Cumu spegne l'iPhone se u sensore ùn funziona micca

Telegram ùn hè micca solu una applicazione per cumunicazione di testu è voce, ma dinò una ottima fonte di vari informazioni chì hè publicata è distribuita quì in canali. L'utenti di messageri attivi cunnosci bè ciò chì costituisce questu elementu, chì pò esse giustamente chjamatu un tipu di media, è chì certi pensanu à creà è sviluppanu a so propria fonte di cuntenutu. Oghje ci spieghjarete esattamente cumu creà un canale in Telegrams da sè.

Vedi ancu: Installu Telegram Messenger in Windows, Android, iOS

Crea u vostru canale in Telegram

Ùn ci hè nunda di difficiule in a creazione di u vostru propriu canale in Telegram, tanto più cusì pudete fà per un computer o un laptop in Windows, o nantu à un smartphone o tablet sottu à Android o iOS. Sì perchè u messaghju istantaneu chì tenemu in considerazione hè dispunibule da aduprà nantu à ognuna di sti piattaforme, in seguitu vi darà trè opzioni per risolve u prublema parlatu in u sughjettu di l'articulu.

Windows

Malgradu u fattu chì i messageri moderni istantanei sò in primu applicazioni mobili, quasi tutti, cum'è i Telegrammi, sò ancu presentati nantu à i PC. A creazione di un canale in l'ambiu di u sistema operativu di u desktop hè u seguitu:

Nota: L'istruzione chì seguita hè mostra in l'esempiu di Windows, ma si applica à Linux è macOS.

  1. Avendu aperto u Telegramma, andate in u so menù - per fà ciò, cliccate nantu à e tre barra orizzontale, chì si trovanu à l'iniziu di a linea di ricerca, direttamente sopra a finestra di chat.
  2. Selezzi un item Create Channel.
  3. In una scatena chì si vede, inserite u nome di u canale, pudete aghjunghje una descrizione è un avatar.

    Questu questu hè fattu cliccendu nantu à l'immagine di a fotocamera è seleziona u schedariu desideratu in u computer. Per fà quessa in a finestra chì si apre "Esploratore" vai à u cartulare cun una foto preparata in precedenza, selezziunela appughjendu nantu à u pulsante sinistro di u mouse è cliccate "Apertu". Queste azzioni ponu esse postu per dopu.

    S'ellu hè necessariu, l'avataru pò esse tagliatu cù Telegrammi cù l'utili incorporati, dopu chì avete da cliccà nantu à u pulsante "Salvà".
  4. Avendu specificatu l'infurmazioni di base nantu à u canale creatu, aghjunghjendu una maghjina, cliccate nantu à u bottinu "Crea".
  5. Dopu, avete bisognu di determinà se u canale sarà publicu o privatu, cusì, sì ancu altri utenti puderanu truvallu cù una ricerca o riunitevi solu cù invitu. In u campu sottu, u link di canale hè indicatu (si pò risponde à u vostru nickname o, per esempiu, u nome di a publicazione, u situ, s'ellu ci hè).
  6. Avendu stabilitu a dispunibilità di u canale è un link direttu versu, cliccate nantu à u bottinu "Salvà".

    Nota: Ci vole à avverà chì l'indirizzu di u canale in creazione deve esse unicu, chì ùn hè micca occupatu da altri utenti. Se crei un canale privatu, u ligame per l'invite à esse hè generatu automaticamente.

  7. In realtà, u canale hè statu creatu à a fine di u quattru passu, ma dopu salvatu infurmazioni addizionale (è assai impurtante) di quessa, pudete aghjunghje participanti. Questu pò esse fattu selezziunendu i utilizatori da a rubrica è / o a ricerca generale (per nomu o pseudonimu) in u messaggero, dopu chì avete da cliccà "Invita".
  8. Congratulazioni, u vostru propriu canale in Telegram fu creatu bè, a prima entrata in essa hè una foto (s'è aghjuntu à u terzu passu). Ora pudete creà è mandà u vostru primu postu, chì sarà immediatamente vistu da l'utenti invitati, s'ellu ci hè.
  9. Hè quant'ellu hè faciule per creà un canale in l'applicazione Telegram per Windows è l'altru sistema operativo di desktop. Moltu più difficiuli sarà u so supportu è a prumuzione constanti, ma questu hè un argumu per un articulu separatu. Avemu da passà à risolve un prublema simile in dispositivi mobili.

    Vede ancu: Canali di ricerca in Telegram in Windows, Android, iOS

Android

Simili à l'algitimu sopra descrittu di azzioni hè applicabile in casu d'usu da l'applicazione ufficiali di Telegram per Android, chì pò esse installatu in Google Play Store. In vista di alcune differenze in l'interfaccia è i cuntrollu, pritemu in più in dettu a procedura per a creazione di un canale in l'ambiente di stu sistema operativo mobile.

  1. Avendu lanciatu u Telegram, aprite u so menu principale. Per fà quessa, pudete tappà nantu à trè barre verticali sopra a lista di chat o scorri trà u schermu da sinistra à a destra.
  2. In a lista di opzioni dispunibule, selezziunate Create Channel.
  3. Leghje a breve descrizione di ciò chì i canali in u Telegram rapprisenta, allora cliccaci torna Create Channel.
  4. Dà un nome à u vostru futu zitellu, aghjuntu una descrizione (opzionale) è un avatar (preferibilmente, ma ùn necessariamente).

    Una immagine pò esse aghjunta in unu di i modi chì seguite:

    • Una foto di a camera;
    • Da a galleria;
    • Tramite una ricerca in Internet.

    Quandu sceglite a seconda opzione cù u gestore di file standard, andate in a cartella in u salvamentu interna o esterna di u dispositivo mobile induve u file graficu pertinente hè situatu, è tocca per assicurà a selezzione. Se hè necessariu, modificate cun l'utili messaggeri integrati, poi cliccate nantu à u bottu rotundu cù una spuntata.

  5. Dopu avè specificatu tutte e informazioni basiche nantu à u canale o quelli chì cunsiderà a priorità in questa fase, tocca a marcata in u angulu in dirittu superiore per creà u dirittu.
  6. Dopu, avete bisognu di determinà se u vostru canale sarà pubblicu o privatu (in u screenshot sottu, ci hè una descrizione dettagliata di entrambe le opzioni), è dinù indica u ligame chì pò esse adupratu tardu. Hè aghjuntu una altra infurmazione, cliccate nantu à a marcata.
  7. L'ultima tappa hè di aghjunghje membri. Per fà quessa, pudete accede micca solu à u cuntenutu di a rubrica, ma ancu una ricerca generale in a basa di u messaggero. Dopu avè annunziatu l'utenti desiderati, tocca dinò. In u futuru, pudete sempre invità i novi membri.
  8. Creaendu u vostru propriu canale in Telegram, pudete mandà a prima entrata in essa.

  9. Come dicemu in precedenza, u prucessu di creazione di un canale nantu à i dispositivi cun Android hè quasi uguale cum'è in i computer cun Windows, cusì, dopu à leghje i nostri istruzzioni, vi sicuramente ùn incontrarete micca i prublemi.

    Vede ancu: Iscriviti à i canali in Telegram in Windows, Android, iOS

iOS

A procedura per a creazione di u vostru propriu canale di l'utenti di Telegram per iOS ùn hè micca difficiule da implementà. L'organizazione pubblica in u messaggero hè effettuata nantu à u listinu algoritmu per tutte e piattaforme software, è cun l'iPhone / iPad hè u seguitu.

  1. Lanciate u Telegram di IOS è andate in a sezione "Chats". Dopu, tocca u pulsante "Scriviri un missaghju" sopra a lista di dialoghi nantu à a destra.
  2. In a lista di e possibili azzioni è cuntatti chì si apriranu, selezziunate Create Channel. A pagina di l'infurmazione, confermate a vostra intenzione d'organizà un publicu in u quadru di u messaggero, chì vi porta à u schermu di inserisce infurmazioni nantu à u canale creatu.
  3. Inserite i campi "Nome di u Canale" è "Description".
  4. Optional, aghjuntu un avatar publicu cliccendu nantu à u ligame "Caricà a foto di canale". Next, cliccate "Selezziunà una foto" è truvate a foto curretta in a Mediateca. (Pudete ancu aduprà una fotocamera di un dispositivo per assignà una immagine à un canale o) Ricerca in Rete).
  5. Avè finitu u progettu di u publicu è assicurendu chì i dati entrati sò verdi, tocca "Prossimu".
  6. Avà vi ci vogliono determinà u tipu di canale creatu - "Public" o "Privatu" - Questu hè l'ultima tappa di risolve u prublema da u titulu di l'articolo cù un dispositiu iOS. Siccome a scelta di u tippu di publicu in u messaggero hè incessimentu seriamente in u so funziunamentu in particulare, in particulare à u prucessu di recruiting di abbonati, in questu passu, vi ponite attenzione à l'indirizzu Internet chì sarà assignatu à u canale.
    • Quandu sceglite un tipu "Privatu" U link à u publicu, chì deve esse adupratu per invità abbonati in futuru, sarà generatu automaticamente è visualizatu in un campu particulare. Quì pudete fà copià immediatamente u tampone iOS, chjamà l'elemento di l'azione rispettu, cogliunà longu, o pudete fà senza copiare è basta toccà "Prossimu" in cima di u schermu.
    • Sì creatu "Public" u canale deve esse inventatu è u so nome deve esse inseritu in u campu chì avia dighjà u primu parte di u link à u futuru Publicu Telegram -t.me/. U sistema vi permetterà di andà à u passu chì seguite (u pulsante "Prossimu") solu dopu ch'ella hè pruposta cù un nome publicu currettu è gratuito.

  7. In realtà, u canale hè prontu è, si pò dì, funziona in Telegram per iOS. Rimane di publicà l'infurmazioni è di attirà abbonati. Prima di pudè accede à a capacità di aghjunghje cuntenutu à u publicu creatu, u messaggero offre à selezziunate i destinatari potenziali di l'infurmazione diffusata da a so propria rubrica. Sceglite a casella accanto à unu o più nomi in a lista chì si apre automaticamente dopu à l'elemento precedente hà compiatu a istruzzione, è cliccate nant'à "Prossimu" - I cuntatti scelti riceveranu un invitu per diventà abbonati di u vostru canale Telegram.

Conclusione

Sintendu, ponemu in mente chì a procedura per a creazione di un canale in u Telegram hè più semplice è intuitiva pussibule sii u dispositivu nantu à u quale u messaggero hè adupratu. Molte più difficili sò l'azione ulteriore - prumuzione, riempimentu di cuntenuti, supportu è, naturalmente, u sviluppu di i "media" creati. Speremu chì questu articulu sia statu utile per voi, dopu à a lettura, ùn ci hè più alcuna domanda. Altrimenti, pudete sempre messe in i commenti.