Cumu cambiamentu di un oggettu in Photoshop


In a gamma di modelli di router di a corporazione taiwanese ASUS ci sò assai soluzioni da e diverse categorie di prezzi. U dispositiu cun numeru RT-N10 appartene à u segmentu inferiore di u router mid-range è hà a funzionalità di u prezzu di u corrispondente: velocità di cunnessione fino a 150 MB / s, supportu per e standard moderni di cunnessioni è di sicurezza, rete senza filu cù una zona di copertura per un grande appartamento o un picculu ufficiu, è cunnessioni di controllo di banda striscia è WPS. Tutte e opzioni citate saranu necessarie per esse persunalizate, è oghje avemu voglia di presentarvi i dettagli di a procedura di installazione.

Preparazione di l'età prima di messa

Prima di tutti, u router avrà bisognu da esse collegatu à l'alimentu, è dopu à u computer di destinazione cù chì a configurazione sarà effettuata. A preparazione avvene in seguitu à u schema chì seguita:

  1. Pone u router in un locu adeguatu in l'appartamentu. Quandu sceglite un locu, fate attenzione à e fonti più stretti di interferenze radio è di elementi metallichi - ponu cimentare a stabilità di u segnale Wi-Fi. Pruvate à installà u dispositiu in modo chì sia situatu in lu mezu di a zona di copertura.
  2. Connettu u router à a putenza, allora cunnessa è u computer cù un cavu LAN. U produttore hà resu più faciule per questu ultimu travagliu - tutti i porti sò firmati è marcati cù vari culori.
  3. Dopu avè una cunnessione bellu, cuntattate u vostru computer. Aprite e proprietà di cunnessione Ethernet è truvate a linea "TCP / IPv4" - Imposta lu per riceve l'indirizzi automaticamente.

    Per di più: cunnessione è configurazione di una rete locale in Windows 7

Dopu sti prucedure, pudete iniziate à definisce i parametri di u router.

Configurazione di ASUS RT-N10 Router

L'attrezzatura di rete hè in gran parte configurata cù una interfaccia web. L'accessu à u configuratore di u router in questu pò esse ottenutu aduprendu qualchì browser Internet adatto. Per fà quessa, aprite u prugramma, scrivite a barra di indirizzu192.168.1.1e premete enter. U sistema vi informarà chì vi sarà bisognu di inserì u vostru login è password. I dati di autorizazione sò a parolaadminchì deve esse inseritu in i campi vacanti. Tuttavia, in alcune versioni di u firmware, u username è a parola d'accessu pò differisce - a infurmazione di u vostru istanza specifica pò esse trovata nantu à un adesivu incollatu in u fondu di u dispositiu.

U dispositariu in cunsulazione pò esse configuratu sia cù l'aiutu di l'utilità di setup rapidu o manualmente attraversu a sezione di parametri avanzati. Hè impurtante notà chì u router di stu mudellu esiste in duie versioni - u vechju è u novu. Differiscono in apparenza è interfaccia di u configuratore.

Configurazione rapida

U modu più faciule, ma ùn hè sempre affidabile, hè di permette una configurazione rapida.

Attentu! Nantu à u vechju tipu di firmware, a modalità di configurazione rapida ùn funziona micca correttamente, perchè l'ultima descrizione di a prucedura riguarda a più nova versione di l'interfaccia web!

  1. Modu simplificatu dispunibule à u tocu di un bottinu. "Configurazione di Internet Rapidu" in cima di u menu di sinistra. U router offrirà dinò questa opzione, s'ellu ùn hà mai connessu cù u vostru computer.
  2. Per cuntinuà, cliccate "Vai".
  3. A pratica comincia cù un cambiu di cumbinazione per accede à l'interfaccia di gestione. Pensate à una combinazione adatta, intrada è cliccate. "Prossimu".
  4. U novu firmware determina u tipu di cunnessione. Se truvate l'opzione sbagliata, cambiata cù u bottinu "Tipu di l'Internet". Se l'algitimu hà fattu bè, cliccate nant'à "Prossimu".
  5. In a tappa attuale, avete da inserisce i dati nantu à u login è a password - u fornitore hè obbligatu à avè una informazione in materia. Inserite dui voci in i rigali adatti, poi cliccate "Prossimu" per cuntinuà u travagliu.
  6. In stu stadiu, hè necessariu inserisce u nome di a rete Wi-Fi è a password per cunnessu. Se avete difficoltà à fà una cumbinazione, pudete aduprà u nostru generatore di password. Inserite una nova cumbinazione di u codice è premete "Applicà".

U travagliu cù l'installazione rapida hè finitu.

Cambia manualmente di parametri

In certi casi, a modalità simplificata ùn basta micca: i parametri necessarii necessitanu esse cambiati manualmente. Pudete fà sta in a sezione "Impostazioni avanzate".

Dopu, guardemu per configurà u router per i tipi principali di cunnessione.

Per piacè fate attenzione: cume a posizione di i parametri sia identica per i dui tippi di interfacce web, utilizzeremo a versione antica di quessa per esempiu!

PPPoE

I più grandi prestatori (Ukrtelecom, Rostelecom), è dinò molti più chjucati utilizanu u protocollo di cunnessione PPPoE. U router consideratu per stu tipu di cunnessione hè configuratu da u metodo seguente.

  1. "Tipu di cunnessione" set "PPPoE". Sì avete acquistatu un serviziu di TV via cavu, indicate u portu à chì vene cunnessu u set-top box.
  2. Scopri l'indirizzu IP è u còdice di u servore DNS; setate automaticu - selezziunate a casella "Sì".
  3. In a sezione "Impostazioni di account" solu trè parametri bisognu à esse cambiati, u primu di cui hè "Login" è "Password". Inserite i dati di cunnessione à i servitori di u fornitore in i campi adatti - si pò furnisce li à voi.


    In linea "MTU" inserite u valore chì utilizza u vostru fornitore. Hè di regula, hè uguale a1472o1492, verificate u supportu tecnicu.

  4. A causa di a particularità di i router ASUS, dighjà intrà u nome di l'ospite di e lettere latine in u campu rispettu, chì si trova in u blocu. "Requirenti Speciali ...". Per finalizà a edizione, aduprà u pulsante "Applicà" è aspettate chì u router rinavuli.

Dopu à riavvià, u dispositiu deve furnì l'accessu à Internet.

L2TP

A cunnessione L2TP hè aduprata da Beeline (in a Federazione Russa), è assai da assai fornitori di vucessioni urbani in i paesi post-sovietici. Configurazione di un router per stu tipu hè faciule.

  1. Tipu di cunnessione stabilitu cum'è "L2TP". Per IPTV specificà dinò a cunnessione di portu di a console.
  2. Dopu u protocolu specificatu, l'indirizzu di u computer è a cunnessione cù u servore DNS hè stabilita automaticamente, da quistione di l'opzione "Sì".
  3. In righe "Login" è "Password" inserite i dati ricevuti da l'operatore.
  4. A parte più impurtante hè di inserisce l'indirizzu di u servitore VPN - deve esse stampatu in u campu "L2TP Server" impostazioni speciali. Inserite u nome di l'ospite in forma di nomi d'operatore in lettere inglese.
  5. Rimane à finisce di inserisce i parametri cù u bottinu "Applicà".

Se, dopu à un riavrugghiu, u router ùn puderà micca cunnesse à Internet, u più probabilmente avete inseritu u vostru login, password o indirizzu di u servitore incorrectamente - verificate attentamente sti parametri.

PPTP

I fornitori di servizii picculi spessu aduprà a tecnulugia PPTP quandu anu furnisce i servizii Internet à l'abbonati. L'inserimentu di u router consideratu per travaglià cun stu protocollo hè guasgiu cum'è quellu L2TP sopra citatu.

  1. Selezziunu "PPTP" da a lista "Tipu di cunnessione". A TV via cavu cù sta tecnulugia ùn funziona micca, dunque ùn tocchi micca à l'opzioni di assegnazione di portu.
  2. Parechji fornitori furniscenu i servizii à l'indirizzi statichi - se sì un clientu di unu di questi, allora verificate "No" in u blocu di e configurazione IP, allora registru manualmente i parametri necessarii. Se l'indirizzu IP hè dinamicu, lascià l'opzione predefinita, i servitori DNS devono esse registrati.
  3. Dopu, inserisci i dati di autorizazione in u blocu "Impostazioni di account". Ci puderà dighjà abilitare a crittografia - selezziunà l'opzione adatta da a lista Opzioni PPTP.
  4. L'ultimu e più impurtante dettagliu hè l'entrata di l'indirizzu di u servitore PPTP. Deve esse scrittu in a linea "PPTP / L2TP (VPN)". Piazzà u nome di l'ospite (ogni combinazione di lettere e numeri latini ne hà da), allora preme u pulsante "Applicà" per finisce di persunalizà.

Com'è u casu di L2TP, l'errore di cunnessione si pò più spessu à causa di login, password è / o indirizzu di u server di l'inserimentu in maniera malaria, cunsulta dunque attentamente i dati inseriti! Ci vole à avvisà chì a velocità di cumunicazione cun Internet via u protocollo PPTP in stu router hè un hardware chì hè limitu à 20 Mbps.

Configurazione di Wi-Fi

Configurazione di a configurazione di rete senza filu in tutti i router ASUS hè identica, perchè mostreremo sta manipolazione cù l'esempiu di u configuratore web aggiornatu.

  1. Aprite "Impostazioni avanzate" - "Rete senza filu".
  2. Assicuratevi di sì in a tabulazione "Generale"è truvà un parametru chjamatu "SSID". Hè u rispunsevuli di u nomu di a rete wireless, è l'opzione direttamente sottu hè per a so mostra. Specifichi ogni nome adatta (pudete usà solu numeri, lettere latinu è certi caratteri), è u parametru "Nascite SSID" lasciate in posizione "No".
  3. Dopu, truvate una lista chjamata "Metudu d'autenticazione". A più sicura opzione presentata hè "WPA2-Personal" - e selezziunu. Per questu tipu di verifica, solu una criptografia AES hè dispunibule - ùn funzionerà micca, cusì l'opzione "WPA Encryption" ùn pudete micca toccà.
  4. L'ultimu parametru chì avete bisognu di fà setene quì hè u password di cunnessione Wi-Fi. Digiate lu in a stringa WPA Pre-Shared Key. A chiave deve esse cuntene di almenu 8 caratteri in forma di lettere di l'alfabetu inglese, di numeri è di segni di puntuazione. Una volta finitu cù u password, cliccate "Applicà".

Dopu avè riavvutu u routeur, pruvate di cunnessione à a rete appena creata - se tutti i parametri sò introdotti correttamente, pudete aduprà Wai-Fay senza prublemi.

WPS

L'unica caratteristica addizionale di ASUS RT-N10, interessante per l'utente media, sarà a funzione WPS, chì pò esse decodificata cum'è "Configurazione prutetta di Wi-Fi". Permette di cunnesse à u router, bypassing u stadiu di entrata di password. Pudete leggere più nantu à WPS è i so dettagli d'usu in un articulu separatu.

Leggi più: chì hè WPS in u router

Conclusione

Un articulu nantu à a configurazione di u router ASUS RT-N10 hè andatu à a fine. Infine, rimarcu chì l'unica difficoltà chì l'utenti pò truvà quandu configurazione di questu dispositivu hè diverse opzioni di configuratore.