Riparazione di Windows 7 bootloader

Se avete prublemi cù u lance di u sistema operativo è suppone chì a culpa hè u cumandimentu di u Windows dannegatu, quì vi truverete un modu per risolve u prublema manualmente.

U recuperu di u bootloader di Windows 7 pò esse necessariu (o almenu vale a pena di pruvà) in i casi seguenti: quandu si verifichiscenu errori, Bootmgr manca o Un discu nè sistema o l'errore di discu; Inoltre, se u computer hè fermatu in furmatu, è un missaghju chiede soldi appare ancu prima prima di avè Windows aghjuntu, restituendu u MBR (Master Boot Record) pò ancu aiutà. Se l'OS comincia a fà boot, ma fallisce, allora ùn hè micca u gestore di avvicinamentu è a soluzione hè di guardà quì: Windows 7 ùn principia.

Aviannu da un discu o un drive flash cù Windows 7 per a recuperazione

A prima cosa da fà hè di staccà da a distribuzione di Windows 7: pò esse un drive di discblu o discu di u boot. In listessu tempu, ùn deve micca esse u listinu discu duve era installatu u sistema operativo nantu à u computer: una qualsiasi di e versioni di Windows 7 serà adatta à ripristinà u gestore di avvallu (cioè, ùn hà micca quantule u Base massimu o u Base Home, per esempiu).

Dopu avè scaricatu è selezionu una lingua, in u schermu cù u bottinu "Install", cliccate nantu à u ligame "Ripristina sistema". Dopu, dopu a distribuzione usata, vi puderete dumandà abilizà e capacità di rete (micca richieste), rialisciate e lettere di unità (cume volete), è selezziunate una lingua.

U prossimu elementu hè a scelta di Windows 7, chì u scarpanu deve esse ripristinatu (prima chì ci sarà un breve periodu di ricerca di i sistemi operativi installati).

Dopu avè scegliatu un elencu di strumenti per ripristinà u sistema. Ci hè ancu una ripresa automatica di lancia, ma ùn funziona micca sempre. Ùn ùn diceraghju micca a ripresa automatica di u scaricatu è ùn ci hè nunda di spezialità da descrivere: cliccate è aspettate. Utilizzeremu a ripresa manuali di u carregatore di avvale di Windows 7 chì utilizza a linea di cumunicazione è u lancia.

Caricatore di avvio di recuperu (MBR) Windows 7 cù bootrec

A promptu di l'ordine, inserite u comando:

bootrec / fixmbr

Questu hè u cumandamentu chì sovrasce l'MBR di Windows 7 in a partizione di sistema di u discu dur. Tuttavia, questu ùn hè micca sempre abbastanza (per esempiu, in u casu di virus in l'MBR), è cusì, dopu à stu comando, tu usa solitu un altru chì scrive u novu settore di boot di Windows 7 in a partizione di sistema:

bootrec / fixboot

Eseguite i cumandamenti di fixboot è fixmbr per ripristinà u caricu boot

Dopu, pudete camminà a linea di cume, uscite da u prugramma di stallazione è scarica da u discu rigiu di u sistema - ora tuttu deve servà. Comu pudete vede, restaurazione di u bootloader di Windows hè abbastanza simpatica è, se avete stabilitu in modo chì questu hè u prublemu cù u computer, u restu hè una questione di pochi minuti.