Navigatore UC per Android

In parechje sezioni di u Reta sociale VKontakte, cumprendu gruppi, e immagini caricate si ponenu per certi requisiti in quantu à a dimensione iniziale. E ancu più spessu queste istruzioni ponu esse ignurate, hè sempre più faciule per interagisce cù sta risorsa, sapendu queste sfumature.

A dimensione curretta di e fotografie per u gruppu

In dettu abbastanza dettu u tema di u cuncepimentu di u gruppu duvite cunduttu in unu di l'articuli, chì hà ancu suscitatu a quistione di a dimensione adatta per e immagini. Hè megliu à familiarizzà cù l'istruzzioni indette in prupunze per evità e prublemi di secondu in futuro.

Leggi più: Cumu fà un gruppu VK

Avatar

Un avatar quadru, oltre à unu verticale, ùn pone micca restrizioni per voi in termini di dimensioni massimu. Tuttavia, u rapportu di aspettu minimu deve esse:

  • Larghezza - 200 px;
  • Altezza - 200 px.

Se vulete piantà una foto verticale di a cumunità, allora devi tene à e proporzioni seguenti:

  • Larghezza - 200 px;
  • Altezza - 500 px.

A miniatura di l'avataru hà da tagliare in ogni casu, tenendu in considerazione l'urganisazione quadrata.

Leggi più: Cumu creà un avatar per gruppu VK

Copertina

In u casu di a copertura, u rapportu aspettu di l'immagine reste sempre uguale, ancu s'ellu hà stampatu a maghjina hè un pocu più grande. In stu casu, e dimensioni minime sò quantunqua à i valori chì segui:

  • Larghezza - 795 px;
  • Altezza - 200 px.

E ancu in quantu abbastanza spessu à tene à e dimensioni di sopra, ancu nantu à i monitor cu alta risoluzione pò esse una perdita di qualità. Per evitare ciò, hè megliu ad aduprà queste dimensioni:

  • Larghezza - 1590 px;
  • Altezza - 400 px.

Per di più: cumu creà un intestu per gruppu VK

Publicazioni

I allegati grafichi à i posti di a parete ùn ponu micca esigenze chiare di risoluzione, ma ci sò ancu proporzioni consigliate. A so definizione dipende direttamente da a scala automatica secondu u mudellu seguente:

  • Larghezza - 510 px;
  • Altezza - 510 px.

Se a foto caricata hè verticalmente o oriziale, allora u latu spaziale sarà cumpressu à e dimensioni di sopra. Hè cusì, per esempio, una maghjina cù una risoluzione di 1024 × 768 pixel in u muru sarà cumpressu à 510 × 383.

Vede ancu: Cumu aghjunghje una voce nantu à a parete VK

Ligami esterni

Come e publicazione, quandu vi aghjunghje una foto per i ligami esterni o i reposts, u mudellu hè automaticamente cumpressu. A propositu, i prumuzioni seguenti sò i più raccomandati:

  • Larghezza - 537 px;
  • Altezza - 240 px.

In casu di mancanza di osservanza di e raccomandazioni specificate, a maghjina aggiunta sarà puru tagliata à l'autorizzazione necessaria.

Se u schedariu graficu hà una forma allungata, chì hè assai differente in u rapportu di l'aspettu da e raccomandazioni, u so carru hè impossibile. E listessu vale per e immagini cun dimensioni più chjuvule di u necessariu.

Quandu si utilizza l'image cù una risoluzione di più di i valori consigliati, a scala cambia automaticamente in e stesse proporzioni. Per esempiu, un schedariu di 1920 × 1080 pixel sarà ritagliatu à 1920 × 858.

Leggi più: Cumu fà un ligame di foto VK

À a conclusione, ci vole à notà chì e dimensioni di e immagini, sempre chì e proporzioni sò conservate, ùn pò esse inù granchje. In ogni casu, u schedariu sarà adattatu à unu di i mudelli, è l'originale si aprirà quandu clicchi nantu à l'illustrazione.