Cumu installà Appx è AppxBundle in Windows 10

L'applicazione universale di Windows 10, quelli chì pudete scaricà da u magazinu o da fonti di terze parti, anu da l'estensione .Appx o .AppxBundle - micca cunnoscutu per a maggior parte di l'utenti. Forse per questa ragione, è ancu perchè, in Windows 10, l'installazione di applicazioni universali (UWP) micca da u magazinu hè pruibita per difettu, a quistione pò esse sulu cumu i stallà.

Questu tutorial hè per i principianti da spiegà in dettaglio cumu installà i prugrammi Appx è AppxBundle in Windows 10 (per i computer è i portatili) è chì sfumature devanu esse tenute in considerazione durante l'installazione.

Nota: Moltu spessu, a questione di cum'è installà Appx nasce da l'utenti chì avianu scaricatu l'applicazioni pagate di Windows 10 gratuitamente in siti di terze parti. Va rimarcatu chì e applicazioni scaricate da fonti non ufficiali ponu dinò una minaccia.

Installazione di l'Applicazioni Appx è AppxBundle

Per difettu, l'installazione di appi da Appx è AppxBundle da un non-store hè bloccata in Windows 10 per motivi di sicurezza (simule à bloccà applicazioni da fonti scunnisciute in Android, chì ti impedisce di stallà apk).

Quandu provate à stallà una tale applicazione, riceverete u missaghju "Per installà questa applicazione, accende u modu di scarica per e applicazioni non publicate in u menu Opzioni - Aggiorna è sicurezza - Per sviluppatori (codice d'errore 0x80073CFF).

Usendu u suggerimentu, fighjemu i seguenti passi:

  1. Andate à Start - Options (o premete i tasti Win + I) è aprite l'elemento "Update and Security."
  2. In a sezione "Per sviluppatori", selezziunate a vocazione "Applicazioni non pubblicate".
  3. Siamo d'accordu cù l'avvertimentu chì l'installazione è l'iniziale di e applicazioni fora di u Windows Store pò messu in pericolo la sicurezza di u vostru dispositivo è di dati personali.

Subitu dopu avè abilitu l'opzione di stallà applicazioni ùn sò micca da u magazinu, pudete installà Appx è AppxBundle semplicemente aprendu u schedariu è cliccendu nantu à u pulsante "Install".

Un altru metudu d'installazione chì pò ghjunghje praticu (dopu à permessu l'installazione di applicazioni non publicate):

  1. Eseguite PowerShell cum'è amministratore (pudete iniziate a digità PowerShell in a ricerca di a barra di task, cliccate puru nant'à u risultatu è selezziunate Esegui cum'è Amministratore (in Windows 10 1703, se ùn avete micca cambiatu u menu di cuntestu Start, pudete truvà cliccendu nantu à u cliccu giuvule di u mouse nantu à u principiu).
  2. Inserite u comando: add-appxpackage path_to_file_appx (o appxbundle) è preme Invescia.

Ulteriori informazioni

Se l'applicazione chì avete scaricatu ùn hè micca installata cù i metudi descritti, l'infurmazioni chì seguite ponu esse utili:

  • L'applicazioni Windows 8 è 8.1, Windows Phone pò avè l'estensione Appx, ma ùn esse installate in Windows 10 cum'è incompatibile. In listessu tempu, vari errori sò pussibuli, per esempiu, u missaghju chì "Chiede à u sviluppatore di un novu pacchetto di applicazione. U pacchettu ùn hè micca firmatu cù un certificatu fiduciale (0x80080100)" (ma questu errore ùn indica micca sempre l'incompatibilità).
  • Messaghju: Impussì aprite l'appi / appxbundle "Failed for a unknown unknown" file pò indicà chì u schedariu hè corrotto (o avete scaricatu qualcosa chì ùn hè micca una applicazione di Windows 10).
  • A volte, quandu semplicemente accende l'installazione di applicazioni non publicate ùn funziona micca, pudete attivà a manera di sviluppatore di Windows 10 è pruvate dinò.

Què hè quessa nantu à l'installazione di l'applicazione appx. S'ellu ci hè questioni o, invece, ci sò addizioni - sò dispiacenti à vede li in i commenti.