RCF EnCoder / DeCoder 2.0


Tra l'attrezzatura di rete prodotta da ASUS, ci sò solu soluzioni primu è bè. U dispositiu ASUS RT-G32 appartene à l'ultima classe, di risurtatu chì dà a funzionalità minima necessaria: una cunnessione Internet cun quattru protocolli principali è via Wi-Fi, cunnessione WPS è un servitore DDNS. Impossibilmente, tutte queste opzioni necessitanu di esse configurate. Di seguito truverete una guida chì descrive e funzioni di configurazione di u router in questione.

Preparà un router per installà

A configurazione di u router ASUS RT-G32 deve iniziate dopu à alcune prucedure preparatorie, tra cui:

  1. Piazzamentu di u router in stanza. Ideale, a posizione di u dispositiu deve esse situata in mezu à a zona di travagliu Wi-Fi senza ostaculi di metanu vicinu. Fighjate ancu per fonti interferenze cume ricevitori Bluetooth o trasmittenti.
  2. Cunnesse l'alimentu à u router è cunnessa à u computer per a configurazione. Tuttu hè semplice - in u fondu di u dispositiu ci sò tutti i connettori necessarii, adatti firmati è indicati da u schema di culore. U cavallu di u fornitore deve esse inseritu in u portu WAN, u patchcord deve esse inseritu in e porti LAN di u router è di u computer.
  3. Preparà una scheda di rete. Quì, ancu, nunda di complicatu - basta chjamà a prupietà di a cunnessione Ethernet, è verificate u blocu "TCP / IPv4": tutti i parametri in sta sezione sò in una posizione "Automatic".

    Per di più: cunnessione à una rete locale in Windows 7

Avendu fattu queste procedure, procedi à a configurazione di u router.

Configurazione di ASUS RT-G32

I cambiamenti à i parametri di u router consideratu avianu da fà cù u configuratore web. Per usarli, aprite un navigatore adattu è inserite l'indirizzu192.168.1.1- Cunsultarà un missaghju chì i dati di autorizazione saranu richiesti per cuntinuà. Com'è un login è una fabbricante di password usa a parolaadmin, ma in certi variazioni regiunali a combinazione pò esse differente. Sì i dati standard ùn si basanu, fighjate un ochju à u fondu di u casu - tutte e informazioni sò messe nantu à l'adesiu annullatu quì.

Configurazione di a cunnessione Internet

A causa di u budget di u mudellu consideratu, l'utilità di a configurazione rapida presenta funzionalità scarse, per chì i parametri ch'ellu mette deve esse editatu manualmente. Per questa ragione, ometemu l'usu di una configurazione rapida è vi dirà cume di cunnessu u router à Internet aduprendu i protocolli di basa. U metudu di configurazione manuale hè dispunibule in a sezione. "Impostazioni avanzate"bloccà "WAN".

Quandu cunnessi u router per a prima volta, selezziunu "A pagina principale".

Fate attenzione! In cunfurmazione cù l'urdinazioni di l'utenti di ASUS RT-G32, a causa di una caratteristica di l'hardware fine, riduce significativamente a velocità di Internet aduprendu u protocollo PPTP, indifferente a configurazione, perchè ùn leghje micca questu tipu di cunnessione!

PPPoE

A cunnessione PPPoE in u router in questione hè configurata cumprima:

  1. Cliccate nantu à l'elemento "WAN"chì hè situatu in "Impostazioni avanzate". I parametri da fà sò in a tab "Connessione à l'Internet".
  2. U primu parametru hè "Connessione à Internet WAN", selezziunu in "PPPoE".
  3. Per aduprà u serviziu IPTV simultaneamente cun Internet, avete bisognu di selezzià i porti LAN à chì in futuro avete intenzione di cunnessu a console.
  4. A cunnessione PPPoE hè usata principalmente da u servore DHCP di l'operatore, chì hè per quessa tutti i indirizzi vene da u so latu - verificate "Sì" in le sezioni pertinenti.
  5. In opzioni "Configurazione di u Cuntu" scrivite a cumbinazione per a cumunicazione ricevuta da u fornitore. L'arresti restanti ùn sò micca cambiati, eccettu "MTU": certi operatori travaglia cun valore1472chì entranu.
  6. Avete bisognu di specificà u nomu di l'ospite - inserite ogni sequenza adatta di numeri è / o lettere latine. Salvà e modifiche cù u bottinu "Applicà".

L2TP

A cunnessione L2TP in u router ASUS RT-G32 hè configurata cù l'algiu algoritmu:

  1. Tab "Connessione à l'Internet" sceglite opzione "L2TP". A maiò parte di i prestatori di servizii chì travaglianu cù stu protocolu furniscenu dinò l'opzione IPTV, cusì ponu ponu u portu di cunnessione prefissu ancu.
  2. Di regula, ottenendu un indirizzu IP è DNS per stu tipu di cunnessione si faci automaticamente - si pò cambià a selezzione piazzata "Sì".

    Altrimenti, installa "No" è registra manettamente i parametri necessarii.
  3. In a prossima sezione, avete bisognu di inserisce dati di autorizzazione.
  4. Dopu, avete bisognu à scrive l'indirizzu o u nome di u servitore VPN di u fornitore di servizii Internet - pudete truvà u testu di u cuntrattu. Come per altri tipi di cunnessioni, scrivite u nomu di l'ospite (ricordati e lettere latinu), allora usate u pulsante "Applicà".

IP dinamica

Sempre più fornitori si passanu à una cunnessione IP dinamica, per chì u router in questione hè quasi u migliore per altre soluzioni di a sua classe. Per definisce stu tipu di cunnessione, fate u seguitu:

  1. In u menù "Tipu di cunnessione" sceglite "IP dinamica".
  2. Amparemu a ricezione automatica di l'indirizzu di u servore DNS.
  3. Scorri giù a pagina è in u campu "Indirizzu MAC" entremu u parametru rispettu di a scheda di rete usata. Poi stabilisci u nome di l'ospite in latinu è applica i parametri entrati.

Questu completa a configurazione di Internet è pudete procedere à configurà a rete senza filu.

Impostazioni Wi-Fi

La configurazione di Wi-Fi sul router di rete, chì cunsideremu oghje, hè basata nantu à l'algiu algoritmu:

  1. A configurazione senza filu si trova in "Rete senza filu" - di accede, aprite "Impostazioni avanzate".
  2. I parametri chì avemu bisognu sò situati in a tabulazione. "Generale". A prima cosa da inserisce hè u nome di u vostru Wi-Fi. Ti ricordu chì solu i caratteri latini sò adatti. Parameter "Nascite SSID" disattivatu per default, ùn hè micca bisognu di tuccà.
  3. Per una maghjine di sicurezza, si consiglia di definisce u metodo di autenticazione cum'è "WPA2-Personal": Questu hè a soluzione migliore per l'usu domesticu. U tipu di crittografia hè cunfirmatu per cambià in "AES".
  4. In u graficu WPA Pre-Shared Key Duvete inserire un password di cunnessione - almenu 8 caratteri in lettere inglese. Se ùn pudite micca pensà à una combinazione adatta, u nostru serviziu di generazione di password hè à u vostru serviziu.

    Per finalizà a configurazione, cliccate nantu à u pulsante. "Applicà".

Funzioni supplementari

Ci sò pochi caratteristiche avanzate di stu router. Di chisti, l'utente media serà interessatu à u filtrazione WPS è MAC di a rete wireless.

WPS

U router consideratu hà e capacità di WPS - una variante di cunnessione à una rete senza fili chì ùn necessite micca una password. Avemu analizatu in dettaglio i caratteri di sta funzione è i metudi di u so usu nantu à diversi router - leghje u materiale chì seguita.

Per sapè di più: Cosa hè WPS nant'à u router e cumu si usa

Filtra indirizzu MAC

Hè un router chì hà un filtru di indirizzu MAC solu per i dispositivi cunnessi à a rete Wi-Fi. Questa opzione hè utile, per esempiu, per i genitori chì vogliono limità l'accessu di i zitelli à l'Internet o per disconnessu utenza impurtante da a rete. Fighjate una veduta più vicinu à sta funzione.

  1. Aprite l'impostazioni avanzate, cliccate nantu à l'elemento. "Rete senza filu"poi andate à tab "Filtro MAC senza filu".
  2. Ci sò pochi impostazioni per sta caratteristica. U primu hè u modu di operazione. Posizione "Disabled" completamente spente u filtru, ma l'altri dui tecnicamente parlanu sò listini bianchi è neri. Per a lista bianca di indirizzi si scontra "Accetta" - a so attivazione permette à a cunnessione à i dispositivi Wi-Fi solu da a lista. Opzione "Rifiuta" attiva a lista nera - cusì significa chì l'indirizzi da a lista ùn puderanu micca cunnesse à a rete.
  3. U secondu parametru hè l'aggiunzione di indirizzi MAC. Hè facili da edità: inserite u valore desideratu in u campu è premete "Add".
  4. A terza impostazione hè a lista attuale di indirizzi. Ùn pudete micca editare, salvareli, per ognunu chì avete bisognu di selezzià a posizione desiderata è premete u pulsante "Elimina". Ùn vi scurdate di cliccare "Applicà"per salvà e cambiamenti apportati à i parametri.

E reste di e funzioni di u router saranu di interessu solu à i spicialisti.

Conclusione

Hè tuttu ciò chì vulemu parlà di configurazione di u router ASUS RT-G32. Se avete tutte e dumande, pudete dumandarle in i commenti sottu.