Cume formattà un discu dur?

Ogni discu duru prima ch'ellu si veda almenu un file deve esse formatatu, senza ciò in alcun modu! In generale, u discu duru hè formattatu in molti casi: micca solu à u principiu quandu hè novu, ma dinò cumu quando si reinstalla l'OS, quandu avete bisognu di sguassà tutti i file da u discu, quandu volete cambià u sistema, etc.

In questu articulu mi vogliu mette in contu parechje di i metodi più frequenti per formattà un discu dur. Prima, una breve introduzione nantu à ciò chì hè formattazione è chì sistemi di file sò i più popolari oghje.

U cuntenutu

  • Alcune teoria
  • Formattà HDD in PartitionMagis
  • Formattà un discu duru cù Windows
    • Tramite "u mo computer"
    • Tramite u pannellu di cuntrollu di u discu
    • Usendu a linea di cumannu
  • Spartimenti è formattazione à l'installazione di Windows

Alcune teoria

Generale capisce a formattazione U prucedimentu di u partizionamentu di u discu duru durante a quale un certu sistema file (tabella) hè creatu. Incù l'aiutu di sta tavula logica, in futuro, tutte e informazioni da u quali dighjuneranu saranu scritte è lite da a superficie di u discu.

Sti tabulati ponu esse diffirenti, ciò chì hè cumpletu logicu, perchè l'infurmazione pò esse urdinata in diversi modi. Chì tavula avete dipende di file system.

Quandu formattate un discu, avete a specificà u sistema di file (richiesto). Oghje, i sistemi di file più famosi sò FAT 32 è NTFS. Ognunu hà e so caratteristiche. Per l'utente, forse, a cosa maiò hè chì FAT 32 ùn supporta micca i schedari più grandi di 4 GB. Per i filmu è i ghjochi moderni - questu ùn hè micca abbastanza, se installate Windows 7, Vista, 8 - formattate u discu in NTFS.

Domande frequenti

1) formattazione rapida è completa ... qualchì hè a differenza?

Cù sce in furmazione rapida, tuttu hè estremamente simplici: u computer pensa chì u discu sia pulitu è ​​crea una tavula. Hè fisicamente, i dati ùn sò micca partuti, ghjustu e parti di u discu nantu à i quali eranu scritte ùn sò più vissute per esse occupate da u sistema ... A propositu, parechji prugrammi per recuperà i file eliminati sò basati à stu.

Quandu u settore di u hard disk hè perfettamente formattatu, hè verificatu per blocchi danneggiati. Un furmatu pò durà un pezzu di ghjornu, soprattuttu se a dimensione di u discu duru ùn hè micca chjucu. Fisicamente, i dati da u discu duru ùn sò ancu cancellati.

2) Sì formatu spessu dannjendu per u HDD

Ùn ci hè nunda di male. Cù u stessu successu nantu à u sabotage si pò dì nantu à u record, lettura file.

3) Come eliminà fisicamente i file da u discu duru?

Trite - scrive altre informazioni. Ci hè ancu un software speciale chì elimina tutte e informazioni in modo chì ùn puderete micca esse ripristinate da alcuna utilità.

Formattà HDD in PartitionMagis

PartitionMagis hè un eccellente prugramma per travaglià cù dischi è partizioni. Pò ancu di fronte à e attività chì molte altre pruprietà ùn ponu micca fronte. Per esempiu, pò aumentà a partizione di u discu sistema C senza a furmazione è a perdita di dati!

U sfruttamentu di u prugramma hè assai semplice. Dopu avè principiatu, selezziunate puru u drive chì avete bisognu, cliccate nantu à ellu è selezziunate u comando Formatu. Dopu, u prugramma ti dumandarà di specificà u sistema di file, u nome di u discu, l'etichetta di u volume, in generale, nunda di complicatu. Ancu se certi termini ùn sò micca cunnisciuti, ponu esse lasciati per difettu selezionendu solu u sistema di file richiesto - NTFS.

Formattà un discu duru cù Windows

In u sistema operativu WIndows u discu duru pò esse formattatu in trè modi, almenu - sò i più cumuni.

Tramite "u mo computer"

Questa hè a via più faciule è a più famosa. Prima, andate à "u mo computer". Cliccate dopu nantu à a partizione desiderata di u discu duru o di l'unità flash o di qualchi altri dispositivi, cliccate puru u dirittu è selezziunate l'opzione "furmatu".

Dopu avete bisognu di specificà u sistema di file: NTFS, FAT, FAT32; veloce o cumpleta, dichiarà un'etichetta di u volumu. Dopu tutte e impostazioni cliccate nant'à Run. In realtà, eccu tuttu. Dopu à qualchi secondi o minuti, l'operazione sarà fatta è pudete cuminciare à travaglià cù u discu.

Tramite u pannellu di cuntrollu di u discu

Fighjate l'esempiu di Windows 7, 8. Andate à u "pannellu di cuntrollu" è inserite a parola "disc" in u menu di ricerca (a destra, in cima à a linea). Cercamu a rubrica "Amministrazione" è selezziunate l'elementu "Creazione è formattazione di partizioni di discu duru".

Dopu, avete bisognu di selezziunate u discu è selezziunate l'operazione desiderata, in u nostru casu, formattazione. Ulteriori specificà e impostazioni è cliccate execute.

Usendu a linea di cumannu

Per principianti, logicu, esegui sta linea di cumannu. U modu più faciule per fà ciò è da u menù di inizio. Per i utilizatori di Windows 8 (cun ​​"start-up"), lasciamule vene cù l'esempiu.

Andate in u schermu "start", allora in fondo à u schermu, fate un clic destro è selezziunate l'elemento "tutte le applicazioni".

Poi muvite a barra di scorrimentu da u fondu à a destra finu à u limite, i "prugrammi standard" sò appi. Avaranu un tale articulu "linea di cumannu".

Assumimimu chì avete entratu in a linea di cumannu. Ora scrite "formatu g:" induve "g" hè a lettera di u vostru discu chì deve esse formattata. Dopu, premete "Invescia". Siate assai attenti, chì Nisunu quì ùn vi dumandarà micca se vo vulete precisamente formattà a partizione di u discu ...

Spartimenti è formattazione à l'installazione di Windows

Quandu hè installatu Windows, hè assai praticilu di "spartite" immediatamente u discu duru nant'à partizioni, formattenduli immediatamente trà u caminu. Inoltre, per esempiu, a partizione di sistema di u discu chì avete installatu u sistema à un altru modu è ùn pò esse formattatu, solu cù l'aiutu di dischi di boot è di unità flash.

Materiali d'installazione utili:

- Un articulu nantu à cume si brusgi un discu di avviziu cù Windows.

- Questu articulu spiega cumu si brucia una immagine in una unità flash USB, cum'è l'installazione.

L'articulu vi aiuterà in Bios per mettere u boot da un CD o di un drive flash. In generale, cambiate a priorità in a carica.

In generale, quandu avete installatu Windows, quandu vi arrivate à u passu di partizizioni di u discu, avete a foto chì seguita:

Installate u OS di Windows.

Invece di "prossimu", cliccate nantu à e parole "configurazione di discu". Dopu, vedite i pulsanti per edità u HDD. Puderete spartiri u discu in 2-3 partizioni, furmatu in u sistema di file necessariu, è selezziunà a partizione in cui installate Windows.

Afterword

Malgradu i tanti modi di formattazione, ùn vi scurdate chì u discu pò esse informazioni preziosi. Hè assai più faciule prima di qualsiasi "prucedimentu seriu cù HDD" a copia di tuttu à altri media. Spessu, parechji utilizatori solu dopu ch'elli ghjunghjenu à i so sensi in un ghjornu o dui, cumincianu à scold si stessi per l'azzione prudente è precipitata ...

In ogni casu, finu chì ùn avete micca registratu nuvuli di dati nantu à u discu, in a maggior parte di i casi, u schedariu pò esse ripristinatu, è più avà principiate a prucedura di recuperu, più sarà a probabilità di successu.

Cunsiglii!