Cumu creà un magazinu in linea VKontakte

In i sistemi operativi Windows, ci sò parechje snap-ins è politiche, chì sò un set di parametri per configurà i vari cumpi funzionale di u sistema operativo. À mezu à elli hè un primu chjamatu "Politica di sicurezza locale" è hè responsabile di a edizione di i meccanismi di difesa di Windows. In l'articolo d'ogni ghjornu, discutemu i componenti di u strumentu citati è discutemu u so impattu nantu à l'interazione cù u sistema.

Impostà "Politica di Sicurezza Locale" in Windows 10

Comu sapete dighjà da i paragrafi precedenti, a politica menzionata consiste in parechji componenti, ognunu chì hà riunitu per se stessi i parametri per regulà a sicurezza di u sistema operativo, l'utenti è e e reti durante u scambiu di dati. Sò logicissimu di dà u tempu à ogni sezione, cusì dunque cumincià una analisi dettagliata.

Iniziò "Politica di sicurezza locale" in unu di i quattru modi, ognunu sarà cusì utile per certi utenti. In u articulu nantu à u ligame chì seguite pudete familiarizzà cù ogni metudu è sceglite quello più adatto. Tuttavia, ci vogliu attirà l'attenzione à u fattu chì tutte e screenshot chì sò state oghje sò state fatte in a finestra d'utendu stessa, è micca in l'editor di e regule di gruppu locale, per chì cunsiderate e funzioni di e interfacce.

Leggi più: Posizione di a politica di sicurezza locale in Windows 10

Rettifiche di i conti

Cominciamo cù a prima categoria chjamata "Politiche di account". Ampliate u aprite a sezione. Politica di password. A destra, vedite una lista di parametri, ciascuna di i quali hè responsabile di limitazione o di esecuzione di azzioni. Per esempiu, in clausula "Durata minimale di password" vi indipendentemente specificà u numeru di caratteri, è in "Periodu minimale di password" - u numeru di ghjorni per bluccà u so cambiu.

Fate un dopu cliccate nantu à unu di i parametri per aprire una finestra separata cù e so proprietà. Di norma, esiste un numeru limitatu di pulsanti è di regolazioni. Per esempiu, in "Periodu minimale di password" solu solu u numeru di ghjorni.

In a tabulazione "Spiegazione" truvà una descrizione dettagliata di ogni parametru da i sviluppatori. Di solitu hè scrittu abbastanza largamente, ma a maiò parte di l'infurmazione hè inutile o ovvio, perciò pò esse omessa, ponendu in evidenzia solu i punti principali per ellu.

In a seconda cartula "Politica di bluccamentu di cunta" Ci sò trè politiche. Quì pudete piazzà l'ora finu chì u contatore di blocchi hè resettatu, a soglia di bloccaggio (u numeru d'errori di entrata di password) intru in u sistema è a durata di u blocchimentu di u profilu di l'utente. Cumu ogni parametru hè impostatu, avete già imparatu da l'infurmazioni sopra.

Politica locale

In a sezione "I politici lucali" raccolti parechji gruppi di parametri, divisi per directory. U primu hà un nome "Politica di Auditu". In maniera basta, l'auditazione hè una procedura per seguità l'azzioni di un utilizatore cù u so ulteriore entrata in l'eventi è u logu di sicurezza. A destra vede qualchi punti. U so nomi parla per se stessi, perchè si separavanu nantu à ognunu ùn hà nant'à sensu.

Se u valore hè impostatu "Nò auditu", e azzioni ùn saranu micca tracciate. In e proprietà ci sò duie scelte da scegliere - "Failure" è "Successo". Sbattite una di elli o sia à tempu per salvà l'azione successiva è interrotta.

In cartella "Assignmentu di i diritti di l'utenti" Impostazioni raccolte chì permettenu à i gruppi di utenti di accede à esegui certi processi, cume accede à un serviziu, a capacità di cunnessione à Internet, installà o rimuove i driver di dispositivo è molto più. Familiarisci cù tutti i punti è e so descrizzioni da solo, ùn ci hè nunda di complicatu.

In "Pruprietà" Vede una lista di gruppi di utenti chì sò permessi di fà una determinata azzione.

In una finestra separata, aghjuntate e gruppi d'utenti o solu certi conti da i computer locali. Tuttu u vostru bisognu di fà hè specificà u tipu di l'oggetto è a so posizione, è dopu à riavvià u computer, tutti i cambiamenti entreranu in vigore.

Sezione "Impostazioni di sicurezza" hè dedicatu à assicurà a sicurezza di e dui politiche precedenti. Hè cusì, pudete avà configurà un audit chì disabiliterà u sistema s'ellu hè impossibile aggiungere u registru di cumercitiu rispettiva à u log, o stabilisce un limite per u nùmmiru di tentativi di entrà una password. Ci hè più di trenta parametri qui. In modu convenzionale, ponu esse divisi in gruppi - audit, logon interattivu, cuntrollu di l'usu, accesso di rete, dispositivi è sicurezza di rete. In e proprietà sò permise di attivà o disattivà ciascuna di queste impostazioni.

Monitor di firewall di Windows Defender in Modu di sicurezza avanzata

"Monitor di Windows Defender Firewall in Modu di sicurezza avanzata" - una di e sette più difficiose "Politica di sicurezza locale". I sviluppatori anu tentatu di simplificà u prucedimentu di a cunfigurazione di e cunnessioni in entrata è in uscita da a creazione di l'assistente di configurazione, parechji utilizatori novizi anu sempre bisognu à tutti i voci, ma sti parametri sò raramente bisognu da un gruppu di utenti. Quì pudete creà regule per i prugrammi, i porti o e cunnessioni predefinite. Blocate o permette u cunnessione selezionendu a rete è u gruppu.

In sta sezione, u tipu di sicurezza di cunnessione hè determinatu - isolamentu, server-servitore, tunnel, o eccezione da l'autenticazione. Ùn hè micca sensu di fermà nantu à tutte e impostazioni, perchè hè utile solu per amministratori sperimentati, è sò capaci di assicurà di modu indipendente a fiducia di e cunnessioni in entrata è in uscita.

Rettifiche di u Gestore di Lista di Rete

Prestu attenzione à un annuariu separatu. "Politica di u Gestore di Lista di Rete". U numeru di paràmetri visualizatu quessa dipende da e connessioni Internet attivi è dispunibili. Per esempiu, articulu "Rete identificate" o "Identificazione di Rete" sempre sarà presente "Rete 1", "Rete 2" è cusì - dipende da l'implementazione di u vostru ambienti.

Nelle proprietà ponu specificà u nome di a rete, aghjunghje permessi per l'utenti, poni u so propria icona o piazzate u situ. Tuttu quessa hè dispunibule per ogni parametru è deve esse applicatu separatamente. Dopu avè fattu e cambiamenti, ùn vi scurdate di aduprà e di riavvià u computer per ch'elli abbia effetu. A volte, pudete dà bisognu à ripartite u router.

Politiche chjave publiche

Sezione utile "Politiche chjave publiche" Sarà solu per quelli chì aduprate computer in l'impresa, induve e chiavi publiche è i centri di spiegazione sò implicate per eseguì operazioni crittografiche o altre manipulazioni protette. Tuttu ciò permette à una flessibilità per monitorà e relazioni di fiducia tra dispositivi, dendu una rete stabile è sicura. I cambiamenti dipende da u putere attivu di u centru di avvocatura.

Politiche di Gestione di l'applicazione

In "Politiche di Gestione di l'applicazione" Strumentu hè situatu "AppLocker". Include una grande varietà di funzioni è impostazioni chì vi permettenu di adeguà u travagliu cù i prugrammi in u vostru PC. Per esempiu, permette di creà una regula chì restringe u lance di tutte e applicazioni, eccettu quelle specificate, o di definisce un limite per cambià di file da programmi, stabilendu argumenti individuali è eccezioni. Pudete avè una piena di informazioni nantu à l'instrumentu citatu in a documentazione ufficiale di Microsoft, tuttu hè scrittu quì in u modu più dettagliatu, cun una spiegazione di ogni articulu.

AppLocker in u sistema operativu Windows

Quale u menu? "Pruprietà", quì l'applicazione di regule hè configurata per e raccolte, per esempio, i file eseguibili, installatore di Windows, script è applicazioni packaged. Ogni valore pò esse applicatu, bypassendu altre restrizioni. "Politica di Sicurezza Locale.

Politiche di sicurezza IP in Computer Locale

Impostazioni in a sezione "Politiche di sicurezza IP in computer locale" anu un pocu di similità cù quelli chì sò dispunibuli in l'interfaccia web di u router, per esempiu l'inclusione di a crittografia di u trafficu o u so filtrazione. L'utente crea per ellu un numeru illimitatu di reguli per mezu di l'assassione creazione integrata specifica i metudi di crittografia quì, restrizioni à a trasmissione è a ricezione di u trafficu, è attiva u filtrazione per indirizzi IP (permettendu o rifiutendu cunnessione à a rete).

In u screenshot sottu, pudete vede un esempiu di unu di tali reguli di cumunicazione cun altri computer. Eccu una lista di filtri IP, a so azzione, i metudi di verifica, l'endpoint è u tippu di cunnessione. Tuttu ciò hè stabilitu manualmente da l'utente, basatu nantu à e so necessità di filtrà a trasmissione è à a ricezione di u trafficu da certi fonti.

Configurazione avanzata di una Politica di Auditu

In una di e parti precedenti di questu articulu avete dighjà avutu a cunnuscenza di i verifici è a so configurazione, parechji i parametri supplementari sò inclusi in una sezione separata. Quì si vede già una attività di revisione più vasta - creazione / finzione di processi, cambiamentu di u sistema di file, registro, politiche, gestione di gruppi di account di l'utente, applicazioni, è assai di più chì pudete familiarizà cù.

L'adjustamentu di e regule hè effettuatu in u listessu modu - vi basta à marcà "Successo", "Failure"per inizià a procedura di logging è logging di sicurezza.

Nantu à sta cunniscenza cù "Politica di sicurezza locale" in Windows 10 hè cumpleta. Comu pudete vede, quì ci sò assai di i parametri più utili chì vi permettenu di urganizà un bon sistema di prutezzione. Avvigliamo fermamente chì, prima di fà certi cambiamenti, studiate attentamente a descrizione di u parametru stessa per capisce u so principiu di travagliu. Modificà certi reguli dà à volte à gravi prublemi di l'OS, cusì fate tuttu cun cura.