Eliminate l'effettu di eco in Skype

Unu di i difetti più cumuni in u sughjettu in Skype, è in qualunque altro prugramma di telefonia IP, hè l'effettu di l'eco. Hè carattarizatu per u fattu chì l'urganu sente stessu per mezu di l'altoparlanti. Naturalmente, hè piuttostu cunveniente chì negoziate in sta manera. Figuremu cumu per eliminà u echo in u prugettu Skype.

A situazione di l'altoparlanti è di u microfunu

U mutivu più diffusa per a creazione di un effettu di eco in Skype hè a vicinanza di l'altoparlanti è di u microfunu sull'altra persona. Dunque, tuttu chè dite da l'altoparlanti raccoglie u microfunu di un altru abbonatu, è u manda via Skype torna à i vostri alturanti.

In questu casu, a sola manera di scansu hè di avvisà l'altra persona di spostà i parlanti da u microfunu, o di trasformarli. In ogni casu, a distanza trà elli deve avè almenu 20 cm. Ma a scelta ideale hè chì dui interlocutori aduprà un auricellu speciale, in particulare cuore. Ciò hè veramente soprattuttu per l'utenti di u notebook, chì, per motivi tecnichi, ùn ponu micca aumentà a distanza trà a sorgente di riceve è toccà u sonu senza cunnessione di accessori addiziunali.

Programmi sani

Inoltre, l'effettu di u echo hè pussibule in i vostri parlanti, se avete un prugramma di terza parte per cuntrullà u sonu. Sti prugrammi sò destinati à migliorà u sonu, ma aduprà l'impostazioni sbagliate ponu solu peggiu e cose. Allora, se avete una applicazione simile installata, tenta di disattivarla, o ricercà in a configurazione. Forse l'Echo Effect hè appena attivata.

Reinstallà i driver

Una di e principali opzioni perchè l'effettu di l'eco pò esse osservatu durante i discorsi di Skype hè di avè i driver standard di Windows per a scheda di sughjettu, invece di i driver originali di u so fabbricante. Per verificà stu, andate in u Pannello di cuntrollu cù u menu di Start.

Dopu, andate à a sezione "Sistema è Sicurezza".

È infine, spostà à a sottosezione "Manager di dispositivi".

Aprite a sezione "Suvuti, video è dispositivi di gioco". Selezziunate da a lista di dispositivi u nomu di a vostra scheda audio. Fate un clic nantu à u chè cù un bottinu destro di u mouse, è in u menu apparutu selezziunu u parametru "Proprietà".

Vai à la scheda di pruprietà "Driver".

Se u nome di u driver hè diversu da u nome di u fabbricante di a scheda di sughjettu, per esempiu, se u driver di Microsoft standard hè installatu, allora avete bisognu di rimuovere u driver à u gestore di dispositivi

Mutualu bisognu à installà u driver originale di u fabbricante di a carta di sona, chì pò esse scaricatu da u so situ ufficiale.

Come si vede, e cause principali di u echo in Skype ponu esse trè: a situazione sbagliata di u microfunu è di l'altoparlanti, l'installazione di applicazioni sonore di terze parti è i driver sbagliati. Hè cunsigliatu à cercà persunezioni per stu prublema in tale ordine.