Fighhjemu l'ordine in AliExpress

Adobe Premiere Pro hè un strumentu pratiziu chì permette di fà diverse manipolazioni cù u video. Una di e so caratteristiche standard hè a correzione di u culore. Cù u so aiutu, pudete cambià i tinte di culore, a luminosità è a saturazione di tuttu u video o di e so sezioni particulare. Questu articulu vederà cume a correzione di culore hè applicata in Adobe Premiere Pro.

Scaricate Adobe Premiere Pro

Cume à fà una correzione di culore in Adobe Premiere Pro

Per cumincià, aghjunghje un novu prugettu è importa a video in elli, chì serà cambiatu. Trascinate finu à "Linea di tempu".

Sovrapposizione di l'effettu di Brightness & Contrast

In st'articulu applicheremu assai effetti. Push combinazione "Ctr + A"per aduprà a video. Andà à u pannellu "Effetti" è selezziunate l'effettu volatu. In u mo casu hè "Brightness & Contrast". Ajusta u luminosità è u cuntrastu. Trascina l'effettu selezionatu per a tab "Controllu di l'effetto".

Aprite e so opzioni, cliccendu nantu à l'icona speciale. Quì pudemu adattà separatamente a luminosità, per questa in u campu "Brightness" inserite valore. Ciò chì sarà dipende da u video. Entru intenzionalmente «100», per chì a differenza sia visibile. Se fate un clic nantu à l'icona grigia à fiancu à u nome di l'effettu, un campu di reclussioni supplementare apparirà cù u cursore.

Mi rimuoverà u luminosità un pocu per fà u video più realistu. Ora andate à u secondu parametru. "Contrast". Entru di novu «100» è vede chì ciò chì accadde ùn era micca solu bellu. Aghjunghje cume deve, cù i cursori.

Effetto Sovrapposizione Correttore di Colore Tri-Via

Ma sti parametri solu ùn sò micca abbastanza per a correzione di culore. Mi piacerebbe travaglià cun fiori, è cusì una volta "Effetti" e sceglite un altru effettu "Correttore di culore Tri-Way". Pudete sceglie un altru, ma mi piaciunu più.

Aghjunghendu questu effettuu vedete assai numerose impostazioni, ma ora ne aduprà "Difinizione di i tonalità tonalità". In u campu "Output" selezziunate u modu mischia "Tonal Range". A nostra maghjina hè stata spartita in trè spazii, in modo da putemu determinà induve qualchì tonu avemu situatu.

Verificate a casella "Mostra una vista spaccata". A nostra foto hè torna à a versione originale. Ora procedi à l'adjustamentu.

Si vedenu tri grandi cerchi di culore. Se vogliu cambià u culore di e tinte scure, allora uteru u primu cercu. Basta tirà u regolatore speciale in a direzzione di l'ombra desiderata. In cima di a scatula "Tonalità" avemu espositu a modalità addizionale. Aghju dettu "Midtones" (mezzoni).

Cusì, tutti i culori scuri di u mo video riceveranu un omu datu. Per esempiu, rossu.

Ora avemu travaglià cù i toni lucenti. Per ciò chì avemu bisognu di u terzu circà. Facemu u listessu, selezzione di i culori ottimali. In questo modu, i toni chiari di u vostru video pigghia in u ombu sceltu. Vedemu ciò chì avemu avutu in a fine. In u screenshot vedemu l'imagine originale.

E l'aghju fattu dopu a edizione.

Tutti l'altri effetti ponu esse curati per sperimentazione. Ci sò parechje in u prugramma. Inoltre, pudete installà vari plugins chì allarganu e funzioni standard di u prugramma.