Modi per scullà e applicazioni da Facebook

Spessu, i studenti di casa sò invitati a fà u so arburu di famiglia, è ci sò solu persone chì sò interessate à stu. Grazie à l'usu di un software specificu, a creazione di un tale prughjettu vulia bè molto menu tempu di u trattatu hè fattu manualmente. In questu articulu vedemu GenoPro - un set pratettu di strumenti per fà un albero di famiglia.

Finestra principale

A zona di travagliu hè fatta in forma di una tavula in a cella, induve ci sò certi simboli per ogni persona. U canevu pò esse di tutte e dimensioni, dunque tuttu hè limitatu solu per a dispunibilità di dati à aduprà. In u fondu pudete vede altre tabs, vale à dì, u prugramma sustene u travagliu simultaneu cù parechji prughjetti.

Addu persona

L'utente pò designà un membru di a famiglia cum'è unu di i simbuli pruposti. Si cambianu in culore, a taglia è si spostanu intornu à a mappa. Aghjunghje si faci cliccando nantu à una di e etichette o in a barra di strumenti. Tutti i dati sò spazii in una finestra, ma in diverse tabulazioni. Tutti anu u so nomu è linee cù iscrizioni, induve hè necessariu entrà l'infurmazioni pertinenti.

Fate attenzione à a tab "Mostra"induve una cambiazione dettagliata di a vista di simbulu di a persona hè dispunibule. Ogni icona hà u so valore, chì si pò truvà ancu in sta finestra. Pudete cambià e a furmazione di u nomu, perchè in diversi paesi utilizanu una sequenza distinta o ùn usanu micca u nomu mediu.

Sì ci sò foto associate à sta persona, o imagini generali, ponu esse scaricate per mezu di a finestra di a persona aghjunta in a tabulazione attribuita per stu. Dopu avè aghjustatu a maghjina sarà in a lista, è a so forma di mimoria sarà visualizata à a destra. Ci sò e linee cù informazioni nantu à l'immagine chì avete bisognu à compie, sente a tale informazione presente.

Stregone per a creazione di a famiglia

Questa caratteristica aiuterà à creà prestu una rama in l'arburu, passendu menu tempu chè l'aggiunta di una persona individuale. Prima ci vole à inserite i dati nantu à u maritu è ​​a moglia, è allora sceglite i so figlioli. Dopu aghjunghjatu à a carta, l'edizione sarà dispunibule in ogni momentu, cusì lascia a linea in linea se ùn cunnosci micca l'infurmazioni necessarie.

Toolbar

A carta pò esse editata cum'è piacere. Questu hè fattu manualmente o aduprendu oggetti adatti. Ognunu di elli ha a so icona, chì descrive brevemente l'azione di sta funzione. Una attenzione particulare deve esse prestata à un gran numeru di capacità di gestione di l'arburu, da a struttura di a catena ghjustu, finendu cù u muvimentu di a posizione di e persone. S'ellu hè necessariu, pudete cambià u culore di a persona per designà i ligami cù altre persone o in un casu diversu.

Tavula di famiglia

Oltre à a carta, tutti i dati sò aghjunti à a tavula riservata per ciò, affinchì ci sia sempre un accessu rapidu à una relazione dettagliata nantu à ogni persona. A lista hè dispunibule per a messa in editazione, ordinamentu è stampà in ogni momentu. Questa caratteristica aiuterà quelli chì sò cresciuti à larga scala è chì hè guai prusu à circà e persone.

Cunsiglii per principianti

I sviluppatori anu avutu a cura di quiddi utenti chì prima avè scontruitu stu tipu di software, è purtatu qualchi semplici consigli di gestione di GenoPro per elli. U cunsigliu di più utile hè l'usu di tasti d'accessu, ponendu u prucessu di u travagliu più veloce. Purtroppu, ùn si pò micca configurà o vedi u listinu cumpletu, resta à esse cuntenutu solu cù e cunsiglii.

Mandà à stampà

Dopu à a preparazione di l'arburu, pò esse stampata in modo sicuru nantu à a stampatrice. U prugramma prevede questu è fornisce diverse funzioni. Per esempiu, pudete tuccà a scala di a mappa, stabilisce i margini è edità altre opzioni di stampa. Ci vole à avverà chì, sì cundive diverse carte sò state create, tutte saranu stampate per difettu, quessa, se hè necessariu solu un arburu, allora quessa deve esse specificata durante a configurazione.

Virtues

  • A presenza di a lingua russa;
  • Parechji strumenti per u travagliu;
  • Cunsigliu di u travagliu simultaneu cù più alberi.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • L'uttrenu ùn sò micca molto pratici.

GenoPro hè adatta per quiddi chì anu daveru sognu di ricreaghje u so propriu albero di famiglia, ma ùn l'audenu. L'espressioni da i sviluppatori aiutanu à sfrutterà rapidamente tutti i dati necessarii è ùn mancanu nunda, è a mudificazione libera di a carta aiutera à fà l'arburu esattamente cum'è voi l'aghjuli.

Scaricate e versione di prova di GenoPro

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Tree di a Vita Programmi per creà un arburu genealogicu RootsMagic Essentials Gramps

Share l'articolo in reti sociali:
GenoPro - un prugramma per compilà un arburu genealogicu. Hà tuttu ciò chì pò esse necessariu per stu. U editing libaru di catene aiutanu à creà una mappa esattamente cum'è si vede.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: GenoPro
Costu: $ 50
Dimensioni: 6 MB
Lingua: russo
Versione: 3.0.1.0