Aperate i file tmp

TMP (temporaneu) sò file temporanei chì creanu tipi di prugrammi cumplettamente diversi: trasformatori di testu è tavule, navigatori, sistema operativu, etc. Nantu à a maggior parte di i casi, questi oggetti sò automaticamente cancellati dopu salvu i risultati di u travagliu è fermendu l'applicazione. A eccezione hè a cache di u navigatore (si cancella cum'è u volumu specificatu hè pienu), è i file chì restanu da u cumplimentu erratu di i prugrammi.

Cumu aprite TMP?

I schedari cù u extensione TMP apru in u prugramma in chì sò stati creati. Ùn sapete esattamente ciò finu finu chì ùn pruvate micca l'apertura di un oggettu, ma pudete installà l'applicazione desiderata da certi funzioni addizionali: u nomu di file, a cartella in cui hè situata.

Metudu 1: Vede i Documenti

Quandu travaglianu in u prugramma Word, questu applicazione, per difettu, salva una copia di backup di un documentu cù una estensione TMP dopu un certu tempu. Quandu u travagliu in l'applicazione hè finitu, questu oggettu tempuraneu hè automaticamente annullatu. Ma, sì u travagliu hè statu cumpletamente erratu (per esempiu, una mancanza di energia), allora u schedariu temporaneu rimane. Cun duie, puete restituite u documentu.

Scaricate Microsoft Word

  1. Per difettu, a TMV di WordVP hè in a stessa cartella cum'è l'ultima versione salvata di u documentu à a quale si basa. Se suspetti chì un oggettu cù una estensione TMP sia un pruduttu di Microsoft Word, pudete aprirli cun a manipolazione seguente. Fate un dopu cliccate nantu à u nomu cù u bottinu sinu di u mouse.
  2. Sarà lanciata una finestra di dialogo chì afferma chì ùn ci hè micca un prugramma assuciatu cù stu furmatu è cusì ci vole à truvà a rispettiva in Internet o pudete specificà i più da u listinu di l'applicazioni installate. Sceglite una opzione "Selezzione di un prugramma da a lista di prugrammi installati". Cliccate "OK".
  3. A finestra di selezzione di programma si apre. In a so parte centrali in a lista di prugrammi, cercate u nomu. "Microsoft Word". Se truvatu, metti in evidenza. Dopu, deselezziunate l'elemento "Usate u prugramma selezionatu per tutti i file di stu tipu". Questu hè à causa di u fattu chì micca tutti l'oggetti di TMP sò u pruduttu di l'attività di Ward. È dunque, in ogni casu, a decisione nantu à a scelta di l'applicazione deve esse presa separatamente. Dopu avè stabilitu, cliccate "OK".
  4. Se TMP era infatti un pruduttu di Word, allora hè prubabilmente apru in stu prugramma. Benchì, ci sò spessu casi cusì quellu objettu hè dannatu è ùn hà micca iniziate. Se u lussu di l'oggiu hè sempre un successu, pudete vede u so cuntenutu.
  5. Dopu, a decisione hè fatta sia per rimuovere l'oggettu cumunu affinu ch'ellu ùn occupi micca spaziu di discu in u computer, o salvà lu in un di i formati di Word. In questu ultimu casu, andate in tab "File".
  6. Cliccate dopu "Salvà cum'è".
  7. A finestra di salvataggio di u documentu inizia. Naviga finu à u cartulare induve volete conservarli (pudete lasciate a cartella predefinita). In u campu "Filename" Pudete cambià u so nome si quellu chì hè attualmente disponibile ùn hè micca sufficientemente informativo. In u campu "File Type" assicuratevi chì i valori corrispondenu à l'estenzioni DOC o DOCX. Dopu à l'applicazione di queste raccomandazioni, cliccate "Salvà".
  8. U documentu sarà salvatu in u furmatu selezionatu.

Ma hè possibile chì in a finestra di selezione di prugramma ùn truverete micca Microsoft Word. In stu casu, procedi cum'è seguitu.

  1. Cliccate "Revisione ...".
  2. A finestra s'hè aperta Cunduttrice in u cartulare di u discu in u quali sò situati i prugrammi installati. Andate in a cartula "Microsoft Office".
  3. In a prossima finestra, andate in u cartulare chì cuntene a parola in u so nome "Ufficiu". In più, u nomu cuntene u numeru di versione di a suite d'ufficiale installata nantu à u computer.
  4. Dopu, truvate è selezziunate l'oggiu cù u nomu "WINWORD"è poi premete "Apertu".
  5. Ora in a finestra di selezzione di prugramma u nomu "Microsoft Word" apparirà, ancu s'ellu ùn era ancu quì prima. Tutte l'azione ulteriore sò fatte secondu l'algitimu descrittu in a versione precedente di l'apertura di TMP in Word.

È possibile aprire TMP cù l'interfaccia di Word. Questu richiede spessu qualchì manipolazione di l'oggiu prima di aprirle in u prugramma. Questu hè per u fattu chì, in a maiò parti di i Vord TMPs, sò file nascosti è cusì per difettu ùn semplicemente ùn apparteranu micca in a finestra di apertura.

  1. Apertu in Esploratore u cartulare induve l'oggiu vulete in scena in u Verbu. Cliccate nantu à l'etichetta "Servizio" in a lista. Da a lista, selezziunu "Opzioni cartella ...".
  2. In a finestra, andate in a sezione "Vede". Mette un switch in u blocu "Cartelle è file nascosti" vicinu à u significatu "Mostra i cartelli, i cartelli è le unità nascoste" in fondo à a lista. Deseleziona l'opzione "Nascite i file di sistema protetti".
  3. Apparirà una finestra cù un attentu nantu à e conseguenze di questa azzione. Cliccate "Sì".
  4. Per applicà e modifiche, cliccate "OK" in a finestra di e opzioni di cartulare.
  5. In Explorer, l'oggetto nascitu hè cumparatu ora. Fate un clic destro su di essa è sceglite a lista "Pruprietà".
  6. In a finestra di pruprietà, andate in tab "Generale". Deseleziona l'opzione "Nascitu" è cliccate "OK". Dopu à quellu, se vulete, pudete tornà à a finestra di opzioni di cartella è setà a regolazione di quiddu precedente, cioè, assicuratevi chì l'oggetti nascosti ùn sò micca visualizzati.
  7. Sceglite Microsoft Word. Cliccate nantu à la scheda "File".
  8. Dopu avè muvutu cliccate nantu à "Apertu" in u pannello di sinistra.
  9. Hà lanciata una finestra per l'apertura di un documentu. Naviga versu u cartulare induve u file temporaneu hè situatu, selezziunu e cliccate "Apertu".
  10. TMP sarà lanciatu in Word. In u futuru, s'ellu quessa, pò esse salvatu in un formatu standard in base à l'algitimu chì hè statu presentatu in precedenza.

Aderendu à l'algitimu descrittu sopra, in Microsoft Excel, pudete aprire TMPs chì sò stati creati in Excel. Per ciò, vi duverete aduprà azzioni assolutamente identichi à quelli chì sò stati aduprati per fà una operazione simile in Word.

Metudu 2: Cache di Browser

Inoltre, cum'è accennatu sopra, alcuni navigatori conservanu certi cuntenuti in a so cache, in particulare images è video, in u formatu TMP. Inoltre, sti oggetti ponu esse aperti non solu in u navigatore stessa, ma ancu in u prugramma chì funziona cun stu cuntenutu. Per esempiu, se u navigatore hà salvatu una immagine TMP in a so cache, pò esse visualizata ancu cù l'aiutu di a maggior parte di spettatori di immagini. Vedemu cumu apri un oggiu TMP da a cache di navigatore cù l'esempiu di Opera.

Scaricate Opera gratuitamente

  1. Aprite u navigatore Opera. Per scopre da chì si trova a cache, cliccate "Menu"è dopu in a lista - "Circu u prugramma".
  2. A pagina aprà cumparisce l'infurmazioni principali nantu à u navigatore è induve e so basa di dati sò salvate. In blocu "Vie" in linea "Cache" selezziunate l'indirizzu presentatu, cliccate à dirittu destro nantu à a selezzione è selezziunate da u menù contestuale "Copia". Oppure usate a combinazione Ctrl + C.
  3. Vai à la barra di indirizzu di u navigatore, cliccate à dirizzione diritta in u menù contestuale, selezziunu "Incolla è andate" o aduprà Ctrl + Shift + V.
  4. Si va in u cartulare induve a cache hè situata in l'interfaccia di Opera. Naviga à una di e cartelle cache per truvà l'oggiu TMP. Se in una di e cartine ùn truvate micca tali oggetti, allora andate à a prossima.
  5. Se un oggettu cù un estendu TMP hè scopatu in una di e cartelle, cliccate nant'à u menù sinu.
  6. U schedariu aprirà in a finestra di navigatore.

Comu dighjà menzionatu, u cache di cache, s'ellu hè una foto, pò esse messu in opera cù u lugiziale per visualizà e immagini. Vedemu cumu fà ciò cù XnView.

  1. Fighjate XnView. Sequentially cliccate "File" è "Apertu ...".
  2. In a finestra attivata, andate in u cartulare di cache dove a TMP hè memorizzata. Dopu avè selezionatu l'oggiu, premete "Apertu".
  3. Un file di immagine temporanea hè aperta in XnView.

Metudu 3: Vede u Codice

Indipendentemente da chì prugramma cria un oggiu TMP, u so codice hexadecimal pò esse sempre guardatu cù un software universale per visualizà i file di vari formati. Considerà sta funzione nantu à l'esempiu di u Viewer di File.

Scaricate File Viewer

  1. Dopu avè principiatu u File Viewer, cliccate "File". Da a lista, selezziunu "Apertu ..." o aduprà Ctrl + O.
  2. In a finestra chì si apre, andate in u cartulare induve u file temporaneu hè situatu. Selezziunu, cliccate "Apertu".
  3. Poi, cum'è u prugramma ùn ricunnosce micca u cuntenutu di u schedariu, si propone di veda lu sia cum'è testu o cum'è codice hexadecimal. Per vede u codice, cliccate "Vede cum'è Hex".
  4. A finestra si aprirà cù u codu hexadecimal Hex dell'oggetto TMP.

Pudete lanciare TMP in u Viewer di i File trascinendu da Cunduttrice in a finestra di l'applicazione. Per fà quessa, selezziunu u oghjettu, u mumentu u bottinu sinu di u mouse è fate a procedura di trascinamentu.

Dopu, a finestra di selezzione di u modu di vista sarà lanciata, chì hè digià discusse in sopra. Deve fà operazioni simili.

Comu pudete vede, quandu avete bisognu di aprite un oggettu cù una estensione TMP, u compitu principale hè di determinà cù quale software hè statu creatu. È dopu da ciò hè bisognu di fà a procedura per l'apertura di un oggettu cù stu prugramma. Inoltre, hè possibile vede u còdice cù l'applicazione universale per visualizà i file.