Multiline in AutoCAD

Comu sapete, i pruprietari di l'ordinatori persunali adupranu u sistema per conservà tutti i dati, sia pussibule o cummerciali. Hè per quessa chì a stretta maggioranza di e persone pò esse interessata à u sughjettu di crittografia di i dati, chì impone alcune restrizioni à l'accessu à i file da parte di persone non autorizzate.

Dopu in u corsu di u articulu rivelaremu e caratteristiche principali di i codifiche di dati, è dinò parlemu di prugrammi di u scopu speciale.

Criptografia di dati in computer

Prima di tutti, l'attenzione hè degna di tali dettaglii cum'è a relativa simplicità di u prucessu di prutezzione di dati nantu à un computer chì esegue diversi sistemi operativi. Quessa hè in granu prublema à i pussibuli inesperti, chì sò cundite di e conseguenze in forma di perdita di l'accessu à i dati.

A crittografia stessa hè di nascondere o muvendu dati impurtanti in una zona chì altre persone ùn ponu micca raggiungere. Di solitu, una cartulina speciale cun una password hè stata creata per questi scopi, chì servite da un magazzinamentu temporaneu o permanente.

Seguitate e dumandà per evite difficoltà di accesso più tardi.

Vede ancu: Cumu nascondà una cartella in Windows

In più di quelli di sopra, hè impurtante à fà una riservazione chì sia pussibule di criptografà dati cù parechji, spessu assai diversi da altri, i metandi. In questu casu, i metudi scelti sò abbastanza riflessi in u livellu di sicurezza di i dati è ponu necessariu di risorse supplementari, per esempiu l'usu di supporti ammenate. Alcuni metodi di crittografia di dati dipindenu directamente da a versione installata di u sistema operativu.

In questu articulu, vedemu u prucessu di codificà l'infurmazione nantu à un PC cù parechji prugrammi. Pudete vede a lista cumpleta di prugrammi, chì u so scopu principale hè di proteggere i dati persunali, grazie à un articulu nantu à u nostru situ. I prugrammi - u principale, ma micca l'unicu mezu di nascondere l'infurmazioni.

Per di più: Prugrammi per criptà cartelle è file.

Avendu trattatu cù a sfumate basica, pudete procedere à una analisi dettagliata di i metudi.

Metudu 1: Strumenti di sistema

In u principiu di a settima versione, u sistema operativu di Windows hè dotatu di default di funzionalità di prutezzione di dati, BDE. Grazie à sti strumenti, ogni utilizatore di l'OS pò dà una informazione abbastanza rapida è, ancu di più, persunalizabile.

Malu parlà ancu di l'usu di a crittografia nantu à l'esempiu di l'ottava versione di Windows. Attenti, cum'è ogni nova versione di u sistema, a funzionalità di basa hè aghjurnata.

Prima di tuttu, l'instrumentu principale di codifica chjamatu BitLocker deve esse attivatu. Tuttavia, di solitu hè attivatu prima chì u OS sia installatu nantu à u computer è pò causà difficoltà quandu siembra da u sistema.

Pudete aduprà u serviziu BitLocker in l'OS non inferiore a a versione prufessiunale.

Per cambià u statutu di BitLoker, devi usà una sezione particulare.

  1. Aprite u menu di avvicinamentu è aprite a finestra per quessa. "Pannello di cuntrollu".
  2. Scorri tutta a catena di sezioni à u fondu è selezziunate "Encryption di BitLocker Drive".
  3. In a zona principale di a finestra chì si apre, selezziunu u discu locale chì vulete codificà.
  4. Tuttu u discu locale pò esse crittatu, è ancu qualchi tipi di dispositivi USB connessi à u PC.

  5. Avendu decisu nantu à un discu, accantu à a so icona, cliccate nantu à u ligame. "Abilita BitLocker"
  6. Quandu pruvate à fà a prutezzione di dati nantu à u discu sistema, vi sarà prubabilmente cuncepisce un errore TPM.

Comu pudete intuvi, u modulu hardware di TPM hà a so partizione cù i parametri in u sistema operativu Windows.

  1. Espandi la finestra di ricerca di Windows cù a scelta di tasti di scelta rapida "Win + R".
  2. In u casu di testu "Apertu" inserite un comando speciale è cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. tpm.msc

  4. In a finestra di cuntrollu di TPM pudete avè una breve infurmazione nantu à u so operazione.

Se l'errore indichiatu ùn hè micca rimarcatu da voi, pudete saltà l'istruzione successiva nantu à l'impostazioni, passendu direttamente à u prucessu di crittografia.

Per sbarazzà di quest'errore, avete bisognu di fà una serie di azzioni addizionali in quantu à cambià a regula di gruppu locale di u computer. Immediatamente notate chì in casu di difficoltà impurtate è irrisolte, pudete rimborsà u sistema à un primu statu usando a funzionalità "Ripristinà sistema".

Vede ancu: Cumu riparazione di Windows OS

  1. Da u listessu modu cum'è si hè dettu prima, aprite a finestra di ricerca di sistema. Runcù a partitu di a tastiera "Win + R".
  2. Inserite un campu di testu speciale. "Apertu", ripetendu esattamente u cumandatu di ricerca da noi.
  3. gpedit.msc

    See also: Correction of the error "gpedit.msc not found"

  4. Dopu à aduprà u campu specificatu, usa u pulsante "OK" o chiave "Enter" annantu à a tastiera per inizià à l'elaborazione di u cumandamentu di u lancio di l'applicazione.

Se tuttu si hè fattu correttamente, vi truverete in a finestra "Editor di strategie di gruppu locale".

  1. In a lista principale di cartulari in u blocu "Configurazione di u computer" ampliate a sezione di figlioli "I mudelli amministrativi".
  2. In listessa seguita, ampliate u directory "Componenti di Windows".
  3. Da un listinu abbastanza spaziale di cartulari in a sezione aperta, truvate u articulu "Questa impostazione di regula permette di sceglie a Encryption di BitLocker Drive".
  4. Dopu avete bisognu di sceglie una cartella "Discu di u Sistema Operativu".
  5. In u spaziu di travagliu principale, situatu à a parte destra di u blocu cù u cartulare, cambia u modu di vista à "Standard".
  6. Questu vi permetterà di ricercà è di edità i parametri necessarii cù un pocu più convenienza.

  7. In a lista di documenti forniti, trova e aprite a sezione di autenticazione avanzata à l'iniziu.
  8. Pudete aprite a finestra di edizione, dopu cliccendu dopu sul LMB o cliccendu "Cambia" in u menu di rmb.
  9. In cima à a finestra aperta, truvate u blocu di cuntrollu di i parametri è mettite a selezzione à l'opposta di "Enabled".
  10. Per evità ancu e complicazioni, assicuratevi di spuntà a casella "Opzioni" à fiancu à l'elemento annantu à u screenshot.
  11. Dopu avè stabilitu i valori consigliati per a configurazione di e regule di gruppu, aduprà u pulsante "OK" in fondo à a finestra di travagliu.

Avendu fattu tuttu ciò chì si faci in cunfurmità cù a nostra normativa, ùn incontrarà più l'errore di u modulu di piattaforma TPM.

Perchè i cambiamenti entranu in vigore, un reboot ùn hè micca necessariu. Tuttavia, se qualcosa hè andatu malatessu, ripartite u sistema.

Oghji, avendu trattatu tutte e sfumate di preparazione, pudete procedere direttamente à a prutezzione di i dati nantu à u discu.

  1. Andate in a finestra di crittografia di i dati in cunfurmazione cù a prima istruzione in stu metudu.
  2. A finestra desiderata pò esse missu da a partizione di sistema. "U me computer"cliccendu nant'à u discu desideratu cù u cliccatu dirittu di u mouse è sceglie l'elemento "Abilita BitLocker".
  3. Dopo l'inizialisazione di u prucessu di crittografia, BitLoker verifica automaticamente a compatibilità di a configurazione di u vostru computer.

In u prossimu tappa, avete bisognu di sceglie una di e dui opzioni di crittografia.

  1. Optionalmente, pudete creà una password per accede à l'infurmazione futura.
  2. In u casu di una password, vi verrà richiestu di inserite ogni serie di caratteri pratiziale cù u rispettu di i requisiti di u sistema è cliccate nantu à a chjoma "Prossimu".
  3. Se avete una bona unità USB, selezziunate "Inserisci un Dispositu di Memoria Flash USB".
  4. Ùn vi scurdate di cunnessione di u vostru dispositivo USB à u vostru PC.

  5. Selezziunate a lista di i discu dispunibili, selezziunate u dispositivu chì avete bisognu è aduprà u pulsante "Salvà".

Qualunque sia u metodo di crittografia hè sceltu, vi truverete nantu à a pagina di creazione di l'archive cù una chjave.

  1. Specifichi u tippu più appropriatu per l'archiviazione di a vostra chiave d'accessu è cliccate nantu à u pulsante. "Prossimu".
  2. Utilizemu l'archiviazione di chjave in un drive flash.

  3. Selezziunu u metodo di criptografia di i dati nantu à un discu, guidatu da e raccomandazioni presenti di BitLoker.
  4. À l'ultima tappa, selezziunate a casella. "Run Run BitLocker System" è aduprà u pulsante "Continue".
  5. Ora in a finestra specifica cliccate nantu à u pulsante. Ora ripartisce, senza dimenticà di inserisce un drive flash cun una chiave di crittografia.

Da quì u puntu, u prucessu automaticu di codificà dati nantu à u discu selezionatu cumincerà, chì a tempu di cui dipende direttamente da a cunfigurazione di l'ordinatore è qualchi altri criteri.

  • Dopu un successu di u reiniziu, l'icona di u Serviziu di crittografia di dati apparirà nantu à a barra di applicazioni di Windows.
  • Dopu cliccatu nantu à sta icona, vi sarà presentatu una finestra cù l'abilità di andà à e impostazioni di BitLocker è mostrà l'infurmazioni nantu à u prucessu di crittografia.
  • Durante l'operazione, BitLoker crea una pesante pesanti nantu à u discu. Questu hè u più notevule in u casu di l'elaborazione di a partizione di sistema.

  • Durante a codificazione, pudete usà facilmente u discu elaboratu.
  • Quandu a procedura di sicurezza di l'infurmazione hè cumpleta, apparirà una notificazione.
  • Pudete rifiutà temporaneamente di prutezzione di l'unità aduprendu un articulu speciale in u pannellu di cuntrollu BitLocker.
  • L'efficienza di u sistema di prutezzione si riprende automaticamente dopu à spegnere o riavvià u vostru computer.

  • S'ellu hè necessariu, i cambiamenti ponu esse revisti à l'iniziu, aduprendu "Disable BitLocker" in u pannellu di cuntrollu.
  • Disattivà, oltre à speglià, ùn impone micca restrizioni per voi quandu lavate cù un PC.
  • La decifriatura potrebbe durà più chè di a codifica.

Nelle fasi successive di a codifica, u riavevere u sistema operativu ùn hè micca necessariu.

Arricurdatevi chì ora chì avete creatu una certa prutezzione per i vostri dati persunali, avete bisognu di aduprà in permanenza a vostra chiave d'accessu esistente. In particulare, questu riguarda u metudu chì utilizza un drive USB, in modo da ùn scuntrà micca cù difficoltà collaterali.

Vede ancu: Ùn aprite micca i cartulari in u vostru computer

Metudu 2: Software di terza parte

U secondu metudu in pattu in e modu pò esse effettivamente dividu in parechji sottumodi metodichi per via di l'esistenza di un gran numeru di prugrami diversi disignati specificamente per criptografà l'infurmazioni nantu à un computer. In stu casu, cume avemu dittatu à l'iniziu, avemu studiatu a maggior parte di u prugramma, è tuttu avete à fà hè di decisa nantu à l'applicazione.

Per piacè, avveremu chì certi prugrammi di alta qualità cadenu in una licenza pagata. Ma invece ci sò un numeru abbastanza grande di alternative.

U megliu, è qualchì impurtante, u software di crittografia più diffusa hè TrueCrypt. Cù stu software, pudete codificà facilmente vari tipi di informazioni à traversu a creazione di chiavi speciali.

Un altru prugrammu interessante hè R-Crypto, disignatu per codificà dati da parte di a creazione di contenitori. In tali blocchi, infurmazioni diverse ponu esse salvate, chì ponu esse gestite solu cù e chiavi di accesso.

L'ultimu software in st'articulu hè RCF EnCoder / DeCoder, creatu cù u scopu di codificà rapidamente i dati. U pesu sottu di u prugramma, a licenza libera, è a capacità di travaglià senza installazione ponu rende questu prugramma indispensabile per l'utente media di u PC interessatu à prutestà l'infurmazioni personali.

A differenza di a funzionalità BitLocker rivisita in precedenza, software di crittografia di dati di terze parti vi permette di codificare solu l'infurmazioni chì avete bisognu. In listessu tempu, a capacità di restringe l'accessu à u discu sanu esiste ancu, ma solu cù alcuni prugrammi, per esempiu, TrueCrypt.

Vede ancu: Programmi per cifra cartelle è file

Vogliu attirà a vostra attenzione à u fattu chì, cum'è in regula, ogni applicazione per codificà l'infurmazioni nantu à un computer hà u so algoritmu per e azzioni currette. In più, in certi casi, u lugiziale hà e restrizioni più strette à a tipa di file protetti.

In comparazione cù u listessu BitLoker, i prugrammi speciali ùn ponu micca dà nunda à difficoltà di l'accessu à i dati. Se tali difficoltà ghjunghjenu ancora, ti cunsiglii di familiarizzarti cun una panoramica di e possibilità di sfruttamentu di software di terze parti.

Vede ancu: Cumu rimuovere un prugramma disinstallatu

Conclusione

À a fine di questu articulu hè abbastanza impurtante menzionà a necessità di salvà a chjave d'accessu dopu à a crittografia. Perchè se sta chjave si perde, pudete perdere l'accessu à informazioni impurtanti o à u discu integrale.

Per evitare prublemi, usa solu dispositivi USB fiduciosi è seguite e raccomandazioni date in l'articolo.

Speremu chì avete ricevutu risposte à e dumande nantu à a codificazione, è hè a fine di u sughjettu di prutezzione di dati nantu à u PC.