Cumu nascondà a pagina VK

L'utenti di u Reta sociale VKontakte, chì sò assai preoccupati per a privacy di una pagina personale, chjamanu spessu cume si nascone u so profilu da l'altri stranieri. A maiò, quiddi chì dumandavanu tali domande ùn sanu micca chì l'amministrazione di VK.com hà fattu a cura di i so utilizatori in prupia, dendu à tuttu u serviziu per fà nascere a pagina, in u quadru di a funzionalità standard.

Nascondi pagina VKontakte

Prima di tuttu, hè da bisognu chì oghje ci sia un solu modu per fermà u vostru profilu VKontakte da i stranieri. In listessu tempu, sta listessa pò arricchisce sia persone chì sò venute da vari motori di ricerca, è detentori di conti in sta rete sociale.

Per piacè, avverate chì l'occultazione di u profilu personale VK.com si verifica à causa di a funzionalità di basa. Hè cusì, ùn ci hè bisognu di aduprà risorse, applicazioni di terzi, eccetera.

Ùn ci hè nò una manera di nascundà l'infurmazioni persunali cù prugramma di terze parti. Attenzione!

  1. Firmà u situ sociale Rete VK cù u vostru username è password.
  2. Aprite u menu di navigazione in menzu a parte superiore di a pagina, cliccate nantu à u vostru avatar.
  3. Truvà è andate à "Impostazioni".
  4. Avà avete bisognu di sceglie aduprendu da u blocu di rùgna di dirittu "Privacy".

Eccu i principali impegni di riservatezza di u vostru contu VKontakte. Modificendu assai dati, pudete chjude u vostru profilo.

Se vulete limità l'accessu à l'infurmazioni persunali per tutti l'utenti, cumpresi amichi, allora pudete esse interessatu à modi per eliminà è ghjustu u vostru contu.

  1. In a scatula di l'impostazioni "A meia pagina" avete bisognu di definisce u valore in ogni locu "Solu amichi".
  2. L'eccezione à sta regula pò esse oghji elementi, cum'è in l'esempiu, a seconda di e vostre preferenze personali.

  3. Scorri giù à a sezione "Entrate per pagina" è stabilisce u valore in ogni locu "Solu amichi".
  4. Dopu, avete bisognu di edità u blocu "Cuntattami". In stu casu, tuttu dipende solu da u livellu di privacy chì desiderate.
  5. In a ultima sezione di configurazione "Altru", puntu oppositu "Chi pò vede a mo pagina in Internet?"valore stabilitu "Solu à l'utenti di VKontakte".
  6. Queste impostazioni ùn necessitanu micca di salvà manualmente - tuttu accade in modalità automatica.

Dopu à a fine di i passi sopra ripusuti, pudete verificà a fiducia di u livellu espositu di privacy. Per fà ciò, avete ancu bisognu di una funzionalità standard di VK.com.

  1. Senza usciri di l'impostazioni, à u fondu, truvate l'iscrizzione "vede cumu altri utenti videnu a vostra pagina" è cliccate nantu à ellu.
  2. Ci sarà un redirect automaticu à l'interfaccia di valutazione di a privacy.
  3. Vicinu à l'iscrizzione "Allora a vostra pagina vede" setatu u valore "Stranger User"per vede ciò chì vedenu appena stranieri.
  4. Quì pudete specificà u prufessu di una persona da a vostra lista di amici.
  5. O scrivite un ligame cù u profilo di assolutamente ogni utilizatore di u Reta sociale VKontakte.

Se queste impostazioni di privacy sò pienu soddisfatte, pudete passà à l'interfaccia VK standard cù u bottinu "Torna à Impostazioni" o cliccendu nantu à ogni altra sezione di u menu principale è cunfirmà a transizione.

Cum'è quellu metudiu di nascondà u prufilu personale di Cv face di a funziunità standard, ùn pudete micca preoccupà per i possibili errori in futuro. A pratica, per esempiu di assai migliaia d'utenti soddisfatti, mostra chì u metudu hè perfettu.

Vi auguriamo a bona fortuna per aduprà i risultati desiderati!