratu.

Tuttavia, vale a pena di ricordà chì, per recuperà, avete bisognu di accede à un account di e-mail à chì un account Google hè registratu (se parlemu di un telefuninu Android). Questu account hè creatu quandu ci hè a registrazione, chì accade quandu u smartphone hà primu accunsentu. In listessu tempu, un account Google esistente pò esse adupratu. Questu e-mail deve riceve istruzioni da u fabbricante per sbloccà u dispositivo.

L'istruzione in stu casu hè cusì:

  1. Accende u telefonu. A chjave in a serratura, truvà u pulsante o ligame "Ripite l'accessu" (pò esse chjamatu dinò "Avete dimenticatu u password").
  2. Un campu si aprirà induve avete bisognu à scrive l'indirizzu di e-mail à a quale avete legatu in precedenza u vostru contu à u Google Play Market. A volte, oltre à l'indirizzu di posta elettronica, u telefuninu pò dumandà una risposta à qualchì domanda di sicurezza chì inserisci quandu u primu accessu hà. In certi casi, a risposta hè basta per sbloccà u smartphone, ma hè piuttostu una eccezione.
  3. Una e-mail sarà inviata à a vostra posta per ricuperà l'accessu in più. Usate lu. Pò vene dopu à pochi minuti, o parechje ore (qualchì ghjornu anchi).

Metudu 2: Cuntattate l'assistenza tecnica di u fabbricante

Questu metudu hè un pocu simile à u precedente, ma à u cuntrariu, pudete aduprà un altru email per contattà l'assistenza tecnica. Stu metudu hè appiccicabile in i casi in cui ùn avete micca un pulsante / link particulare nantu à a schermata di bluccamentu di a periferica, chì hè necessariu per restaurà l'accessu.

L'istruzzioni per cuntattà u supportu tecnicu sò i seguenti (discusu nantu à l'esempiu di u fabbricante Samsung):

  1. Andate à u situ ufficiale di u vostru produttore.
  2. Fate attenzione à a tab "Supportu". In u casu di u situ di Samsung, hè situatu in cima di u schermu. Nant'à u situ di l'altri pruduttori pò esse calatu.
  3. Sù u situ di Samsung, s'è spostate u cursore in "Supportu"poi un menu in più apparirà. Per cuntattà l'assistenza tecnica, devi selezziunate una "Truvà una soluzione" nant'à "Contatti". Più facili à travaglià cù a prima opzione.
  4. Vedite una pagina cù dui tabs - "Informazioni prufessiunali" è "Comunicazione cù supportu tecnicu". Per difettu, u primu hè aperto, è avete bisognu di sceglie a seconda.
  5. Avà avemu da sceglie a opzione di cumunicazione cù u supportu tecnicu. U modu più rapidu hè di chjamà i numeri pruposti, ma se ùn avete micca un telefonu da chì pudete fà una chiamata, allora utilizate metudi alternativi. Hè cunsigliatu di sceglie subitu l'opzione "Email", cum'è a variante Chatta u bot hè cunsideratu assai più cun voi, è poi dumandà una casella di e-mail per mandà istruzioni.
  6. Sì scegli "Email", allora vi verrà trasferitu in una nova pagina, induve hè necessariu specificà u tipu di quessa. In stu casu "Problema tecnicu".
  7. In a forma di cumunicazione, assicuratevi di inserite tutti i campi marcati cù un asteriscu rossu. Hè desiderabile di furnisce quant'è infurmazione pussibule, perchè hè bellu di riempe campi supplementari. In u missaghju per u supportu tecnicu, descrivite a situazione ind'un dettellu quantu pussibule.
  8. Attendere una risposta. Di solitu, vi daranu immediatamente istruzioni o raccomandazioni per ripristinà l'accessu, ma à volte si pò dumandà qualchì domanda.

Metudu 3: Utilizendu Utilità Spiciali

In stu casu, avete bisognu di un computer è un adattatore USB per u telefuninu, chì vene di solitu in cumunamentu cù un carregatore. Inoltre, questu metudu hè adatta à quasi tutti i telefoni intelligenti cù rari eccezioni.

L'istruzione sarà cunsiderata nantu à l'esempiu di ADB Run:

  1. Scaricate è installate l'utilità. U prucessu hè standard è consiste solu in i pulsanti. "Prossimu" è "Fatti".
  2. Tutta l'azione serà effettuata in "Linea di cumandamentu"tuttavia, per i cumandamenti à travaglià, avete bisognu di stallà ADB Run. Per fà quessa, aduprà a combinazione Win + R, è a finestra chì si vede, inseriscicmd.
  3. Ora scrive i cumpiuli seguenti cumu si vene quì (rispittendu tutti i tracce è i paragrafi):


    adb shell

    Cliccate Enter.

    cd /data/data/com.android.providers.settings/databases

    Cliccate Enter.

    sqlite3 settings.db

    Cliccate Enter.

    update system set value = 0 where name = "lock_pattern_autolock";

    Cliccate Enter.

    update system set value = 0 where name = "lockscreen.lockedoutpermanently";

    Cliccate Enter.

    .quit

    Cliccate Enter.

  4. Rinvià u telefonu. Quandu hè acceso, una finestra speciale apparecerà induve avete bisognu à inserisce una nova password chì sarà aduata più tardi.

Metudu 4: Cancellà e configurazione di l'utente

Stu metudu hè universale è adatta per tutti i mudelli di telefoni è tablet (travagliendu nantu à Android). Tuttavia, ci hè un inconveniente significativu - quandu ripresentate e impostazioni à l'impostazioni di a fabbrica in u 90% di i casi, tutti i vostri dati persunali nantu à u telefunu sò cancellati, perchè u metodo hè di megliu aduprà solu in i casi più estremi. A maiò parte di i dati ùn ponu micca esse recuperati, l'altra parte avete da esse abbastanza lunga per recuperà.

L'istruzione passo-passo per a maggior parte di i dispositivi hè cumprima:

  1. Scurdà u telefonu / tablet (per certi mudelli, stu passu pò esse saltatu).
  2. Oghji simultaneamente premete i pulsanti per l'alimentazione è u volumu in su / giù. A documentazione per u dispositiu deve esse scritta in dettaglio chì tippu di bottone site avete bisognu à presse, ma u più spessu hè u pulsante di aghjunghje di u volumu.
  3. Fighjallà finu chì u dispositiu vibra è si vede u logò di Android o fabricanti di dispositivi nantu à u schermu.
  4. Un menu simile à u BIOS in i ordinatori personali hè caricatule. U cuntrollu hè effettuatu usando i pulsanti di cambiamentu di u volumu (scorrimentu in su o nantu à u persunale) è u pulsante di abilitazione (incaricatu di selezzione dell'elemento / cunfermà l'azione). Trova e selezziunu u nome "Cancellazione di dati / reset di fabbrica". In diversi mudelli è versioni di u sistema operativu, u nomu pò cambià leggermente, ma u significatu rimarrà uguale.
  5. Ora selezziunate "Sì - cancellà tutti i dati di l'utente".
  6. Serà trasferitu à u menu primariu, induve ora avete bisognu di selezziunà l'elemento "Ripartisce u sistema ora". U dispositivo riavanu, tutti i vostri dati seranu cancellati, ma a password sarà sfrututa cun ella.

Eliminà a password, chì hè in telefonu, hè bellu pussibule per da sola. Tuttavia, se ùn sì micca sicuru chì pudete travaglià cù questu travagliu senza danneghju i dati nantu à u dispositiu, allora hè megliu per contattà un centru di servizii specializatu per aiutà, dove pudete ripresentà a parola d'ordine per un moderatamentu senza danneghje nisuna.