Se provate à spostà, rinominà o eliminà una cartella o un file, vedi un messaghju chì avete bisognu di permessu per effettuà sta operazione, "Richiesta permessa da l'amministratori per cambià stu file o cartella" (malgradu u fattu chì tu sia già un amministratore in in u computer), quì sottu ci hè un'istruzione passo-passo chì mostra cume dumandà questione a permissione di sguassà una cartella o di fà altre azzioni necessarie nantu à un elementu di sistema di file.
Vi annunziaghju in anticu chì, in parechji casi, un errore d'accessu à un file o cartulare, cù a necessità di dumandà permessu da "Amministratori", hè per u fattu chì state pruvà à cagioni un elementu impurtante di u sistema. Allora attenti è attenti. U manuale hè adeguatu per tutte l'ultime versione di l'OS - Windows 7, 8.1 è Windows 10.
Cume chiede permessu amministratore per sguassà una cartella o un schedariu
In fattu, ùn avemu micca bisognu di dumandà permessu per cambià o cancellà una cartella: invece, ne fà u utente "diventà u primu è decideru chì fate" cù u cartulare specificatu.
Questu hè fattu in duie passi - u primu: per diventà u pruprietariu di u cartulare o di u schedariu è u secondu di furnisce vene i diritti d'accessu necessarii (pieni).
Nota: à a fine di l'artìculu ci hè una istruzione video nantu à ciò chì fà per sguassà una cartella richiede richiesta permessu da "Amministratori" (per qualchì qualcosa si sparghje da u testu).
Cambia pruprietariu
Fate un clic destro nantu à a cartella o u file di prublemi, seleziona "Proprietà", e poi andate in "Sicurezza" scheda. In questa scheda, cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
Fate attenzione à l'elemento "Pruprietariu" in a cartella di l'impostazioni avanzate di sicurezza, ci sarà listatu "Amministratori". Cliccate nantu à u pulsante "Modifica".
In a prossima finestra (Select User o Group), cliccate "Avanzate".
Dopu, dopu, in a finestra chì si vede, cliccate nantu à u pulsante "Cerca", è poi truvate e mette in risaltu l'utente in i risultati di a ricerca è cliccate "Ok". In a prossima finestra hè basta à cliccà "OK".
Se cambiate u pruprietariu di u cartulare, anziché un schedariu separatu, allora hè ancu logicu cuntrullà l'oggetto "Sostitu u pruprietariu di sottocontenitori è oggetti" (cambia u proprietariu di e sottocartelle è di file).
Cliccate OK.
Impostazione di permessi per l'utente
Allora, avemu diventatu u pruprietariu, ma, prubabilmente, ùn pò esse sparvatu finu à noi: ùn avemu micca permessi permissioni. Ritornu à u cartulare "Proprietà" - "Sicurezza" è cliccate nantu à u pulsante "Avanzate".
Nota se u vostru utente hà una lista di Permessi Elements:
- In caso dimentu, cliccate nantu à u bottinu "Aghjunghje" sottu. In u campu di u sughjettu, cliccate nantu à "Sceglite un sughjettu" è in "Avanzate" - "Cerca" (cumu e cumu u proprietariu era cambiatu) truvemu u nostru utente. Avemu stabilitu per "Accessu Full". Nota ancu a "Sostitu tutte e voci di permessi di l'oggettu figghiu" in a parte inferiore di a finestra Avanzate di Parametti di Sicurezza. Applichi tutte le impostazioni fatte.
- S'ellu ci hè - selezziunu l'utente, cliccate nantu à u bottu "Modifica" è setate i diritti di accessu pieni. Verificate a casella "Sostitu tutti i registri di permessi di l'oggettu figghiu". Aghjunghje a regolazione.
Dopu, quandu sguete un cartulare, un messagiu chì l'accessu hè negatu è ùn avete micca bisognu di dumandà permesso da l'amministratori, è ancu cù altre azzioni cù u articulu.
Istruzione di video
Ebbè, l'insignamentu video promissu nantu à ciò chì fà se, quandu eliminà un file o cartella, Windows scrive chì hè negatu l'accessu è avete bisognu di dumandà permesso da l'amministratori.
Speru chì l'infurmazioni furnite aiutatu. S'ellu ùn hè micca u casu, aghju piacè risponderà à e vostre domande.