In u prucessu di travaglià cù u navigatore Mozilla Firefox, apri un gran numeru di tabulazioni, cambianendu tra noi, visitemu parechje risorse web simultaneamente. Oghje aghjunghjemu una veduta più fine cumu pudete salvà e tabulazioni aperte in Firefox.
Salvà e tabule in Firefox
Supponemu chì e tabulazioni chì avete aptu in u navigatore sò necessarie per ulteriore travagliu, è cusì ùn pudite micca lascialu chè si fermanu accidentalmente.
Stage 1: Avvi l'ultima sessione
Prima di tuttu, avete bisognu di stallà in a configurazione di u navigatore una funzione chì permetterà a prossima volta chì lanciate Mozilla Firefox per aprite micca a pagina iniziale, ma tabs chì sò stati lanciati l'ultima volta.
- Aprite "Impostazioni" attraversu u menu di navigatore.
- Esiste in a tabulazione "Basic"in a sezione "Quandu avete principiatu Firefox" selezziunu u parametru "Mostra e vitture è tabulazioni aperte l'ultima volta".
Stage 2: Pin Tabs
Da quì u puntu, quandu lanciate u novu navigatore, Firefox aprirà e stesse schede ch'elli sò state lanciate quandu u chjassu. Tuttavia, quandu lavorendu cun un gran numeru di tabulazioni, ci hè una possibilità chì e tabulazioni necessarie, chì ùn puderanu micca duvute perdere, saranu sempre chiuse per via di l'attenziazione di l'utente.
Per impedisce sta situazione, e tabulazioni impurtante ponu esse fissate in u navigatore Per fà quessa, fate un clic destro nantu à a tabulazione è in u menù contestuale visualizatu, cliccate "Pin tab".
A tabulazione ùn si cala di dimensioni, è un'icona cù una croce sparirà à dirittu, ciò chì li permetterà di chiudere. Sì ùn avete micca più bisognu di una tabulazione appiccicata, fate un clic destro è selezziunate l'elementu in u menu chì vene. "Unpin tab", dopu chì ella truverà a stessa forma. Quì si pò avvicinà immediatamente senza prima annullà.
Tali modi semplici vi permetteranu di ùn perde a vista di e tabulazioni di travagliu, affinchè in ogni momentu pudete contattà torna è cuntenenu.