Apri Abbonamenti di YouTube

Un di i prugrammi di lettura in ghjochi unici hè ArtMoney. With it, pudete cambià u valore di variabili, chì hè, pudete avè a quantità necessariu di una certa risorsa. In stu prucessu, è risolve a funzionalità di u prugramma. Sapemu capì e so capacità.

Scaricate l'ultima versione di ArtMoney

Mettendu Artmoney

Prima di iniziate ad aduprà ArtMoney per i vostri scopi proprii, dite guardate e impostazioni, induve ci sò diverse opzioni utili chì ponu più faciule da leghje in u ghjocu.

Per aprite u menu di cunfigurazioni, bisogna cliccà nantu à u bottinu. "Impostazioni"poi una nova finestra si aprirà davanti à voi cù tutti i parametri pussibuli per a mudificazione di u prugramma.

Main

Un breve occhiata à e opzioni chì sò in a tab "Highlights":

  • Per tutte e finestre. Se ponite un controllo davanti à questu articulu, u prugramma sarà sempre visualizatu in a prima finestra, chì pò simplificà u prucessu di edizioni di e variabili in certi ghjochi.
  • Object. Ci hè dui modi di operazione in cui pudete aduprà ArtMoney. Questu hè un modu di prucessu o di file. U passatu tra i menu, sceglite ciò chì cambierà - u ghjocu (u prucessu) o i so file (rispettivamente, u modalità "File (s)").
  • Mostra i processi. Pudete sceglie da trè tippi di processi. Ma usa ghjustu a regolazione di difettu, cioè, "Prucessi visibili"dove a maiò parte di i ghjochi.
  • Lingua di l'interfaccia è manuale d'uso. In sti sezioni, avete una scelta di parechje lingue, unu di i quali mostra a prugramma è suggerimenti predefiniti per l'usu.
  • Tempo di rigenerazione. Stu valore indica quantu tempu i dati saranu sovrascritti. A tempu di gelu - u tempu dopu chì i dati gelati sò registati in a cellula di memoria.
  • Rappresentazione di u tuttu. Pudete inserisce numeri à tempu positivi è negativi. Sì l'opzione hè selezionata "Unsigned"Pò dì chì utilizerete solu numeri positivi, cioè senza u segnu di minus.
  • Folder Scan Setup. Questu mode hè dispunibule solu in a versione di u PRO chì avete bisognu di cumprà. In questu, pudete sceglie una cartella cum'è un oggettu, dopu chì pudete specificà i file chì u prugramma pò vede in ellu. Dopu à sta scelta, vi ve dite una opportunità di circà un valore specificu o testi in a cartella cù i schedari di ghjocu.

Ulteriori

In sta sezione, pudete persunalizà a visibilità di ArtMoney. Pudete purtà u prucessu, dopu chì ùn si pò visualizà micca in a lista di attivi, chì agisce in cunfurmità cù e windows, se sceglite "Nascondi e to Windows".

In questu menu, pudete configurà e funzioni di accessu di memoria, chì sò dispunibule solu in a versione Pro. Questu puderà aiutà à bypassà a prutezzione o in casu ArtMoney ùn pò aprite u prucessu.

Leggi ancu: Risoluzione di problemi: "ArtMoney ùn pò aprite u prucessu"

Ricercà

In sta sezione, pudete configurà i parametri di ricerca per vari variabili, edità i parametri di scansione di memoria. Pudete ancu decider s'arrestà u prucessu durante a ricerca, chì pò esse utule per i ghjochi in cui e risorse cambianu abbastanza dinamicamente. Poni dinò u tippu di scansione è tippu di rotazione.

Personale

Queste dati sò aduprate pè salvà e tabelle di dati. Adatta i parametri di sta scheda se volete spartà e vostru tavule cù u mondu.

Interfaccia

In sta sezione vi permette di cambià l'apparenza di u prugramma per voi. Hè dispunibile per a trasfurmazione di pelli di u prugramma, chì hè a so cuore di cumuna. Puderete aduprà quelli cum'è quelli preasentati, è altri più pò esse sempre scaricati da Internet. Pudete ancu personalizà u font, a so dimensione è i so colori.

Hotkeys

Una caratteristica assai utile s'è vo vulete usà u prugrammu spessu. Pudete personalizà i tasti d'accessu per te, chì accelereranu qualchi prucessi, cume ùn avete micca bisognu à cercà i pulsanti in u prugramma, hè ghjustu à preme una certa combinazione di tasti.

Cambia u valore di e variabili

Se vulete cambià a quantità di risorse, punti, vite è l'altru, allora avete bisognu di riferisce a a variabile currente, chì mantene l'infurmazioni nantu à u valore desideratu. Questu hè fattu assai semplicemente, ghjustu bisognu sapè ciò chì valore aghjusta un determinatu parametru chì vulete cambià.

Ricercà u valore esattu

Per esempiu, vulete cambià u valore di cartucce, semi. Quessi sò i valori esatti, chì sò, avè un numaru numeru, per esempiu, 14 o 1000. In stu casu, avete bisognu:

  1. Selezziunu u prucessu di u ghjocu impiegatu (per questo, l'applicazione deve esse lanciata) è cliccate "Cerca".
  2. Dopu avete bisognu di adattà a vostra ricerca. In a prima linia si sceglie "Valore esattu", allora specificu stu valore (u numeru di risorse chì avete), ùn deve micca esse zero. È in u graficu "Tipu" indica "Tuttu (standard)"dopu cliccate "OK".
  3. Ora, u prugramma hà trovu assai risultati, anu da esse eliminatu per truvà u più precisu. Per fà quessa, andate à u ghjocu è cambiate a quantità di a risorsa chì avete cercatu in un primu tempu. Cliccate "Stallà" è inserite u valore chì vi hà cambiatu è cliccate "OK". Avete bisognu di ripetite u prucessu di prugramma finu chì u numaru di indirizzi diventi minimu (1 o 2 indirizzi). Di conseguenza, prima di ogni novu prugramma cambiate a quantità di a risorsa.
  4. Ora chì u numaru di indirizzi hè diventatu minimu, trasfittili à a tavula diritta, cliccendu nantu à a freccia. Red porta un indirizzu, blu - tuttu.
  5. Rinominà u vostru indirizzu, in modo da ùn si confonde, per chì hè responsabile. Perchè pudete trasferisce l'indirizzi di varie risorse à sta tavola.
  6. Ora pudete cambià u valore à u requisitu, dopu chì a quantità di risorse cambierà. A volte, affinchì i cambiamenti entranu in vigore, avete bisognu di cambià a quantità di risorse te più in tempu affinchì a so visibilità diventa corretta.
  7. Ora pudete salvà sta tavula per ùn ripetite micca u prucessu di ricerca di indirizzi ogni volta. Basta à carregà a tavula è cambiate a quantità di a risorsa.

Grazie à sta ricerca, pudete cambià guasi ogni variabile in una sola partita. Puru chì avè un valore esattu, chì hè un numaru numeru. Ùn vi cunfundite micca cù interessu.

Ricercà per u valore scunnutu

Se una ghjocu hà qualchì valore, per esempio, a vita, hè rappresentata cum'è una striscia o qualchì segnu, chì ùn pudete micca vede u numeru chì significava u numaru di i vostri punti di salute, allora avete bisognu di aduprà a ricerca di un valore scunnisciutu.

Prima selezziunate un articulu in a casella di ricerca. "Valore scunnisciutu", allora fate una ricerca.

Dopu, andate in u ghjocu è riduce a vostra quantità di salute. Ora durante u screening, cambiate solu u valore à "Diminuatu" è duverete a ricerca finchè avete u numeru minimu di indirizzi, cusì, cambendu a quantità di a vostra salute prima di ogni screening.

Ora chì avete l'indirizzu, pudete cunnosce esattamente quale gamma numerica u valore sanitario hè in. Modificate u valore per aumentà i vostri punti di salute.

Ricercà una gamma di valori

Se avete bisognu di cambià un parametru chì hè misuratu in percentuale, allora a ricerca per u valore esattu ùn sarà micca adatta, cume percentuale pò esse visualizzata in a forma, per esempiu, 92.5. Ma chì se ùn vedite micca stu numaru dopu à u puntu numericu? Hè quì chì questu opzione di ricerca vene à u salvu.

Quandu cerchi, sceglite Ricercà per: "Valore di Valore". Dopu in u graficu "Valore" Pudete sceglie a gamma chì hè u vostru numaru. Cioè, se si vede u 22 per centu nantu à u vostru schermu, allora avete bisognu di mette in a prima colonna "22", è in u secondu - "23", allora u numeru chì cade dopu à a virgola cade in u range. È in u graficu "Tipu" selezziunate "Cù un puntu (standard)"

Quand'ellu filtra, aghji cume, specificate un intervallu specificu, dopu à a cambiazione.

Annullà è salvate e screening

Ogni tappa di ordinamentu pò esse annullata. Ciò hè necessariu se avete specificatu un numeru inghjettu à ogni passu. À un tale momentu, pudete cliccà nantu à qualunque indirizzu in a tavula di sinistra cù u bottinu destro di u mouse è selezziunate l'element "Annullà u testu".

Se ùn pudete micca finisce u prucessu di ricerca di un indirizzu specificu in una volta, allora pudete salvà u vostru filtrazione è cuntene, per esempiu, in pochi ghjorni. In stu casu, ancu nantu à a tavula di a sinistra, cliccate à dirizzione e cliccate "Salvà u Cuntatturatu". Poi pudete specificà u nomu di file è sceglite a cartella induve sarà salvata.

Salvà e aprite e tabelle

Dopu avete finitu a ricerca di certe variabili, pudete salvà a tavula finita per aduprà a cambiazione di certe risorse parechje volte, per esempio, s'elli sò resettati à zero da ogni livellu.

Avete solu bisognu di andà à a tab "Tavula" e premete "Salvà". Poi pudete sceglie u nomu di a vostra tavula è u locu induve volete salvarli.

Pudete aprà e tabelle in listessu modu. Tutti andanu ancu à a tab "Tavula" e premete "Download".

Hè tuttu bisognu di sapè nantu à e funzioni di base è funzioni di u prugramma ArtMoney. Questu hè abbastanza per cambià certi parametri in i ghjochi à un giocatore, ma se volete più, per esempiu, creendu trappule o allenatori, allora stu prughjettu ùn funziona per voi è duverete cercà i so analoghi.

Leggi ancu: ArtMoney software equivalente