Installà i driver per u firmware di Android

A cumincià u firmware di u dispositiu Android, primu avete bisognu di curà e prucedure preparatorie. Questu permetterà u prucessu di scrittura di i cumpunenti di software necessarii nantu à u dispositiu u più veloce è efficientemente pussibule, è permetterà dinò di evità l'errori chì trasformeranu a pratica in angoscia. Un di i passi più impurtanti per u travagliu cù u lugiziale di i dispositivi Android cù l'applicazioni specializate basate à Windows hè l'installazione di driver "firmware".

Preparazione di Android

Prima di cuminciare à stallà i cumpunenti di software in Windows, avete bisognu di preparà un dispositiu Android. In molti casi, per u firmware sò usati, almenu in parte o à un certu stadiu, e capacità di u Ponte di debug Android (ADB). Questu strumentu pò travaglià cù un dispositivu Android solu sù questu dopu hè attivatu Debugging USB. Quasi tutti i pruduttori di dispositivi è sviluppatori di varie variazioni di u sistema operativo Android inizialmente blocanu questa funzione per l'utenti. Hè, dopu à u primu lanciu di u dispositivo "Debugging USB" disattivatu per difettu. Accende modalità, seguendu u parcorsu.

  1. Prima ci vole à attivà l'elemento "Per sviluppatori" in u menù "Impostazioni". Per fà quessa, apri "Impostazioni" in Android, scorrite versu u fondu è cliccate nantu à l'elemento "Circu u dispositivo" (pò esse chjamatu "Circa a tavoletta", "Circa u telefunu", "Aiutu" etc.).
  2. Aperazione di u postu "Circu u dispositivo" u menù "Impostazioni"informendu nantu à i componenti di l'hardware è di u software di u dispositiu, truvamu l'iscrizzione: "Custru numeru". Per attivà l'elemento "Per sviluppatori" Hè necessariu cliccà nantu à sta inscrizione da 5 à 7 volte. Ogni pressa dopu un breve quantità di tempu. Continuate finu à chì u missaghju si veda "Sei diventatu un sviluppatore!".
  3. Dopu à a manipolazione di u menu di sopra "Impostazioni" un articulu chì manca prima vene "Per sviluppatori". Andate in stu menu, truvate l'elemento "Debugging USB" (pò esse chjamatu "Permette a debug USB" etc.). Vicinu à questu articulu ci hè necessariu un campu per l'impostazione di un segno di spezialità, o un interruttore, attivatu o stabilisce un marcatu. Quandu hè cunnessu à un dispositivo PC cù u inclusu "Debugging USB" A schermata di Android, una richiesta pò esse visualizata per permessa à l'ordinatore specificu di travaglià cù u dispositivo via ADB (3). Facemu permessu cù pressu u pulsante "OK" o "Permette".

Preparà Windows

In quantu à u sistema operativu di Windows, a so preparazione prima di l'iniziu di u prucedimentu di u firmware consiste in disattivà a verifica di a firma digitale di driver. Per eviteci possibili prublemi, hè necessariu effettuà e operazioni descritte in l'articolo:

Lezione: Soluzione di un problema di verifica di a firma digitale

Installà i driver per i dispositivi Android di marchi famosi

A prima cosa chì ci vole à fà per a ricerca di un driver per u firmware di Android hè di cuntattà u situ ufficiali di u produttore di dispositivi. In a maggior parte di i casi, pruduttori famosi dà a capacità di scaricà piloti sia in un pacchettu separatu, sia in un prugrammu privativu pensatu per servizii dispositivi di marca.

Per installà, se i schedari necessarii sò dispunibili nantu à u situ ufficiale di u fabbricante, hè basta à scaricà u installatore auto o l'installatore di u prugramma per servisce a marcia di i dispositivi Android, esegui u seguitu e l'invite in a finestra di l'applicazione.

I sviluppatori d'Android pigliu decisu di fà qualchì facilità per l'uterni à ricercà e pagine web destinate à scaricà i schedari richiesti per i dispositivi lampi. U situ web ufficiali di Android Studio Developer Toolkit ha una pagina chì cuntene una tavula chì rende più facile navigà versu u situ ufficiale di download di software di parechji marchi rinunziosi.

Scaricate i piloti di firmware di Android da u situ ufficiale.

I pruprietari di dispositivi fabbricati da marche rinunziate anu spessu un'altra occasione di stallà i componenti necessarii di un sistema chì parechje persone si scurdanu. Ciò hè un CD virtuale integratu in u sistema Android, cuntenendu tuttu u vostru bisognu.

Per aduprà sta soluzione, avete bisognu di cunnessu u dispositivo à a portu USB di u computer è in i parametri di cunnessione USB di Android, selezziunate l'element "CD-ROM integratu". Dopu avè cunnessu u dispositivu Android in questa modalità, apparisci una unità virtuale in Windows, chì cuntene, tra l'altro, i driver chì serve per u firmware.

Installà i driver ADB, Fastboot, Bootloader

In molti casi, per installà i componenti software chì fornenu accoppiamenti è interazione cù a macchina Windows in i modi ADB, Fastboot, Bootloader, hè abbastanza à ricorrerà à u pacchettu fornitu da i sviluppatori d'Android nant'à a pagina ufficiali di l'Auto Android Studio.

Scaricate i driver di ADB, Fastboot, Bootloader da u situ ufficiale

In casu chì quì sopra ùn funziunassi, fate casu à u situ di u produttore di l'apparecchiatura è scaricate u pacchettu di file da quì.

  1. Installazione di i driver ADB è Fastboot manualmente. Ripartemu u dispositiu in a modalità per a quale l'installazione di i componenti di software supplementari hè necessariu è cunnessa à u computer. Trova in "Manager di dispositivi" u nome di u dispositiu per chì i driver ùn sò micca installati, cliccate nantu à u so nome cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate l'elementu in u menù a tendi "Aggiorna i driver ...". In a finestra chì si apre, selezziunate l'elemento "Effettuate una ricerca nantu à stu computer".

    Poi "Sceglite da a lista di i già installati ..." - "Installu da u discu".

    Specificate u caminu per a situazione di u pacchettu scaricatu è disimballatu cù i file è selezziunà android_winusb.inf. Rassa solu à aspittà a chjave di e copie.

  2. Ci hè un altru, solu solitu efficace soluzione per installazione di software per i modi di funziunamentu specificu di dispositivi Android. Ciò hè un pacchetto di driver universali ADB cun installazione in modalità automatica per mezu di un'applicazione di i creaturi di a famosa squadra CWM Recovery - Сlockworkmod.

    Scaricate i Driver Universali ADB da u situ ufficiale.

    Dopu avè scaricatu u installatore, ghjustu scorreritu è ​​seguite i prompt in a finestra di l'applicazione di l'installatore.

  3. Per verificare l'installazione, avete bisognu di assicurà chì u dispositivo cunnessu hè correctamente visualizatu in "Manager di dispositivi".

    Pudete ancu mandà un cumandamentu à a console ADB.dispositivi adb. A risposta di u sistema quandu u dispositivo hè configuratu per parechje cù u PC hà da esse u numaru di serie di u dispositivo.

Installà i driver VCOM per i dispositivi Mediatek

I dispositivi basati nantu à a piattaforma MTK sò rimarchevuli chì in a maggior parte di i casi, u so firmware hè implementatu cù l'applicazione SP Flash Tool, è da quessa implica una preinstallazione. Preloader USB VCOM Driver.

Ci hè un installatore auto di piloti MTK. Inizialmente, pruvemu à risolve u prublema di accumpagnamentu cun ellu.

Scaricate MediaTek PreLoader USB VCOM Port cun installazione automatica

Avete ghjustu à scaricà u schedariu di stallazione è esegu. L'applicazione hè essenzialmente un script di console e tutte e azzioni per aghjunghje i componenti necessarii à u sistema sò effettuate automaticamente.

Se u metudatore di stallazione automatica ùn funziona micca, avete da installà MediaTek PreLoader USB VCOM Port manualmente. Per fà ciò, fate i passi chì seguite.

  1. Spegni u dispositiu cumpletamente, strappi è inserisci a batteria induve hè amovibile. Aprite "Manager di dispositivi" è cunnessu u dispositivo Android disabile à a porta USB di u computer. In certi casi, avete bisognu di cunnesse u dispositivo senza una batteria. Fighjulendu a lista di dispositivi in "Dispatcher". Per un breve tempu in a lista di i componenti hardware sò Dispositivo scunniscutuma hè un casu raru. U più spessu MediaTek PreLoader per chì vulete installà u driver hè visualizatu per qualchi secondi in a lista "Porti COM è LPT"marcatu cù un puntu esclamativo.
  2. Quandu un novu articulu apparisci nant'à a lista, hè bisognu di piglià un mumentu è avè u tempu di cliccà nantu à u nomu di a porta, indicatu da un puntu esclamativo, cù u tasto destro di u mouse. In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento "Pruprietà".
  3. In a finestra chì si apre, andate in tab "Driver" è cliccate nantu à u pulsante "Refresh ...".
  4. Sceglite a modalità "Ricercà i driver in stu computer".
  5. Arrivà a finestra cù u bottinu "Installazione da u discu ...", premete stu bottu è specifichi u caminu per a cartella chì contene u software scaricatu per u dispositivo. Aprite u inf-file currente.
  6. Dopu aghjunghjatu u schedariu, cliccate "Prossimu"

    è aspettendu a fine di u prucessu di stallazione.

  7. Dunque, avemu a cunvenzione chì ancu se tutte e sopra citate sò fate in modo correttu è i componenti necessarii di Windows sò installati, pudete verificà a dispunibilità di u dispositivo in u sistema solu cun da riconnessione à a porta USB. Permanentemente MediaTek PreLoader USB VCOM Port ùn hè micca visualizatu in "Manager di dispositivi"Si pò visualizà solu per un pocu tempu quandu u dispositivo hè spente, è dopu sparisce da a lista di porti COM.

Installazione di i driver per firmware Qualcomm

In un casu ginirali, quandu si faci a calchera di un dispositivo Android basatu annantu à a piattaforma hardware Qualcomm, ùn ci sò difficoltà particolari cù u PC. Sfortunatamente, Qualcomm ùn dà micca a capacità di scaricà software da u so propriu situ ufficiali, è vi propone di fighjà e risorse nantu à i siti di i fabbricanti OEM.

Per quasi tutti i dispositivi, hè ciò chì deve esse fattu. Per facilità è accelerà a ricerca di link à i produttori di dispositivi scarichi pagine, pudete aduprà una tavula compilata da i sviluppatori d'Android.

Oppure usate u ligame sottu è scaricate l'ultima versione di i Driver Driver Qualcomm cun installazione automatica.

Scaricate i Driver di Firmware di Qualcomm

  1. Avendu scaricatu l'applicazione QDLoader HS-USB Driver Setup, li lancia, cliccate u pulsante in a finestra principale "Prossimu".
  2. Poi seguite e istruzioni in u prugramma.
  3. Aspettate finu à chì una finestra perveru cun un missaghju nantu à a fine di u installatore è li chiuderu premendu u pulsante. "Finish".
  4. Pudete verificà l'installazione cunnessu u dispositivo in a modalità "Download" in u portu USB di u computer è l'apertura "Manager di dispositivi".

Pruduzione per accumpagnà i PC basati à Android in a piattaforma Intel

I dispositivi Android basati nantu à a piattaforma hardware hardware di Intel, è à i dispositivi cun altri processori ponu avè a urdinazione di utilità speciali, ponendu iniziendu i piloti ADB-, MTP-, PTP-, RNDIS-, CDC Serial-USB prima di iniziare i manipuli. - una condizione necessaria per a corretta attuazione di a prucedura.

A ricerca di i schedari necessarii per i dispositivi Android cù un prucessore Intel hè effettuata nantu à i siti di l'OEM. Per una ricerca più pratiziale di a pagina di download, pudete torna ad usà a tavula da sviluppatori d'Android, bè dispostu da elli in a pagina speciale di u situ ufficiale di u Studio Android.

Da dì chì, in a maggior parte di i casi, per stallà i componenti necessarii per a manipolazione di dispositivi alimentati da Intel in esecuzione Android, hè basta à cunvertà a soluzione offerta da u fabbricante di a piattaforma hardware.

Scaricate u Firmware Intel per u firmware Intel da u situ ufficiale

  1. Scaricate u pacchjettu d'installazione da u situ Intel, sfilate l'archive è esegui u installatore IntelAndroidDrvSetup.exe.

  2. Se l'applicazione trova i componenti installati, lascialu rimuovere l'ultimu premendu u pulsante "OK" in a scatula di dumanda. Questa pratica hè necessariu per evità cunflitti trà diverse versioni di i piloti.
  3. L'eliminazione hè eseguita automaticamente.

  4. Pè ulteriore travagliu hè necessariu per accettà i termini di l'accordu di licenza.

    e spinghja i componenti da installà - in u nostru casu - "Driver di USB per dispositivo Android Intel".

  5. Specifichi u parcorsu duve avete installatu u prugramma Intel, è premete u pulsante "Install". U prucessu di copia i file comincia, seguita da a barra di prugramma di a chjave
  6. Una volta finita a procedura, chiudite a finestra di stallatore cliccendu "Finish" è ripartite u PC.
  7. Per assicurà chì tutti i schedari necessarii sò copiati correttamente, cunnessu u dispositivo è verificate a giustizia di l'installazione in "Manager di dispositivi".

Cunsiglii di risoluzione di problemi

Cumu si pudete vede, l'installazione di i piloti per u firmware di Android ùn hè micca cum'è complicatu chì pò sembra. L'utente hà a più grande difficoltà di truvà in realtà u batch di giuvule. Tre cunsiglii semplici per evitazione di prublemi o per a riparazione di errori quandu si partenu andendu Android è Windows.

  1. Se ùn pudete micca truvà un cunduttore travagliu, pudete aduprà u metudu descrittu in l'articolo:
  2. Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

  3. Spessu, quandu installà i cumpunenti necessarii per u firmware di un dispositiu liberatu sottu una marca micca cunnisciuta, un prugramma speziale “DriverPack” salva a situazione. L'istruzzioni per travaglià cù questu applicazione, chì permettenu in parechji casi di aghjunghjendu cunsequenti i schedari necessarii in u sistema, sò presentate à u ligame:
  4. Leggi ancu: Cumu installà i driver in a soluzione DriverPack

  5. Un altru prublemu cumunu hè di stallà i driver di a versione sbagliata, è cum'è cumpunenti di sistema in conflittualità. Per evità una situazione sì, hè necessariu rimuovere i componenti hardware chì sò "inutili" in u sistema. Per facilità u prucessu di rivelazione è rimozione di dispositivi USB, aduprate u prugrammu USBDeview.

Scaricate USBDeview da u situ ufficiale

  • Scaricate l'archiu cù u prugramma, sfatichete i schedari in una cartulina separata è fate una corsa USBDeview.exe. Dopu avè principiatu u prugramma, un elencu di tutti i dispositivi USB chì anu mai cumandatu à un PC hè immediatamente osservatu.
  • A maggior parte di i casi, a lista hè abbastanza spaziosa. Sicondu a descrizzione, truvamu un dispositivu o parechji dispositivi chì ponu causà i prublemi, selezziunele cliccendu nantu à u bottinu sinu di u mouse. Per marcà parechji elementi in a lista, prememu a tonalità di a tastiera "Ctrl".
    Cliccate nantu à i nomi selezziunati cù u bottinu guru di u mouse è in u menu aperto selezziunate l'elemento "Elimina entrate selezionate".
  • Conferma l'eliminazione premendu u pulsante "Sì".
  • Una volta finita a procedura, pudete riavvià u PC è ripetite l'installazione di i componenti necessarii cù unu di i metudi descritti sopra.