U warping di l'immagine hè un modu piuttostu cumunale di travaglià in Photoshop. A funzionalità di u prugramma include una varietà di opzioni per distorsione di l'oggetti - da u "appiccicazioni" semplici à a vista di una superficie di l'acqua o di fumà.
Hè impurtante capisce chì quandu si deformi a qualità di a maghjina pò esse degradata in modo significativu, vale per quessa di aduprà sti strumenti cun cura.
In sta lezione examemu diversi metodi di deformazione.
Deformazione di l'imagine
A deformazione di l'oggetti in Photoshop uttenzi parechji metodi. Listemu i principali.
- Funzione aghjuntu "Trasformazione Libertà" sottu à u nome "Warp";
- Puppet Warp. Sò un strumentu specificu, ma, nant'à u tempu, abbastanza interessante;
- Filtri di blocchi "Distorsione" u menu corrispondente;
- Plugin "Plastica".
Lezione: Funzione Libertà trasforma in Photoshop
In una lezzione, derisemu à una tale immagine preparata in precedenza:
Metudu 1: Warp
Come sopra, "Warp" hè un'aggiunzione à "Trasformazione Libertà"chì hè causatu da una cumminazione di hotkey CTRL + To da u menù U editing.
A funzione chì avemu bisognu hè in u menù contestuale chì si aprite dopu cliccatu cù u cliccava cun u attivu "Trasformazione Libertà".
"Warp" impone un quadru oggettu cù proprietà speciali.
Nant'à a rete, si vedenu parechji marcatori chì anu affettatu chì, pudete falsà a foto. Inoltre, tutti i nodi di griglia sò ancu funziunali, cumprendu segmenti delimitati da linee. Da sta u seguitu chì l'immagine pò esse deformata tirendu nantu à qualunque punto chì si trova in u cornice.
I parametri sò applicati in a manera solita - premendu ENTER.
Metudu 2: Puppet Warp
Si trova "Puppetta" in u listessu locu induve tutti i strumenti di trasformazione sò in u menù U editing.
U principiu di u funziunamentu hè di risolve certi punti di l'imagevule cù u speciale "pins", cù l'aiutu di unu di i quali faci a deformazione. I punti restanti rimanganu fissi.
I pins ponu esse messi in ogni locu, guidatu da i bisogni.
L'utunile hè interessante perchè cù u so aiutu pudete distorvi oggetti cù u cuntrollu massimu di u prucessu.
Metudu 3: Filtri di distorsione
I filtri in stu blocu sò destinati à deformà e immagini in diversi modi.
- Onda
Stu plugin permetterà di distorsu l'oggiu sia manualmente, sia à casu. Hè difficiule di cunsegnà qualcosa quì, postu chì e immagini di diverse forme si comportanu diversamente. Great per creà fumo è altri effetti simile.Lezione: Cumu fumà in Photoshop
- Distorsione
U filtru permette di simulà a convexità o a concavità di i piani. In certi casi, pò ghjunghje eliminà a distorsione di l'ochju di a fotocamera. - Zigzag
Zigzag crea u effettu di l'onda intersecate. Nantu à elementi dritti, justifica appena u so nome. - Curvatura.
Moltu simile à "Warp" strumentu, cù a sola differenza hè di avè belli pochi gradi di libertà. Cun duie, pudete creare rapidamente arci di linee rette.Lezione: Tratta un arcu in Photoshop
- Ripple.
Da u titulu hè chiaru chì u plugin crea una imitazione di ondulazioni d'acqua. Ci hè impostazioni per a dimensione di l'onda è a so frequenza.Lezione: Simula u riflessu in l'acqua in Photoshop
- U torsione.
Stu strumentu disturba un oggettu da a rotazione di pixel nantu à u so centru. In combinazione cù u filtru Radial Blur pò imità a rotazione, per esempiu, e roti.Lezione: Tecniche di sfocatura di base in Photoshop - Teoria è Pratica
- Sferization
L'azione di filtrazione inversa Distorsione.
Metudu 4: Plastica
Stu plugin hè un "deformer" universale di qualchi oggetti. E so possibilità sò infinite. Cù l'aiutu di "Plastica" Pudete fà quasi tutte e azzioni descritte sopra. Per sapè di più nantu à u filtru in a lezzione.
Lezione: Filtru "Plastica" in Photoshop
Quessi sò i modi per deformare e immagini in Photoshop. U più spessu aduprà a prima - funzione "Warp", ma in listessu tempu, altre opzioni ponu aiutà in una situazione specifica.
Praticate cù ogni tippu di distorsione per migliurà e vostre abilità in u nostru prugramma favurite.