Crea e editisce testu in Photoshop


Photoshop, malgradu un editor di raster, offre spazii abbastanza forti per creà è edità testi. Ùn micca Parola, naturalmente, ma per a cunniscenza di siti, biglietti d'affari, manifesti di publicità hè abbastanza.

In più di edità direttamente cuntenutu di testu, u prugramma ti permette di decorà fonti cù stili. Pudete aghjunghje ombre, bagliore, impressione, cumulo di gradiente è altri effetti à a fonte.

Lezione: Crea una inscrizzione ardente in Photoshop

In sta lezione, ampareremu cumu creà è edità cuntenutu testu in Photoshop.

Edizione di testu

In Photoshop ci hè un gruppu di strumenti per creà testi. Comu tutti i strumenti, hè situatu in u pane sinistro. U gruppu cuntene quattru strumenti: Testu Orizzontale, Testo Verticale, Maschera Orizzontale e Maschera Verticale.

Parlemu nantu à sti strumenti in più dettu.

Testo orizzontale è testu Verticale

Queste strade ti permettenu di creà etichette d'urighjina orizzontale è verticale, rispettivamente. In a palette di strati, un stratu di testu hè automaticamente creatu contenendu u cuntenutu correspondente. U principiu di u strumentu sarà analizzatu in a parte pratica di a lezione.

Maschera testu Orizzontale è Maschera Verticale di Testo

U sfruttamentu di sti strumenti creà una maschera rapida temporanea. U testu hè stampatu in a manera usuale, u culore ùn hè micca impurtante. In questo casu, u stratu di testu ùn hè micca creatu.

Dopu avè attivatu un stratu (cliccate nantu à un stratu), o selezziunu un altru strumentu, u prugramma crea una zona selezionata in forma di testu scrittu.

Questa selezzione pò esse aduprata cù scopi diversi: solu dipingli in un qualchì culore, o aduprateli per taglià u testu da un'immagine.

Blocchi di testu

Oltre à i testi lineari (una linea), Photoshop permette di creà blocchi di testu. A principale differenza hè chì u cuntenutu cuntenutu in un tale blocu ùn pò andà fora di i so limiti. Inoltre, u testu "extra" hè nascosto à a vista. I blocchi di testi sò sottumessi à scala è distorsione. Di più - in pratica.

Avemu parlatu di i principali strumenti di creazione di testu, andemu a l'impostazioni.

Impostazioni di u testu

U regolamentu di u testu hè fattu di duie manere: direttamente durante a edizione, quandu si puderete dà proprietà diverse à i caratteri individuali,

sia applicà a edizione è cambiate e pruprietà di u stratu di tuttu u testu.

L'editamentu hè appiicatu in i seguenti modi: premendu u bottinu cù u cuntrollu in u pannellu di paràmetri superiore,

Cliccando nantu à u stratu di testu mudificatu in a palette di strati,

o cù attivazione di qualunque strumentu. In stu casu, pudete editare u testu solu in a palette "Simbolu".

E impostazioni di u testu sò in dui posti: nantu à u pannellu di paràmetri superiore (quandu u strumentu hè attivatu "Text") è in palette "Paragrafo" è "Simbolu".

Parametri di u pannellu:

"Paragrafo" è "Simbolu":

I menu chjamati palette di dati "Finestra".

Andemu direttamente à l'impostazioni principali di u testu.

  1. Font.
    U fonti hè selezionatu in a lista di menu in menù situata nant'à u pannellu di paràmetri, o in a palette di impostazioni di simbulu. Nant'à vicinu hè un elencu chì cuntene serie di glifi di "pesi" diversi (grassu, corsu, corsu grassu, ecc.)

  2. Dimensione
    A dimensione pò ancu esse selezionata in u listessu rispettu. In più, i numeri in stu campu sò editable. U valore massimu predefinitu hè 1296 pixel.

  3. Colour
    U culore hè adattatu cliccendu nantu à u campu di culore è sceglie una tinta in a palette. Per difettu, u testu hè attribuitu un culore chì hè attualmente primariu.

  4. Lassificatu
    L'antialiasing determina cumu i pixel di l'estremu (limiti) di u fonti saranu visualizzati. Hè seleziatu individualmente, u parametru "Ùn vene micca" elimina tutti i anti-aliasing.

  5. Allineamentu
    U stabilimentu usuale, chì hè dispunibule in quasi tutti l'editor di testi. U testu pò esse allineatu à manca è à manca, centrale è in tutta a larghezza. A giustificazione di a larghezza hè disponibile solu per blocchi di testu.

Impostazioni di fonti addiziunali in a palette di Simbuli

In a palette "Simbolu" Ci sò impostazioni chì ùn sò micca dispunibili in a barra di opzioni.

  1. Stili di gliu.
    Quì pudete fà u font di grassu, corsu, rende tutti i caratteri minuscoli o maiusculi, creà un indice da u testu (per esempio, scrivite "duie quadrate"), sottumezzià o scorri u testu.

  2. Scala verticalmente è orizzontale.
    Queste impostazioni determinanu l'altezza è a larghezza di i caratteri, rispettivamente.

  3. Leading (distanza tra righe).
    U nomu parla per se stessa. L'impostazione definisce u sgughiu verticale trà e righe di testu.

  4. Tracking (distanza tra caratteri).
    Una cunfusione simile chì determina l'indentazione trà i caratteri di testu.

  5. Kerning
    Definisce i soffici tra i caratteri per migliorà l'apparenza è a leggibilità. Kerning hè destinatu à allineare a densità visuale di u testu.

  6. Lingua
    Quì pudete sceglie a lingua di u testu editatu per automatizà u trattenutu di sillabazione è l'urtoru

Pratica

1. String.
Per scrive u testu in una linea, ci vole à piglià l'utellu "Text" (orizzontale o verticale), cliccate nantu à a tela è stampate ciò chì avete bisognu. Chiavi ENTER face una transizione à una nova linea.

2. Blocco di testu.
Per creà un blocu di testu, ancu bisognu attivà l'utellu. "Text", cliccate nantu à a tela, è, senza liberà u bottinu di u mouse, stende u blocu.

A scala di u blocu hè effettuata cù marcatori situati in a parte inferiore di u cornice.

U blocu hè distorsu cù a chjave stritta CTRL. Hè difficiule di cunsiglii qualcosa quì, pruvate à interagisce cù diversi marcatori.

Per e dui opzioni hè supportatu da fà copie u copie di testu (copia-incolla).

Questu hè a fine di a lezione di edizione di testu in Photoshop. S'ellu hè necessariu per voi, à causa di circostanze, di travaglià cun testi spessu, allora studiate accuratamente sta lezione è pratica.