Convertite MP3 in WAV


Comu à ogni altra componente di u computer, a scheda madre hè dinò sottumessa à fallimenti è malfunzionamenti. In l'articulu sottu, vi propemu di familiarizzarti cù i difetti più diffusi è i metudi per a so eliminazione.

Features diagnostics motherboard

Avemu dighjà materiale nantu à u situ chì discutte cumu di testà a so prestazione.

Per di più: Verificendu u bordu per a presenza di fallimenti.

Add to the information in this article the following. Tutti i fabbricanti ùn anu micca messu a diagnostica in a scheda madre per a diagnosi, cume i diodi di cuntrollu o l'altanti parlanti. Se suspetti un prublema, devi cercà a fonte di prublemi "à l'ochju", chì aumenta a probabilità di errore. Ma ci hè un altru modu di scansu - per acquistà una speciale POST-card - un mezu per verificà a scheda madre, chì hè cunnessa à un slot adeguatu nantu à a scheda madre, di solitu, di u tippu PCI. Sta carta sembra stu.

Ci hè un display per a visualizzazione di codici d'errore è / o di un discursore, chì si rimpiazzanu o l'utili incorporati o semplificanu significativamente i diagnostichi in mancanza di un sistema POST. Queste carte sò micca costane, perchè u puntu di acquistà unu hè abbastanza grande.

Elencu di risoluzione di problemi di base

Prima di cuminciare à descriviri i difetti è l'utili di sbarazzallu da noi, simu avè un puntu impurtante. Per eliminà l'influenza di fattori esterni, bisogna prima scunettà tutte e periferiche da a scheda, lascendu sulu u prucessore, u cooler, se esiste, è l'alimentu. Questu ghjudice deve esse u serviziu, a precisione di a diagnosi hè dipende da lu. Pudete verificà e prestazioni di l'unità di tensione di energia, cumu descritta in seguitu. Dopu tali prucedure, pudete cuminciare à verificà a scheda madre.

Per saperne di più: Esecuzione di una alimentazione senza una scheda madre

Problemi à i circuiti di putere
Unu di i difetti più frequenti hè u fallimentu di i componenti di u circuitu elettricu di a scheda madre - sentieri conduttivi è / o condensatori. Un segnu di tale fallimentu: a borda signala un fallimentu di una di e carte (video, sonu o rete), ma stu cumpunente funziona correttamente. A trasfurmazione cù una mancanza di tensione à a casa ùn hè micca facili, ma se avete competenze di base cun un multimeteru è un saldatore, pudete tenta di seguità.

  1. Scunganu u computer da a prugna elettrica.
  2. Aduprendu un multimeter, studiate tutti l'oggetti suspetti. Inoltre, duvete una ispezione visiva di i cumpunenti.
  3. Di regula, a principale fonte di u prublema hè un condensatore gonfi o ancu pochi. Deve esse rimpiazzatu: vypayat vecchio è saldatore novu. A procedura ùn hè micca semplice, è richiede precisione chirurgica. Sì ùn site micca fiducia in e vostre abilità, hè megliu à affidà a manipolazioni à un specialista.

Nantu à a maggior parte di i casi, ùn sì micca riparazione di un dannu seriu à l'elementi conduttivi, è sarà più faciule per rimpiazzà a scheda madre.

Errore di pulsanti di potenza
Hè un prublema cumunu. U primu sintumu: premenu u pulsu, ma a borda ùn risponde micca. Pudete imparà di più nantu à stu prublema è di e opzioni per trattà si da un articulu separatu.

Per di più: cumu accende la scheda madre senza un bottinu

Fallimentu di u slot PCI o di u slot RAM

Stu tipu di prublema hè assai faciule da diagnosticà: cunnessa una carta di travagliu o una barra RAM à u connettore sospettu è cuminciate a tavula. U codu POST signarà un prublema cù u cumpunente cunnessu, ancu s'ellu hè cunnisciutu per esse praticabile. Per risolve stu tippu di fallimentu hè quasi impossibile - a borda deve esse cambiata.

Problema di connettore HDD

Cumu i prublemi cù u discu duru pudè affettà a scheda madre, avemu descrittu in stu articulu. Se a cunnessione à un altru computer hà cunfirmatu l'urdinabilità di u discu duru, allora, u più probable, u connettore currispondente in a scheda madre hè fiascatu. Purtroppu, stu portu hè difficiule da rimpiazzà, perchè a soluzione migliore hè di rimpiazzà tutta a tavula. Come una soluzione temporanea, pudete aduprà un SSD o fà un discu duru esterno.

Leggi più: Cumu fà un discu esternu da u discu duru

Problemi di CPU

Forse unu di i prublemi più serii chì si pò scuperta. Per diagnosticà stu prublema hè abbastanza simpatica. Rimuete u cooler da u prucessore è cunnesse a tavula à a rete. Accende è porta a manu à a CPU. S'ella hè fretta, allora prubabile u prublema hè in u socket, o in u prucessore stessa, o in prublemi di energia. In certi casi, u prublema pò esse l'incompatibilità di u processore è di u bordu, cusì leghje l'articolo sottu per scopre di sicuru. Inoltre, cunsiglii di leggere ancu e istruzioni per l'installazione di i processori.

Ulteriori dettagli:
Seleziona a scheda madre per u processore
Installate u processore in a scheda madre

A volte, u prublema di l'incompatibilità di a CPU è di a scheda madre pò esse risoluta aggiornendu u BIOS.

I porti difettosi cunniscenu periferi
L'ultima causa cumuna di u prublema è a fallimentu di unu o più connettori à chì sò dispositivi esterni sò cunnessi (LPT, PS / 2, COM, FireWire, USB). U modu più faciule per identificà stu tipu di prublema hè di cunnessà un dispositivo in perfettu funzionu à una portu sospettu. S'ellu ùn hè micca una risposta à a cunnessione, u portu hè sicuramente fora di ordine. I connettori di prublemi ponu esse rimpiazzati - solu, se avete certi arricciature, o cuntattendu un centru di serviziu. In certi casi, a rimpiazzazione pò esse inefficace, perciò preparatevi à cumprà una nova tavula.

Conclusione

Allora avemu cumplitu un brevi spiegazione di i difetti principali di a scheda madre. Comu una sintesi, ti ricordu - s'è vo ùn avete micca fiducia in e vostre abilità, hè megliu à affidà a manutenzione di i componenti di u sistema à specialisti.